Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän illan sävelet ovat selvät. Reeo ensimmäisenä turvaan, niin jengi muuttuu suolapatsaaksi.
Hlaaun nähdä erityisesti Merven ja Lauran ilmeet. Tästä illasta tulee hauska!!
Ja Milena ei tipu niin saadaan taloon kunnon draamaa. Haluun nähdä kun Nappe ja Milena ottaa yhteen. Molemmat kiihtyy sekunnissa nollasta sataan.
Millu pillu vai mikä sen nimi nyt onkaan ->. pyöröovesta ulos. Piereskelköön kotisohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi olla niin kuin ennen . Ei juonimisia . Nytkin oli mukava katsoa kuvaussesiota eikä juonittelusta tietoakaan .
Eihän asukkaita kukaan pakota juonimaan. Laura ja kumppanit vaan tekee sitä omasta halustaan koko ajan.
Sofia on ainoa joka ei juttele peliliikkeistä ja nimeämisistä yms. Reeo ja Miikka puhuu kyllä ketä laitetaan liukuhihnalle ja käy välillä kovistelemassa pelinappuloitaan ja ohjeistamassa mitä heidän kuuluu milloinkin tehdä. Salla ja Milla supattavat vähän väliä jossain nurkassa. Nabben taktiikka on valittaa siitä kenet haluaa häätöön niin kauan kunnes saa tahtonsa läpi.
Kyllähän Sofia juttelee peliliikkeistä kuten muutkin.
Noni, elikkä kaikki puhuvat. Ei vain Laura ja kumppanit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelosen oma poika voittaa. Valitettavasti.
Santeri.
onko hänkin, tarkoitin Reeoa
Häntähän tässä ollaan kokoajan valokeilassa pidetty ja kehuttu toisin kuin Reeoa, jota vaan mustamaalataan.
Näytettiinkö koostelähetyksessä se mitä sanoi, kun Karvan aloitti jäähyväispuhettaan ?
Sofia sanoi kelle mä nyt annan kaksi pistettä.Sohvi siis
Sohvi selitti kaikille että hän ja Karvan oli sopineet että Sohvi antaa 2 pistettä Karvanille kun Karvan halusi pois,
kyllä se niin meni, ei kertonut että lähtee ja samana iltana antoi ilmoituksen että lähtee seuraavana päivänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi olla niin kuin ennen . Ei juonimisia . Nytkin oli mukava katsoa kuvaussesiota eikä juonittelusta tietoakaan .
Eihän asukkaita kukaan pakota juonimaan. Laura ja kumppanit vaan tekee sitä omasta halustaan koko ajan.
Sofia on ainoa joka ei juttele peliliikkeistä ja nimeämisistä yms. Reeo ja Miikka puhuu kyllä ketä laitetaan liukuhihnalle ja käy välillä kovistelemassa pelinappuloitaan ja ohjeistamassa mitä heidän kuuluu milloinkin tehdä. Salla ja Milla supattavat vähän väliä jossain nurkassa. Nabben taktiikka on valittaa siitä kenet haluaa häätöön niin kauan kunnes saa tahtonsa läpi.
Santeri/Sofia on jutellut tarpeeksi sopparia tehdessään.
Sofia on varmaan tuotannon kutsuma. Sekin on peliliike, että on päättänyt pitäytyä pelistä. Liekö ohjeistettu tuotannosta.
Kaikki on tähän mennessä niinku Reeo on halunnut, viimeksi eilen kertoi kaartilleen, Nappe, Miikka, Tuula ja Heidi ja Heidi hymyili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi olla niin kuin ennen . Ei juonimisia . Nytkin oli mukava katsoa kuvaussesiota eikä juonittelusta tietoakaan .
Eihän asukkaita kukaan pakota juonimaan. Laura ja kumppanit vaan tekee sitä omasta halustaan koko ajan.
Sofia on ainoa joka ei juttele peliliikkeistä ja nimeämisistä yms. Reeo ja Miikka puhuu kyllä ketä laitetaan liukuhihnalle ja käy välillä kovistelemassa pelinappuloitaan ja ohjeistamassa mitä heidän kuuluu milloinkin tehdä. Salla ja Milla supattavat vähän väliä jossain nurkassa. Nabben taktiikka on valittaa siitä kenet haluaa häätöön niin kauan kunnes saa tahtonsa läpi.
Santeri/Sofia on jutellut tarpeeksi sopparia tehdessään.
Sofia on varmaan tuotannon kutsuma. Sekin on peliliike, että on päättänyt pitäytyä pelistä. Liekö ohjeistettu tuotannosta.
hitmix onko nelosen ja Mia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi olla niin kuin ennen . Ei juonimisia . Nytkin oli mukava katsoa kuvaussesiota eikä juonittelusta tietoakaan .
Eihän asukkaita kukaan pakota juonimaan. Laura ja kumppanit vaan tekee sitä omasta halustaan koko ajan.
Sofia on ainoa joka ei juttele peliliikkeistä ja nimeämisistä yms. Reeo ja Miikka puhuu kyllä ketä laitetaan liukuhihnalle ja käy välillä kovistelemassa pelinappuloitaan ja ohjeistamassa mitä heidän kuuluu milloinkin tehdä. Salla ja Milla supattavat vähän väliä jossain nurkassa. Nabben taktiikka on valittaa siitä kenet haluaa häätöön niin kauan kunnes saa tahtonsa läpi.
Santeri/Sofia on jutellut tarpeeksi sopparia tehdessään.
Sofia on varmaan tuotannon kutsuma. Sekin on peliliike, että on päättänyt pitäytyä pelistä. Liekö ohjeistettu tuotannosta.
Crystal ihannoi Sofian kaltaisia ja haluaa ettei ryvety pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on tähän mennessä niinku Reeo on halunnut, viimeksi eilen kertoi kaartilleen, Nappe, Miikka, Tuula ja Heidi ja Heidi hymyili.
Joo, mulla ekaa kertaa nousi vähän kapinahenki tuohon Reeon itsetyytyväisyyteen.
Milena lupasi juuri, että kertoo suorassa lähetyksessä kenen uskoo kirjoittaneen sen twiittinsä
Miks noi läskivihaajamiehet ei ikinä oo hyvännäkösiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ois uskonu että bigbrother tuotanto antaa Soffen pyörittää itteään. Soffesta piti ottaa satoja kuvia. Yksin, istumassa, Mian ja Aleksin kanssa, Merven ja Lauran kanssa. Eikä siinä kaikki, tuotanto suostui sexikuviinkin. Kuvassa Mia ja Aleksi puristavat Soffen muovitissejä ja kondomi Mian suussa. Salla ja Milena sai vain muutaman kuvan. Miksi tuotanto antaa Soffelle kaikessa erityisvapauksia. Onko hän joku kuningatar?
Ei ole, vaan prinssi.
kristalli tuo hurmaava hahmo
Vierailija kirjoitti:
Milena lupasi juuri, että kertoo suorassa lähetyksessä kenen uskoo kirjoittaneen sen twiittinsä
Ja Heidi sanoi tähän ( Millalle), että häntä ärsyttää tuo tosi paljon, koska arvaa milenan epäilevän häntä. Ja sanoi, että hän ei olisi niin tyhmä, että tuollaisen kirjoittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miks noi läskivihaajamiehet ei ikinä oo hyvännäkösiä?
Jep. Ne on kaikki aina tollasia rumahkoja tavis-Miikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Milena lupasi juuri, että kertoo suorassa lähetyksessä kenen uskoo kirjoittaneen sen twiittinsä
onko todisteet? Pitää olla 100 % varma
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja tota p*lluhuutelua! Olis jo hiljaa.
Mainostaa itseään, että ne jotka haluaa lisää kummankaa-repliikkien toistamista ja kaksimielisiä runoja ja seksileluista ja rnkkaamisesta puhumista, niin äänet Illulle tai Yrvälle.
Milla kysyi Miikalta kenen tämä toivoo lähtevän. Miikka sanoi, että ei tiedä mutta enempi ja enempi menee hermot siihen että yksi ei tee mitään ja on äidin pikkupoika ( ja voin vaan kuvitella mitä Miikka-vihaa tämä Allu-faneissa herättää )
Sanoi myös lemmenlomasta :D
Mua ällöttää toi Heidin likasuus. Jotenki tulee huono hygienia vibat, yks päivä oli ihan paskasella ja limasella tukalla, nyt ei menny edes suihkuun noitten maalien jälkeen..
Vierailija kirjoitti:
Enpä ois uskonu että bigbrother tuotanto antaa Soffen pyörittää itteään. Soffesta piti ottaa satoja kuvia. Yksin, istumassa, Mian ja Aleksin kanssa, Merven ja Lauran kanssa. Eikä siinä kaikki, tuotanto suostui sexikuviinkin. Kuvassa Mia ja Aleksi puristavat Soffen muovitissejä ja kondomi Mian suussa. Salla ja Milena sai vain muutaman kuvan. Miksi tuotanto antaa Soffelle kaikessa erityisvapauksia. Onko hän joku kuningatar?
Mua ällöttää noi Sofia, Mia, Aleksi kuvat. Just sitä mitä kyseiseltä kolmikolta voi odottaa.
Huomasitteko kun Mian kuvauksessa oli Sofian turkki ja Sofian kengät ja tarkasti niin että kenkien merkki näkyy oikeinpäin pohjista. Soffeko tuon järjesti. Sofiahan ottaa ne kengät kisa areenallekkin mukaan ja turkin.