Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
37121/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena Hasiina Abbas Mamode investoinut laitteisiin?

Vierailija
37122/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

iippo A piippo kirjoitti:

"Lapsellinen suhtautuminen Reijolla ja Miikalla Lauran päätökseen. Pelanneet itse kovaa alusta asti *määräilemällä kuka laitetaan milloinkin "sohvalle" *..."

Kuinka siellä VOI JOKU YLEENSÄ MÄÄRÄTÄ ketään? Määräähän Laurakin , puppugeneraattori, sitten kaiken aikaa niitä heikkoja naisia siellä ja juonittelee, kuten Reeo ja Miikakin. Nyt taisi mennä isoveljellä" tunteisiin" kun "kullannupu Lauralla" on niin paha mieli vapaamatkustajasanasta.He eivät saa äänestää tällä viikolla.

Aleksi, jos kuka on vapaamatkustaja ja naisten naurattaja. "Kotityötkään" ei suju hurmurilta.

Ei Reeo ja Miikka pelaa  yhtään sen kovemmin, kuin muutkaan. Naisten juoruilu ja ilkeily sivuutetaan. 

Noista kahdesta miehestä on tehty syntipukkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37123/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan van Goghin Huuto...

Vierailija
37124/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin nauran, jos Reeo ja Miikka ovat vielä sunnuntain jälkeen talossa 😆 sen jälkeen Lauralla ja hänen gaiffareillaan saattaa olla aika hikiset paikat.

Vierailija
37125/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura on niin häädössä heti ilman immuuniteettia. Ja sunnuntaina haluan nähdä hänen naamansa kun joku muu kuin Reeo / Miikka lähtee. Toivon mukaan joku Lauran läheinen henkilö :D

Laura tulee saamaan nenilleen, kun immuniteetti loppuu, se on takuuvarma kohde ulosheitettäväksi.

Reeoo, eikä Miikkaa ne tule saamaan ulos.

Vierailija
37126/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sokea.autokoulunopettaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÖrvellysBileet.heti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson Karvanin lähtöilmoitustilannetta vasta. Onpa Milena paksu kun röhnöttää tuossa sohvalla, reidet oikein hyllyvät. Tuo ei todellakaan ole lihasta vaan läskiä.

Milena on suomen lihavin kunto-ohjaaja. Ei ole kyllä yhtään uskottava hommaansa !

Outo logiikka sulla. Lihavakin voi olla hyvässä kunnossa jos liikkuu. Obeesi ei tietenkään muttei milena ole kuin vähän ylipainoinen. Ja pulleampi kunto-ohjaaja voi toimia inspiroivana ja olla helpommin lähestyttävä ylipainoisille, joiden olisi juurikin tärkeää liikkua.

Ei ole outo. Kunto-ohjaajan tulee olla HYvänä esimerkkinä. Milena on huonona esimerkkinä, ei siis yhtään uskottava. Milena ei harrasta tarpeeksi liikuntaa ja syö aivan väärin.

Ei kunto-ohjaaja ole ravitsemusterapeutti. Ihan hyvin minkä tahansa painoinen voi omata aiheen teorian ja on pätevä kertomaan sitä muille. Lääkärikin voi olla sairas, kunhan huolehtii potilaan saavan tarvittavan hoidon. Tyhmäkö olet?

Ravitsemusterapeuttikin voi olla lihava. Ei hänen tehtävänään ole toimia ulkonäkömallina vaan kertoa potilaalle tarvittavat tiedot ja vinkit, joita potilas itse noudattaa, ei terapeutti.

Kyllähän ravitsemusterapeutin ylipaino tai kuntovalmentajan huono kunto ja ylipaino jotain kertovat heidän ammattitaidostaan.

Ei kerro, itsekurista ja terveydestä ehkäpä.

Jos kunto-ohjaaja on lihava ja rapakunnossa, niin hän on huono esimerkki valmennettavilleen sekä huonoa mainosta bisnekselleen.

Ei ole. Hyvin hänen bisneksillään menee. Koeta kestää.

Ja sinä tiedät tämän mistä?

Milenalla menee hyvin, itse asiassa loistavasti. 

https://www.finder.fi/Liikuntapalvelut/Milena+Training+Oy/Tampere/yhtey…

Miinuksella ja lujasti! Liikevaihto tietysti kasvanut kun rokotetut päässeet salille, mutta tappiota 20 tuhatta päättyneellä tilikaudella, edellisellä "vain" 5 tonnia. Kyllä menee hyvin?

Rokotetut päässeet salille? What? Itse olen kyllä rokottamattomana päässyt salille koko koronan ajan.

Naisella varaa olla BB-talossa?

Vierailija
37127/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh! Vaihtoiko Laura siis Reeon ja Miikan kilpailublokin maksansyöntiin?

37128/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Tulee ahdistunut olotila jos tätä katselee. Olihan kerran sellainenkin BB että oli "luolahuone" jonne sai mennä juonittelemaan.Muutoin olen pitänyt tavallisista BB taloista enemmän. Siellä on ihmisille riittänyt muutakin keskusteltavaa kun jaskanpuhuminen toisista ihmisistä.

Tämä vahingoittaa jo katsojiakin.

Vierailija
37129/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen suhtautuminen Reijolla ja Miikalla Lauran päätökseen. Pelanneet itse kovaa alusta asti määräilemällä kuka laitetaan milloinkin "sohvalle" ja sitten kun joku uskaltaa pelata heitä itseään vastaan alkaa jupina ja valitus. Reijo näyttää ihan hangon keksiltä kun naama punaisena hymyillen yrittää peittää suuttumuksensa ja Miikka jupisee taukoamatta yrittämättä edes hillitä kostonhimoista raivoaan, hän on kuin pikkupoika jolta on viety karamellit.

Suurempia pelaajia nuo naiset on. Nehän ne vasta juoruaakin. Onhan tuo nähty.  Mutta jostain on tehtävä aina syyllinen.

Vierailija
37130/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Karva?

37131/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voidaan tehdä tuollaista? Joku saattaa olla jopa maksalle allerginen. Nyt alkaa näkyä enemmän ja enemmän Lauran myrkyllisyys jota heittelee ympärilleen.

Vierailija
37132/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin nauran, jos Reeo ja Miikka ovat vielä sunnuntain jälkeen talossa 😆 sen jälkeen Lauralla ja hänen gaiffareillaan saattaa olla aika hikiset paikat.

Laura on jo talosta ulkona, kun Reeo JA Miikka talossa porskuttavat. Kansa tietää.

Vierailija
37133/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura tuhlasi 250€ ruokabudjetista henkilökohtaiseen reeo ulos agendaansa. Jestas

Ei, vaan 250€:lla osti vihjeen, mitä ilman olisivat jääneet ilman ruokabudjettia kokonaan. Kauppaan kuului, että Lauran oli pakko nimetä kaksi asukasta jotka eivät saa osallistua häätökilpailuun. Joko ymmärrät?

Jos Laura ei ois ostanut vihjettä olisivat jääneet ilman ruokaa. 2 piti valita, hyvä että valitsi nuo jotka häntä vapaamatkustajaksi sanoivat.

Vierailija
37134/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Karva?

Miten sen nyt sanois.. lähti, luovutti jne. Talo on nyt Karvan verran tyhjempi.

37135/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on näppylät. Eivät katsojat ole tyhmiä vaikka Laura niin olettaakin.  Taitaisi olla myrkkykäärmeelläkin pitelemsitä Lauran rinnalla.

Vierailija
37136/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä Karva?

Miten sen nyt sanois.. lähti, luovutti jne. Talo on nyt Karvan verran tyhjempi.

Harmi. Vaikutti ihan mukavalta mieheltä.

Vierailija
37137/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 uhkaajaa, mummo ja lässyttäjä yhdessä on kolmasosa asukkaista.

Vierailija
37138/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvan se lähti talosta pois. Ei ollut onnellinen talossa. Niin sanoi. enkä yhtään ihmettele ,

vaistosi, että hänestä ei pidetty.

Paljon on miehiä talosta viime aikoina poistunut. 

37139/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppugeneraattori vauhdissa. Täytyy sanoa että on skitsofrenista touhua uskoa että kaka äijää pystyy MÄÄRÄÄMÄÄN kuka menee penkille. Kyllä Laura juonittelee itse ja pahemmin ja härskimmin kun nuo ukot. Jos heistä pääsee eroon, niin sitten vaan "uskotut" tyttöset  bussin alle.

Isoveli on sairas. Tämä ei ole enää viihdeohjelma vaan avohoitopotilaiden päivähoitola, ikävä kyllä.

Entiset BB talot oliva oikeata viihdettä ja tehtävät olivat kivoja.

Vierailija
37140/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia näyttää naurettavalta noissa Barbie-tamineissaan.

Ketju on lukittu.