Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Aleksi ei ole mun tyyppiä mutta en ymmärrä miksi suuttua siitä jos joku toinen tykkää.
aiku hauskaa, naatin oikein, erilaisia käänteitä vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka ja Reeo saa ÄÄNESTÄÄ!!!!!!
Eivät saa osallistua NIMEÄMIS kilpailuun!!!!
Kyllä näin on, mutta entä saamansa äänet?
Heitä saa sitten normaalisti nimetä. Vielä ei ole nimetty ketään
Laura varmaan saanut valita kaksi..
Nauraattaa tää Lauran ja Merven sairaalloinen Reeo viha.
Niillä ei ole pieneen mielenkään tullut kertaakaan kysymys entä jos Reeo ei tipu.
Luulevat että kun Kirsi tippui niin Reeokin tippuu.. haluun nähdä ilmeet kun Reeo tulis ekana takas😁😁
Jos yhden karkkipussin saisin nii ois kiva. Muuta en vaadi.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi ei ole mun tyyppiä mutta en ymmärrä miksi suuttua siitä jos joku toinen tykkää.
Tykkään että Aleksi tuolla, kiinnostavaa kun on erilaisia ihmisiä tuolla plus idän ihmeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula paljastinlempikappaleikseen Pojat by Laila Kinnunen jne pari muuta vanhaa kappaletta, jotka viittaisi Tuulan olevan ainakin 10 v vanhempi kuin väittää. Katsokaa kaulaa ja käsiä. Puheita. Vain 59v ei näytä tuolta. Einpaljoakaan kerro itsestään.
Laila oli tähti pitkään. Hänen pitämisestään ei voi sanoa kenenkään ikää.
Antaa vihiä kyllä. Olen vanhempi kuin Tuula, enkä koskaan ole Laila Kinnusta kuunnellut. Taisi olla enemmän mun äidin musiikkimakuun ;)
Ehkä siellä Savon ? perähikiällä Laila on ollut suuri stara vielä 70 ja 80-luvuilla...
Kuitenkin kulmalävistys ja blinblink vaatteet mutta musa Aku ei mee yksiin 😄
Kulmalävistystä ei ole minulla eikä Tuulalla, sillä on jotku pallerot liimattu naamaan kun yrittää ollaa niin nuorekas, niin nuorekas. Ja nuorekkaasti pukeutuu blingblingiin tai leopardikuosiin, mikä on niin last season.
On mullakin leopardikuosiset kengät ( ei ole tarvinnut yli 20 vuoteen jalkaan laittaa ), Pariisista 90-luvulla ostin.
Tuula on feikki.
Aleksista ja Heidistä sais kehiteltyä hyvän kauhuleffan. Toki Sofiakin olemuksineen sopisi johonkin osaan.
Aleksilla ja sofialla on. Isoveli luetteli ääneen kaikki ketkä palauttaa ja mitä palauttaa mm. Reeo nallekarkkipussi jne.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Aleksilla ja Millulla oikeasti joku salatehtävä liittyen karkkeihin? Jos ei ollut, niin pitäisi tulla rangaistus siitä, että eivät palauttaneet karkkeja silloin kun isoveli ohjeisti Petraa keräämään ne kaikilta pois. Kiellettyjen asioiden jemmaamisesta on aiemmillakin kausilla rangaistu.
Lisäksi Aleksi loukkasi Petran koskemattomuutta läimäisemällä hänen takapuolta.
Puhumattakaan saman ihmisen kerskumisesta siitä, että on kiduttanut kuoliaaksi rauhoitetun luinnonvaraisen eläimen.
tarkoittiko että niitä ei saa äänestää R ja M, sitten on jo baskempi juttu
Huomenna ollaan taas viisampia😁Öitä💤💤💤💤
Vierailija kirjoitti:
Laura varmaan saanut valita kaksi..
Nauraattaa tää Lauran ja Merven sairaalloinen Reeo viha.
Niillä ei ole pieneen mielenkään tullut kertaakaan kysymys entä jos Reeo ei tipu.
Luulevat että kun Kirsi tippui niin Reeokin tippuu.. haluun nähdä ilmeet kun Reeo tulis ekana takas😁😁
Reeo sais tippua .
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan se ymmärrettävää, että kiduttajat kiihottaa joitakin.
Mun top 3 tällä hetkellä:
1. Milla - Tuntuu empaattiselta, hänen läyhäämisensä ei ole itseäni häirinnyt
2. Heidi - Söpö olemus, kivan oloinen
3. Salla - Hauska täti, joka puhuu pelaamisestaan kuin kyseessä olisi tuote-esittely
Vierailija kirjoitti:
Aleksilla ja sofialla on. Isoveli luetteli ääneen kaikki ketkä palauttaa ja mitä palauttaa mm. Reeo nallekarkkipussi jne. Sofiaa ja Aleksia ei mainittu niin eivät palauttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Aleksilla ja Millulla oikeasti joku salatehtävä liittyen karkkeihin? Jos ei ollut, niin pitäisi tulla rangaistus siitä, että eivät palauttaneet karkkeja silloin kun isoveli ohjeisti Petraa keräämään ne kaikilta pois. Kiellettyjen asioiden jemmaamisesta on aiemmillakin kausilla rangaistu.
Lisäksi Aleksi loukkasi Petran koskemattomuutta läimäisemällä hänen takapuolta.
Puhumattakaan saman ihmisen kerskumisesta siitä, että on kiduttanut kuoliaaksi rauhoitetun luinnonvaraisen eläimen.
Hah, Laurahan nyt paljasti itsensä muillekin, kun valitsi "salaiset" inhokkinsa. Nyt kun pian asukkaille selviää, että päällikkö-Laura on estänyt juuri Miikan ja Reeon osallistumisen kilpailuun, Reeo ja Miikka osaa laskea 1+1. Tajuavat toivottavasti vihdoin, että Laura ei olekaan ystävä. Eikä Mervekään.
Joo, tonttu kertoi juuri, että Laura on saanut tehdä päätöksiä. Sohville.
Aika huono peliliike Lauralta, jos on saanut valita ettei Miikka ja Reeo saa osallistua.
juonittelu kielletty muuten saa keskustella. BB voisi määrätä parin ketkä menee. Ei kavereita.