Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tuo sanamuoto viittaa siihen että Laura on saanut päättää että Miikka ja Reeo ei saa osallistua. Näin arveltiin Twitterissä.
Kyllä lähtee katsojia maksullisesta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi yhtäkkiä kiljuminen aika häiritsevää. 😳
T. Huono ihminen
Siis mä säikkyisin tota aivan saakelisti. Karvankin tänään meinasi sohvalta tipahtaa kun se karmea SKVIIII yhtäkkiä kajahti lähes korvan juuresta. Eikö Heidi yhtään tunne milloin se on tulossa??
Vierailija kirjoitti:
Jos Reeo ja Miikka ei saa äänestää.
Silloin heitä ei myös saa nimetä.!!!!
Perkele........
Kai ne nimetä saa, vaikka kisaan eivät saa osalllistua ?
En ymmärrä miks Salla ja Milla käänsi niin täydellisesti kelkkansa ja äänestää nyt Reeon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Perkele........
Siis mä ymmärsin etteivät saa osallistua nimeämisKILPAILUUN, mutta muuten saavat normaalisti äänestää ja heitä saa äänestää.
Miksei Aleksi saa rankkua siitä, että läimäytti talossa vieraana ollutta naisihmistä Petraa takapuolelle ilman lupaa?
En toivo enää Miikalle voittoa. Reeon oikea käsi. Ei ajattele omilla aivoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ankea Laura taas jauhaa paskaa koosteessa.
Tympeää katsottavaa. Täysin kyllästynyt Lauraan ja Merveen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanat SomeLaurat taas tulossa!💕
Kertomaan katsojille taas, kuinka tuo tekonainen tekoäänineen on talon aidoin.
Eikös reeo ja miikka saa nimetä mutta ei osallistua kisaan? Eli ovat suoraan häädössä jos ei joku pelasta?
Luulisin, että saavat nimetä, mutta ei osallistua nimeämiskilpailuun. Nimeämiskilpailuhan on se, jonka voittajilla on mahdollisuus päästä vaikuttamaan siihen, ketkä istuu sunnuntaina sohvalla.
Toivon todellakin näin. Koostetta en nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perkele........Kai ne nimetä saa, vaikka kisaan eivät saa osalllistua ?
Eivät saa. Janni Hussi juuri niin kertoi televisiossa. Seurataan niitä ohjelmia sanoi juontana mtv3 hyvät pahat ja rumat ohjelmassa jo 90' luvulla.
Ihana Santeri, valittu taloon.
Haluan nähdä kuivanaama pahis Lauran ilmeen sunnuntaina, kun Reeo pääsee turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne Jerry taas katosi. Nyt ei ole yhtään miestä enää ketä kuolata😭
Mahtavaa, että joillekin kelpaa se huonompikin materiaali.
No, mä olen ihan ylpeä siitä mistä mä satun juuri tykkäämään, enhän mä siihen itse voi vaikuttaa. Jokainen tykkää mistä tykkää, mä seison sen takana enkä ala muodostomaan mielipiteitäni muiden mieliksi. Mulla ei ole myöskään tapana tuomita muiden tykkäämisiä.
En millään voi käsittää, että tuo niinkön niinkön niinkö ketä ketä -Sofia olisi jotenkin voittaja-ainesta luonnottomine seksivideoineen.
Oliko Aleksilla ja Millulla oikeasti joku salatehtävä liittyen karkkeihin? Jos ei ollut, niin pitäisi tulla rangaistus siitä, että eivät palauttaneet karkkeja silloin kun isoveli ohjeisti Petraa keräämään ne kaikilta pois. Kiellettyjen asioiden jemmaamisesta on aiemmillakin kausilla rangaistu.
Lisäksi Aleksi loukkasi Petran koskemattomuutta läimäisemällä hänen takapuolta.
Puhumattakaan saman ihmisen kerskumisesta siitä, että on kiduttanut kuoliaaksi rauhoitetun luinnonvaraisen eläimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perkele........Kai ne nimetä saa, vaikka kisaan eivät saa osalllistua ?
Eivät saa. Janni Hussi juuri niin kertoi televisiossa. Seurataan niitä ohjelmia sanoi juontana mtv3 hyvät pahat ja rumat ohjelmassa jo 90' luvulla.
Ei pysty, kun se hussi on niin huono juontaja. En mielelläni puhu ilkeästi, mutta häntä on todella raskasta katsoa, kun on sen oloinen koko ajan , että pelkää särkyvänsä kappaleiksi jos vähän sanoo jotain lappusistaan ohitse.
Mitä hemmettiä tuotanto? Rooma on muutenkin aina alakynnessä ja nyt sitten M&R:ltä viedään vielä oikeus nimetäkin? Yrittääkp tuotanto pelastaa suosikkipoikansa Aleksin joutumasta luiskaan?