Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Jumankauta kun toi Pirkka on rasittava vaikka on pelkästään vieraana tuolla bb-ohjelmassa. Miten voi papattaa tuommosta vauhtia sanoja peräkkäin joissa on puolet turhia ja ylimääräisiä.
Onko joku blondannu reeon pään, näyttää niin oudolta noi vähän karvat joita näkyy lippiksen alta. Taitaa hävetä kun pitää rumaa lippistä.
On ku joku XL5.
Vierailija kirjoitti:
Pirkan puhetapa on kamalaa papatusta. Hermostunut vaikutelma.
Ei jaksa kuunnella. Molemmat vieraat suoltaa tekstiä kuin hengenhädässä. Voisi ajatella sitä kuulijaakin, eikä vain sitä että saa itse olla mahdollisimman paljon äänessä.
Petra oli eilen ihana studiovieras.
Vierailija kirjoitti:
Kateellisia miehiä, heitä harmittaa nyt siis Millun ja Aleksin keskenäinen silittely! Voi apua mitä syitä Miikalla. Lapsellista.
Mieskateus. Aleksin komeus ja vartalo saa miehet vihaisiksi. Eikö siellä pihalla ole kuntosali? Olisi ollut kuukausi aikaa joka päivä liikkua ja voimailla.
Reeo ulos niin olo monilla tuolla paljon parempi, ei Miikka yksin olisi tuolla noin ylimielinen.
Miikan pisteet laskenut täälläkin ja laskee kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku blondannu reeon pään, näyttää niin oudolta noi vähän karvat joita näkyy lippiksen alta. Taitaa hävetä kun pitää rumaa lippistä.
On ku joku XL5.
On, mestariparturi Nabbe.
Nyt ymmärrän miten joku oli niin hulluna Aleksin haaroväliin kun itse olen Jerryn.
Vierailija kirjoitti:
Jerryn ja Pirkan kädet heiluu kuin tuulimyllyillä studiossa. Ärsyttävää katsottavaa.
Vaikka Jannia parjataankin jatkuvasti, niin ainakin noiden kahden rinnalla erottuu kyllä edukseen. Noilla kädet heiluu, jalat vispaa ja puhetta tulee kuin pyssyn suusta sarjatulella... aika raskasta katsottavaa ja kuunneltavaa. Ammattiesiintyjä on kuitenkin ammattiesiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Sofian kivekset pullotti kun laskeutui petiinsä.
Kovin eri asioihin me huomiomme kiinnitämme.
Vierailija kirjoitti:
Tuula paljastinlempikappaleikseen Pojat by Laila Kinnunen jne pari muuta vanhaa kappaletta, jotka viittaisi Tuulan olevan ainakin 10 v vanhempi kuin väittää. Katsokaa kaulaa ja käsiä. Puheita. Vain 59v ei näytä tuolta. Einpaljoakaan kerro itsestään.
Tuohon ulkoiseen olemukseen sen verran että itsellä on kaula ja kasvot sekä kädet ihan eri näköiset kuin Tuulalla.
"Ei täällä ole muillakaan ketä silittää!", sano Miikka Aleksista ja Millusta.
No joillakin on nopea puhetyyli.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän miten joku oli niin hulluna Aleksin haaroväliin kun itse olen Jerryn.
Niinpä. Aleksi levittelemässä jalkojaan on bb:n parasta antia.
Papattaja kirjoitti:
Jumankauta kun toi Pirkka on rasittava vaikka on pelkästään vieraana tuolla bb-ohjelmassa. Miten voi papattaa tuommosta vauhtia sanoja peräkkäin joissa on puolet turhia ja ylimääräisiä.
Joo eiköhän ihan hyvä että lähti samantien.
Onko hänellä kusi noussu hattuun.
Pirkka on ihan ylirasittava.
Luulisi, että energiajuomien säännöllinen käyttö pilaa hampaatkin.
En käytä energiajuomia (enkä juo edes kahvia) ja silti erittäin hyvin riittää energiaa koko päiväksi. Kun nukkuu kunnon yöunet, syö hyvin ja liikkuu edes kohtuullisesti, terve ihminen jaksaa eikä tarvitse piristeitä. Säästää myös pitkän pennin kun ei ole addiktioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo ja Miikka taas kertoo mikä on oikein ja mikä väärin. Miten pitää toimia bb-talossa. Voi luoja.
Paljon on kertoneet tänään muutkin :D
Mutta ois kyllä hauska että tällä viikolla olisi julkiset nimeämiset ja sitten häätö olisi valehäätö. Tosin miten se sitten toteutuisi niin ettei katsojilta huijata rahaa?
Nettiäänestyksellä. Se olisikin itseasiassa hauska, kun sinne vois äänestää vaikka just Reeon, mikä järkytys se olisi tietyille kun palaisi :D
Nyt on mun mielestä ihan fiksua pohdinta pojilla Reeo, Miikka, Nabbe