Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Lörrö luettelee taas karkkinsa. Mättää samalla naamaan muitten eväät. Itse ostin 50€:lla itselleen herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
silloin on hyvä asukasvalinta kun saa tunteita aikaan
Jos asukas aiheuttaa vain pitkästymistä, ei ole onnistunut valinta. Tunne se on sekin.
Hyvä asukas on aito,reilu,hyväsydäminen,iloinen ja ystävällinen.
Seinäruusut,ilkeilijät,idiootit,ärsyttävät,feikkaajat ja kiusaajat on surkeita asukkaita vaikka ne aiheuttaakin tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tosta lasten hemmottelusta, että ehkä kamalin näkemäni asia tuosta oli ohjelmassa, jossa rikkaan perheen lapset saivat omaisuuden maksavan jäätelöannoksen eivätkä halunneet syödä sitä edes loppuun.
Omaisuuden maksava jäätelöannos?
Joo. Siinä oli jotain mitä lie kultaista kastiketta. En enää muista tarkalleen.
Onko pirkkalla lidlin lenkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Lörrö luettelee taas karkkinsa. Mättää samalla naamaan muitten eväät. Itse ostin 50€:lla itselleen herkkuja.
*Osti
Tuula on ihanan aito herkkyydessään ja ilossaan.
Kyllä on lapsia jotka arvostavat sitä mitä heillä on ja niitä jotka vaativat koko ajan jotain uutta. Kasvatuksesta kiinni.
Laura on selkeästi valehdellut itsestään todella rankasti sekä hakemuksessa että hakuvideolla. Harmi, että on päässyt taloon. Hänestä on läppämachine kaukana.
Salla sais kyllä lähtee Reeon kanssa samalla oven avauksella.
Vierailija kirjoitti:
Onko pirkkalla lidlin lenkkarit.
Mikä ihmeen pirkkalla? Tarkoitatko Pirkalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän energiajuomat ole edes hyviä. Maistuu paskalle.
Siis niitähän on vaikka minkä makuisena. Ei ne kaikki maistu samalta. :D
Niin? Puhuinkin monikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksista niin paljon silmäniloa 24/7 et todellakin pidetään talossa!
Miten joku voi pitää sitä hyvän näkösenä, minusta enemmänkin ruma. Kamala naama ja paksut persjalat, vatsa kuin miehillä vanhoissa suomifilneissä, oudon mallinen.
Jokaisella on makunsa mutta harva pitää Aleksia tai hänen jalkojaan rumina.
No valtaosalla meistä suomalaisilla on tollaset lyhyet ja paksut jalat, itselläni myös ja molemmilka vanhemmilkani. En nyt kovin kauniiksi kuvailisi, mutta pääasia tietysti että toimivat.
On kyllä niin perus suomimaatiainen aleksi keholtsan että hirvittää kun siihen yhdistetty toi pitkula rumakasvoinen pää.
On teillä palstamammoilla auto miesmaku, tykkäätte Aleksista joka on naismainen pikkupoika joka myös meikkaa :D
Oletteko edes varma että onko se hetero?
Ihan ok runko sillä mutta kaikki muu sitten erittäin surkeeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siis oikeest muistatteko ku pienen sai paaljon joululahjoja, ainaki mu äiti osti mulle paljon mut sit ei kuitenkaa jaks leikkiä ku ehkä hetken niillää haahaa. Ja sain kans kerran nintendo ds"
Onks tää Aleksi 22 vuotias vai 12?
Huh huh mikä lellipentu. Sain kyllä itsekin lapsena paljon lahjoja mutta arvostin sitä enkä heti hylännyt sitä mitä sain.
Olet siis paljon parempi kuin Aleksi? Lapset käyttäytyvät kuin Aleksi tuolloin eli leikitään hetki ja sitten vaihdetaan seuraavaan leikkiin. Arvostan Aleksin rehellisyyttä.
Itse ymmärsin että Aleksi jätti ne lelut pölyttymään hetken jälkeen. Se on kasvatuksesta kiinni miten lapset arvostavat sitä mitä heillä on.
lapset saavat paljon leluja ja ei ne osaa arvostaa, oon huomannut kun annan leluja ystävän lapselle. Taidan lopettaa lahjojen antamisen. Itse en halua lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Laura on selkeästi valehdellut itsestään todella rankasti sekä hakemuksessa että hakuvideolla. Harmi, että on päässyt taloon. Hänestä on läppämachine kaukana.
Esittelyvideossakin oli aika erilainen nainen.
Vitsi Milla ja Salla on nössöjä jos eivät nyt oikeasti äänestä Reeoa. :D Oikeesti tekis mieli kuitenkin.
Joku juo kahvia niin miksi ei joillekin enerKia juomaa varsinkin jos ei juo kahvia
Mä niin toivon et Aleksi voittaa tulevan skaban. Sais pitkän nenän noi ylimieliset luuserit.
Reeo, Heidi, Salla ja Tuula pois! Sit ois talossa paremmat tunnelmat.
Kyllä mä ottasin mielummin Jerryn ku Aleksin.