Oletko onnellinen juuri nyt?
Kommentit (26)
Joo. Koska ei v*tuta mikään, juuri nyt, ihan kamalasti.
Olen todella onnellinen. Uusi hyvä palkkainen työ, jossa on mahdollisuus päästä ulkomaille työkomennukselle vuosiksi, uusi asuinpaikka ja uudet kujeet.
En kaipaa yhtään mitään aikaisemmasta elämästäni. Uskon tämän nykyisen elämänvaiheeni vain paranevan tästä, taloudellisen tilanteeni parantuessa huomattavasti. Joskus kannattaa uskoa unelmiinsa.
Ei naista eikä savuja. Olen siis onneton.
En. Migreeniä on pukannut koko päivän. Huomenna menee varmaan puolet päivästä sängyssä maatessa.
En, kukaan ei kaipaa minua, yksinäinen ja hyljätty olo.
Erittäin. Lähdetään huomenna viettämään vuosipäivää Lontooseen, jossa tavattiin vuosituhannen vaihteessa. Muutenkin pyyhkii hyvin.
En ole onnellinen.
-Ahdistaa elämäntilanne
-Palkka ei ole tarpeeksi hyvä mitä saan töistä
-Suomessa on kaikki liian kallista
-Olen yksinäinen ja viimeksi puhunut ihmisen kanssa keskiviikkona kun kaupan kassalla sanoin "kuittia ei tarvitse"
-Välillä itsetuhoisia ajatuksia pyörii päässä
Onnea teille jotka olette onnellisia.
Tuntuu jotenkin hävyttömältä olla onnellinen tänä päivänä tai edes yrittää olla.
Olen terve, asuntolaina maksettu ja vakityö sekä pitkiä ystävyyssuhteita, niin voin sanoa olevani onnellinen.
Olen. Minulla on maailman ihanin perhe. Juuri laitoin lapsen nukkumaan ja mietin, että voi kun saisin elää tällaisia päiviä vielä monta.
Tyhmä kysymys ap! Suomi on maailman onnellisin maa joten eiköhän täällä kaikki ole onnellisia eikä kellään ole mt ongelmia :) Hip hurraa! Ihanaa olla maailman onnellisin kansa :)
Vierailija wrote:
En ole onnellinen.
-Ahdistaa elämäntilanne
-Olen yksinäinen ja viimeksi puhunut ihmisen kanssa keskiviikkona kun kaupan kassalla sanoin "kuittia ei tarvitse"
Ai on muitakin jonka ainut ihmiskontakti on kaupan kassa, lohduttavaa lukea näin.lauantai-iltaa yksin viettäessä.
Olen onnellinen, sillä olen kotona peiton alla ja katson telkkua. Päivänikin on mennyt muutenkin tänään mukavasti. Puolet päivästä koiran kanssa kahdestaan. Vielä elokuvaa katson herkkujen kanssa, että mukava olo vaan kasvaa.
M30
No nyt on hyvä fiilis. Keittelin hyvää nakkisoppaa ja maha on täynnä. Oli kyllä tarkoitus viime viikolla olleiden synttärien kunniaksi nauttia jotain muuta, mutta ei näin kurjilla ilmoilla ole jaksanut kauppaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En ole onnellinen.
-Ahdistaa elämäntilanne
Ai on muitakin jonka ainut ihmiskontakti on kaupan kassa, lohduttavaa lukea näin.lauantai-iltaa yksin viettäessä.
Minäkin olen kuulunut tuohon kerhoon. Elin lähes 10v ihan jäätävässä yksinäisyydessä, esim kuukauden kesäloma töistä oli monena vuonna kauhistus. Mutta nyt olen perheen äiti ja elämä kaikin puolin tasapainossa ÄLKÄÄ SIIS LUOVUTTAKO! Se on ihan kauheaa elää vain tv:n seurassa, mutta sinniä sinniä ja pyristelyä elämän muuttamiseksi. Ja voimia tulevaan yöhön ❤️
Olen. Jos onni on rauhaa, niin olen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En ole onnellinen.
-Ahdistaa elämäntilanne
Minäkin olen kuulunut tuohon kerhoon. Elin lähes 10v ihan jäätävässä yksinäisyydessä, esim kuukauden kesäloma töistä oli monena vuonna kauhistus. Mutta nyt olen perheen äiti ja elämä kaikin puolin tasapainossa ÄLKÄÄ SIIS LUOVUTTAKO! Se on ihan kauheaa elää vain tv:n seurassa, mutta sinniä sinniä ja p
Onneksi on tämä vauvapalsta, tällä palstalla saa juteltua ihmisille. Meille yksinäisille on sentäs joku paikka missä puhua.
Juu,kyllä olen onnellinen. Mökillä,saunan jälkeen polttelen kynttilöitä. Jo aikuinen poikani pari päivää seurana. Itse jään vielä, viikon loma ensi viikolla.
Lapsenlapset tulevat viikon päästä yökylään. On syytä olla kiitollinen,läheiset ja riittävän mukavat puitteet elää ja ..niin, on töitä ja työkykyä.
Siitä minun onnellisuus tule.
Ihmiset tuijottavat omaan napaansa. Jos menee hyvin, on uskomus, että muillakin menee tai jos ei mene, niin se on oma vika. Tai jos menee huonosti, niin siihenkin pätee sama ulkopuolinen ongelma.
Käytiin elokuvissa ja ravintolassa. Nyt katsellaan tv:tä koiran kanssa. Eivät tästä asiat varmaan paljon voi parantua.