Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
https://forum.leffanator.fi/ Miksette mene laittamaan palautetta, että tuonnekin saataisiin BB-osio? Mikä siinä vaikeata?
Hyva palsta, mina suositella kaikki, te menkaa tuonne rakkaudella Nabez
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä siellä pilkkaa Heidin tic-oireita? Ja millä tavalla? Näitä ei tulla näkemään koosteissa (koska "good vibes only". Pirkankin kiusaamisesta vaiettiin), joten kertokaa mitä siellä tapahtuu. Kiitos.
Tiedoksi höpö höpölle!
Tämän löysin eilen illalta.
Eilisen illan lähetyksessä näytettiin tilanteesta vain murto-osa.
Se oli oikeasti julmaa pilkkaa, harmi kun olin lähdössä ulos en pystynyt keskittymään mutta pojat naureskelivat jotain noloja tilanteita joissa Heidiltä saattaisi päästä tuo ääni, lähes kaikki siinä kuulijat nauroivat mukana... myös Heidi vaikka näki että olisi mieluummin itkenyt.
Miten muiden pitäisi telepaattisesti osata olla erityisen hienotunteisia jonkun HIKAKSI väitetyn hassun äänen vuoksi?? Ihan Heidin oma syy, ettei kerro suoraan, mikä oire on kyseessä.
Sinun mielestäsi noilla mulkeroilla on oikeus pilkata julkisesti toiselta tahattomasti pääseviä ääniä vain siksi ettei kerro diagnoosia vaivaansa? Melkoista kiusaajien puolustelua!
Hikka on hassu tahaton ääni. Hikka voi iskeä jokaiselle. Jos minulle iskee kovaääninen hikka kesken kokouksen töissä, niin takuulla kaikkia hymyilyttää, itseänikin. Jos sen sijaan olisin kertonut työtovereille, että mulla on hallitsemattomia tic-äännähdyksiä, niin kukaan ei varmasti kiinnittäisi ääneen huomiota. Spot the difference?
Näin just. Muutenkin ihmettelen koko hikkajuttua. Miksi sanoo hikaksi ääntä mikä ei selvästikään ole hikka? Ei kenelläkään ole hikka monta viikkoa joka päivä, mutta aina vain yksittäisiä "hikkoja". Ei kai itsekään siihen usko, eihän? MIstä on saanut päähänsä, että olisi hikka? Joku sanoi, että asiaa ei ole tutkittu. Hikaksi nimittäminen kuulostaa siltä, että asia vaan lakaistaan maton alle. Missä ja millaisia ovat nuoren, hetki sitten vielä lapsen, vanhemmat? Jos nuori ei itse ymmärrä, että asia pitää tutkia eikä selittää millään hikalla, niin itse olisin kyllä vanhempana puhunut asioista niiden oikeilla nimillä ja olisin ihan hiton huolissani. Tic voi olla jonkun neurologisenkin häiriön oire. Veisin lapseni lääkäriin vaikka hän olisi aikuinen. Toivottavasti olen väärässä ja asia on tutkittu, mutta Heidi ei vaan halua puhua asiasta julkisesti (en tosin ymmärrä miksei sitä sitten olisi voinut alunperinkin sanoa noin?)
Et sinä voi viedä aikuista ihmistä lääkäriin vasten hänen tahtoaan. Heidi ei ilmeisesti halua asiasta talossa puhua (ymmärrän hyvin), joten asia kuulu myöskään meille katsojille. "Hikasta" pilkkaaminen on julmaa, oli kyseessä sitten ystävä tai joku muu.
No mulla on 19v tytär ja jos epäilisin/pelkäisin, että hänellä on joku vakava sairaus niin ihan varmasti saisin hänet lääkäriin yhteisymmärryksessä (vielä parin vuoden jälkeenkin), auttamalla, tai mitä se sitten vaatisikaan. On muutakin kuin väkisin tai ei tehdä mitään. Kyllä tuon ikäinen nuori vielä tarvitsee tukea, ei pidä mennä noihin hikkavalheisiin mukaan. Säkö katsoisit vierestä tekemättä mitään jos lapsesi saisi vaikka tajuttomuuskohtauksia? "Ei voi väkisin" on sellainen lause minkä taakse on helppo mennä ja sitä tapahtuu ihan liikaa (tätä kuulee töissäkin hoitajana aika paljon, ja sitten mennäänkin jo heitteillejätön rajoilla) sen sijaan, että ihmiset miettisivät muita keinoja ja pitäisivät välit sellaisina, että ei tarvitse väkisin välittää.
Roskat pois talosta kirjoitti:
Saisiko sunnuntaina sellaisen häädön, että kerralla pudotettaisiin talosta Miikka, Milena, Nabaz ja Aleksi. Sitten voisi taas katsoa 24/7:aa.
Sofia ulos! Miten ihmeessä talossa ei nähdä Sofian feikkiyden, bisnesten, näennäisen kiltteyden läpi? Tuossahan roolimalli nuorisolle nuorisolle. Oksettavaa.
Mahtaako Milla ja Salla antaa häätöäänet Millulle, Aleksille ja Milenalle Reeon ohjeiden mukaan?
Ikävä, ettei Lauraa saa ulos.
Nariseva ääni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merven yleistietämys: ai laskeeko aurinko aina länteen, ei kai?
Siis eikö aurinko vaihda suuntaa välillä? :O
Vaihtaa. Puoli vuotta aurinko kiertää maapalloa myötäpäivään ja puoli vuotta vastapäivää Kesäaika ja talviaika). Kuu taas vaihtaa suuntaa kuukauden välein. (kuunvaihde!)
Vierailija kirjoitti:
https://forum.leffanator.fi/ Miksette mene laittamaan palautetta, että tuonnekin saataisiin BB-osio? Mikä siinä vaikeata?
Parempi meno tuolla muutenkin tuntuu olevan kuin täällä Vauvalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyva palsta, mina suositella kaikki, te menkaa tuonne rakkaudella Nabez
Olen täysin samaa mieltä.
Merve taisi suuttua kun ei saanut mustia sukkia.
Vierailija kirjoitti:
Em paljon Jassua kehuisi. Muistan hyvin kuinka paljon hän esim. Samia kiusasi. Jassu oli kova läyhääjä ja kauden ällöttävin kilpailija.
Ihmetyttää, miksi Jassu äänestettiin voittoon: läyhääjä, kiroilija, kiusaaja jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä siellä pilkkaa Heidin tic-oireita? Ja millä tavalla? Näitä ei tulla näkemään koosteissa (koska "good vibes only". Pirkankin kiusaamisesta vaiettiin), joten kertokaa mitä siellä tapahtuu. Kiitos.
Tiedoksi höpö höpölle!
Se oli oikeasti julmaa pilkkaa, harmi kun olin lähdössä ulos en pystynyt keskittymään mutta pojat naureskelivat jotain noloja tilanteita joissa Heidiltä saattaisi päästä tuo ääni, lähes kaikki siinä kuulijat nauroivat mukana... myös Heidi vaikka näki että olisi mieluummin itkenyt.
Miten muiden pitäisi telepaattisesti osata olla erityisen hienotunteisia jonkun HIKAKSI väitetyn hassun äänen vuoksi?? Ihan Heidin oma syy, ettei kerro suoraan, mikä oire on kyseessä.
Sinun mielestäsi noilla mulkeroilla on oikeus pilkata julkisesti toiselta tahattomasti pääseviä ääniä vain siksi ettei kerro diagnoosia vaivaansa? Melkoista kiusaajien puolustelua!
Hikka on hassu tahaton ääni. Hikka voi iskeä jokaiselle. Jos minulle iskee kovaääninen hikka kesken kokouksen töissä, niin takuulla kaikkia hymyilyttää, itseänikin. Jos sen sijaan olisin kertonut työtovereille, että mulla on hallitsemattomia tic-äännähdyksiä, niin kukaan ei varmasti kiinnittäisi ääneen huomiota. Spot the difference?
Näin just. Muutenkin ihmettelen koko hikkajuttua. Miksi sanoo hikaksi ääntä mikä ei selvästikään ole hikka? Ei kenelläkään ole hikka monta viikkoa joka päivä, mutta aina vain yksittäisiä "hikkoja". Ei kai itsekään siihen usko, eihän? MIstä on saanut päähänsä, että olisi hikka? Joku sanoi, että asiaa ei ole tutkittu. Hikaksi nimittäminen kuulostaa siltä, että asia vaan lakaistaan maton alle. Missä ja millaisia ovat nuoren, hetki sitten vielä lapsen, vanhemmat? Jos nuori ei itse ymmärrä, että asia pitää tutkia eikä selittää millään hikalla, niin itse olisin kyllä vanhempana puhunut asioista niiden oikeilla nimillä ja olisin ihan hiton huolissani. Tic voi olla jonkun neurologisenkin häiriön oire. Veisin lapseni lääkäriin vaikka hän olisi aikuinen. Toivottavasti olen väärässä ja asia on tutkittu, mutta Heidi ei vaan halua puhua asiasta julkisesti (en tosin ymmärrä miksei sitä sitten olisi voinut alunperinkin sanoa noin?)
Et sinä voi viedä aikuista ihmistä lääkäriin vasten hänen tahtoaan. Heidi ei ilmeisesti halua asiasta talossa puhua (ymmärrän hyvin), joten asia kuulu myöskään meille katsojille. "Hikasta" pilkkaaminen on julmaa, oli kyseessä sitten ystävä tai joku muu.
Samalla tekee hallaa kaikkia tic-oireista kärsiviä kohtaan, vaikka tilaisuus olisi olla esimerkkinä ja näyttää, ettei oireilu haittaa mitään tai ole hävettävä asia. Sen sijaan salailee ja naamioi oireilunsa hikaksi. En voi ymmärtää.
Kenenkään ei ole pakko televisio-ohjelmassa kertoa sairauksistaan jos ei halua. Sinä varmasti kertoisit kaiken peräpukamia myöten?
No olishan voinut sanoa reilusti ettäon Tic-oireita, eikä siitä sen enempää. Ei olis tarvinnu toisten ihmetellä enempiä. Ois sanonu sillon kun kertoivat itestään taloon tultuaan.
Laura voittaa bigbrotherin. Hyvä niin.
Saihan Sofia sen karkkipussin? Saihan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi höpö höpölle!
Samalla tekee hallaa kaikkia tic-oireista kärsiviä kohtaan, vaikka tilaisuus olisi olla esimerkkinä ja näyttää, ettei oireilu haittaa mitään tai ole hävettävä asia. Sen sijaan salailee ja naamioi oireilunsa hikaksi. En voi ymmärtää.
Kenenkään ei ole pakko televisio-ohjelmassa kertoa sairauksistaan jos ei halua. Sinä varmasti kertoisit kaiken peräpukamia myöten?
No olishan voinut sanoa reilusti ettäon Tic-oireita, eikä siitä sen enempää. Ei olis tarvinnu toisten ihmetellä enempiä. Ois sanonu sillon kun kertoivat itestään taloon tultuaan.
Pitäs kertoa jotain mitä ei ole, jotta sun kaltaiset saa pilkata siitä netissä. Mee itsees.
Jos mä olisin kauppatehtävässä niin "unohtaisin" Miikan energiajuomat ja olisin et voi ei ai niin, sori sori, nyt meni näin, ei voi mitään, mut tässä ois hei ruisleipää ja maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Em paljon Jassua kehuisi. Muistan hyvin kuinka paljon hän esim. Samia kiusasi. Jassu oli kova läyhääjä ja kauden ällöttävin kilpailija.
Toiset tykkää elää menneessä, toiset tykkää elää tätä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Nariseva ääni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merven yleistietämys: ai laskeeko aurinko aina länteen, ei kai?
Siis eikö aurinko vaihda suuntaa välillä? :O
Vaihtaa. Puoli vuotta aurinko kiertää maapalloa myötäpäivään ja puoli vuotta vastapäivää Kesäaika ja talviaika). Kuu taas vaihtaa suuntaa kuukauden välein. (kuunvaihde!)
Ja tosiaan sitten on vielä ne talvipäivän seisaus ja kesäpäivänseisaus , talvella aurinko pysähtyy vuorokaudeks, kesällä taas maapallo, sillon ei oo sitä auringonlaskua tai nousua ollenkaan.
Laura ja Merve eivät sitten vieneet tätä kisaa vaikka olivat yksiä ennakkosuosikkeja. Eivät olleet edes top 3. No menihän tuo live vähän penkin alle.
Onhan Jassu voinut lukea saamaansa palautetta ja parantaa käytöstään. Mutta hyvä että säilyttää kuitenkin tärkeimmät asiat itsestään. Rehellisyyden ja suorapuheisuuden, ei mielistele.
Mitä sillä on väliä kuka sen kirjoitti? Se oli hyvä viesti.