Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä siellä pilkkaa Heidin tic-oireita? Ja millä tavalla? Näitä ei tulla näkemään koosteissa (koska "good vibes only". Pirkankin kiusaamisesta vaiettiin), joten kertokaa mitä siellä tapahtuu. Kiitos.
Tiedoksi höpö höpölle!
Tämän löysin eilen illalta.
Eilisen illan lähetyksessä näytettiin tilanteesta vain murto-osa.
Se oli oikeasti julmaa pilkkaa, harmi kun olin lähdössä ulos en pystynyt keskittymään mutta pojat naureskelivat jotain noloja tilanteita joissa Heidiltä saattaisi päästä tuo ääni, lähes kaikki siinä kuulijat nauroivat mukana... myös Heidi vaikka näki että olisi mieluummin itkenyt.
Miten muiden pitäisi telepaattisesti osata olla erityisen hienotunteisia jonkun HIKAKSI väitetyn hassun äänen vuoksi?? Ihan Heidin oma syy, ettei kerro suoraan, mikä oire on kyseessä.
Sinun mielestäsi noilla mulkeroilla on oikeus pilkata julkisesti toiselta tahattomasti pääseviä ääniä vain siksi ettei kerro diagnoosia vaivaansa? Melkoista kiusaajien puolustelua!
Hikka on hassu tahaton ääni. Hikka voi iskeä jokaiselle. Jos minulle iskee kovaääninen hikka kesken kokouksen töissä, niin takuulla kaikkia hymyilyttää, itseänikin. Jos sen sijaan olisin kertonut työtovereille, että mulla on hallitsemattomia tic-äännähdyksiä, niin kukaan ei varmasti kiinnittäisi ääneen huomiota. Spot the difference?
Mä tykkään Cristalista samoin Jasmiinasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo puhu eilen, että kyllä laura nyt osaa tehdä hyviä päätöksiä ja heti reeo ja aleksi samaan ryhmään :D
Petra ohjasi noin
Laurahan ei taaskaan olisi osannut päättää mitään, joten Petran oli otettava ohjat.
Merven yleistietämys: ai laskeeko aurinko aina länteen, ei kai?
Hikka ei oo hauskaa ja se uusii helposti. Mua ärsyttää Mian ja Aleksin ihme kiehnäys vaimitä se sit onkaan.En jaksais katella sitä touhua.
Seuraavaksi Kumman kaa -sakko Sofialle ja Millulle. Tuo on todella raskasta kuunneltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo puhu eilen, että kyllä laura nyt osaa tehdä hyviä päätöksiä ja heti reeo ja aleksi samaan ryhmään :D
Petra ohjasi noin
Tottakai kun tuolla oltaisi oltu loppupäivä kun laura ei osaa edes jakaa ihmisiä ryhmiin. Laura ois voinut myös sanoa, että laitetaan tohon kakkoseen syystä x.
Vierailija kirjoitti:
Jassu on tosi hyvä kommentaattori, koska on katsonutkin ohjelmaa. Taitaa ollu työporukan ainut joka on katsonut :D ei myöskään mielistele ja lähde käsikirjoitettuun "parisuhteen"hehkutukseen mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä siellä pilkkaa Heidin tic-oireita? Ja millä tavalla? Näitä ei tulla näkemään koosteissa (koska "good vibes only". Pirkankin kiusaamisesta vaiettiin), joten kertokaa mitä siellä tapahtuu. Kiitos.
Tiedoksi höpö höpölle!
Se oli oikeasti julmaa pilkkaa, harmi kun olin lähdössä ulos en pystynyt keskittymään mutta pojat naureskelivat jotain noloja tilanteita joissa Heidiltä saattaisi päästä tuo ääni, lähes kaikki siinä kuulijat nauroivat mukana... myös Heidi vaikka näki että olisi mieluummin itkenyt.
Miten muiden pitäisi telepaattisesti osata olla erityisen hienotunteisia jonkun HIKAKSI väitetyn hassun äänen vuoksi?? Ihan Heidin oma syy, ettei kerro suoraan, mikä oire on kyseessä.
Sinun mielestäsi noilla mulkeroilla on oikeus pilkata julkisesti toiselta tahattomasti pääseviä ääniä vain siksi ettei kerro diagnoosia vaivaansa? Melkoista kiusaajien puolustelua!
Miikka on sentään heidin kaveri. Aleksi on pilkannut tic oiretta myös, eivätkä tunne heidin kanssa. Tämä siis tapahtui ehkä viikon jälkeen kun aleksi oli tullut taloon.
ymmarratko sa mina kolme ammatti, ei tyo, oma salonki avaan... oj iihana TUULA, muka tulee migreeni, ymmarrat sa
Jos jollakin on hikka koko ajan niin kyllä se johonkin vaivaan viittaa. Ihme jos tuota ei tajua.
Vierailija kirjoitti:
Merven yleistietämys: ai laskeeko aurinko aina länteen, ei kai?
Siis eikö aurinko vaihda suuntaa välillä? :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi höpö höpölle!
Miikka on sentään heidin kaveri. Aleksi on pilkannut tic oiretta myös, eivätkä tunne heidin kanssa. Tämä siis tapahtui ehkä viikon jälkeen kun aleksi oli tullut taloon.
Niin että kun on olevinaan kaveri voi julmasti miettiä ääneen kaikkia mahdollisimman noloja tilanteita joissa tuo tahaton ääni saattaisi päästä ja naurattaa porukoita tuolla " hurtilla huumorilla " ? Ja kaikilla on niin kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi höpö höpölle!
Hikka on hassu tahaton ääni. Hikka voi iskeä jokaiselle. Jos minulle iskee kovaääninen hikka kesken kokouksen töissä, niin takuulla kaikkia hymyilyttää, itseänikin. Jos sen sijaan olisin kertonut työtovereille, että mulla on hallitsemattomia tic-äännähdyksiä, niin kukaan ei varmasti kiinnittäisi ääneen huomiota. Spot the difference?
Näin just. Muutenkin ihmettelen koko hikkajuttua. Miksi sanoo hikaksi ääntä mikä ei selvästikään ole hikka? Ei kenelläkään ole hikka monta viikkoa joka päivä, mutta aina vain yksittäisiä "hikkoja". Ei kai itsekään siihen usko, eihän? MIstä on saanut päähänsä, että olisi hikka? Joku sanoi, että asiaa ei ole tutkittu. Hikaksi nimittäminen kuulostaa siltä, että asia vaan lakaistaan maton alle. Missä ja millaisia ovat nuoren, hetki sitten vielä lapsen, vanhemmat? Jos nuori ei itse ymmärrä, että asia pitää tutkia eikä selittää millään hikalla, niin itse olisin kyllä vanhempana puhunut asioista niiden oikeilla nimillä ja olisin ihan hiton huolissani. Tic voi olla jonkun neurologisenkin häiriön oire. Veisin lapseni lääkäriin vaikka hän olisi aikuinen. Toivottavasti olen väärässä ja asia on tutkittu, mutta Heidi ei vaan halua puhua asiasta julkisesti (en tosin ymmärrä miksei sitä sitten olisi voinut alunperinkin sanoa noin?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi höpö höpölle!
Niin että kun on olevinaan kaveri voi julmasti miettiä ääneen kaikkia mahdollisimman noloja tilanteita joissa tuo tahaton ääni saattaisi päästä ja naurattaa porukoita tuolla " hurtilla huumorilla " ? Ja kaikilla on niin kivaa?
Joo kyllä näen sen enemmän hyväksyttävänä kun kaveri laskee hyväntahtosta vitsiä kun tuntemattoman päättää pilkata muiden edessä. Heidi ei edes tykkää aleksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu on tosi hyvä kommentaattori, koska on katsonutkin ohjelmaa. Taitaa ollu työporukan ainut joka on katsonut :D ei myöskään mielistele ja lähde käsikirjoitettuun "parisuhteen"hehkutukseen mukaan
Vaikken niin Jassusta oo tykännyt mutta tästä asiasiata olen samaa mieltä, on ainoa kommentaattori jota jaksaa kuunnella. Muilla ne samat lässytykset joka kerta, imelää tiettyjen henkilöiden hehkutusta.
Merve"Mua ärsyttää ku mua pidetään tyhmänä"
Vähän ajan kuluttua..
"Ai aurinko laskee aina länteen..ai kaikkialla maailmassa..ai kaikkina vuodenaikoina🤦
Em paljon Jassua kehuisi. Muistan hyvin kuinka paljon hän esim. Samia kiusasi. Jassu oli kova läyhääjä ja kauden ällöttävin kilpailija.
Vuosi vuodelta en voi olla ihmettelemättä näiden bb taloon valittujen yleistietoja. Ovatko he kaikki käyneet vain apukoulua ja sitäkin vain pari vuotta.
Ainut mikä sujuu on Tik Tok ja kotiin tilattu ruoka. En todiaankaan ymmärrä. Eikö noiden vanhemmilla ole edes mitään vastuuta opettaa jälkikasvulleen mitään mistään ?
Petra ohjasi noin