Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
3501/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi Heidi hengaa aina noitten äijien kanssa?

No siksi tietenkin, kun hän ei ole omasta mielestään kuten muut naiset. Jalkapalloilijana ja valomiekkatyttönä hän on niin erityinen, ettei naiset häntä ymmärrä ja siksipä hän viihtyykin miesten kanssa.

Vierailija
3502/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jo tullut esille, että onko Joonas Nordman isoveli-ääni.

Minusta on niin samankaltainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3503/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka tuntuu pitävän Reeoa suosikkina, mutta minun mielestä selvä pelimies. On rauta tulessa vähän joka päivässä, on imperium jengi, on aamu/ilta ryhmissä mukana, Nabbaksen luottokaveri, lämmittelee Kirsin välejä ja vaikka mitä!

En tiedä miten kukaan ei tätä huomaisi ja jotenkin Reeo on sen tuntuinen kuin olisi taktikko. Osaa ajatella ja vähän semmoinen juoni tyyppi, mutta hyvällä tavalla.

Vierailija
3504/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura ei vaikuta pelurilta ja sanoikin Kirsille jotain että ei oo luonteen mukaista. 

Vierailija
3505/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joko täällä haukutaan vammaisetkin!?

Vierailija
3506/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mitä onko Reeo 49v??

Mä kuvittelin et jotai 40v.

Joo näyttää varmasti ihan ikäiselyään, mut jotenki tuollanen nuorempi olemus hämää :D

Vierailija
3507/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka tuntuu pitävän Reeoa suosikkina, mutta minun mielestä selvä pelimies. On rauta tulessa vähän joka päivässä, on imperium jengi, on aamu/ilta ryhmissä mukana, Nabbaksen luottokaveri, lämmittelee Kirsin välejä ja vaikka mitä!

En tiedä miten kukaan ei tätä huomaisi ja jotenkin Reeo on sen tuntuinen kuin olisi taktikko. Osaa ajatella ja vähän semmoinen juoni tyyppi, mutta hyvällä tavalla.

No on Reeo munkin suosikki, mut just siksi kun osaa pelata peliä! Mielenkiintoista seurattavaa.

Vierailija
3508/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo on varsinainen juonittelija ja peluri.

Edessäpäin hyvääpataa...

Niin puristeli ja halaili Markoa kuin sydänystävää. Juudas

Reeohan on tuolla kaikkien kanssa hyvää pataa, ei se liity mitenkään peliin. Musta oli todellakin selvintä Reeonki puolesta, että tuossa kohtaa lähtee pelaa Markoa ulos ennen kuin Heidiä. Tiesi että mimmit äänestää ennemmin Markoa ulos kuin Heidiä. Ihan yhtälailla Heidi oli siinä samassa liitossa, kuin Marko. Ja pitää myös muistaa että Reeo oli myös itse häädössä, että omakin selusta oli pakko purkaa.

Mammat samaistuvat Tuulaan ja Lauraan, jotenka tuollainen peura ajovaloissa performanssi on puhuttelevampi. Reeo ei juurikaan juonittele vaan on oma mukava itsensä ja ihan vain järkeilemällä on suvereeni peluri tuolla.

Vierailija
3509/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontajista vielä sen verran,että parhaat juontajat ovat sellaisia jotka eivät lue lapuista mitä pitää puhua.Hyvä juontaja on kiinnostunut työstään.Sami Kuronen on ihan ok mutta Vehviläinen oli parempi.Nää juontajat on monesti puikoissa samaan aikaan parin ohjelman kanssa. Miten ne voi syventyä tiettyyn ohjelmaan kun on toinenkin pesti.

Vierailija
3510/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua mitä onko Reeo 49v??

Mä kuvittelin et jotai 40v.

Joo näyttää varmasti ihan ikäiselyään, mut jotenki tuollanen nuorempi olemus hämää :D

pukeutumistyyli "nuorekas" kato tarkemmin kasvoja

Vierailija
3511/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Hintikka parhaita tosi teevee juontajia.Maria aina innostunut.

Vierailija
3512/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rentusti pukeutuu viisikymppiseksi, hiukset epäsiistit

Vierailija
3513/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on Reeo munkin suosikki, mut just siksi kun osaa pelata peliä! Mielenkiintoista seurattavaa.

Sehän tässä kaudessa on pirullista, että pitää juonitella pysyäkseen turvassa häätöön joutumiselta, mutta toisaalta ainakaan äänestävä yleisö ei pidä pahimmista juonittelijoista.

Vierailija
3514/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Reeo on jotenkin symppis.Vaikka juonittelee niin ei ole niin veemäinen kun Kirsi.

Samaa mieltä, ja mun mielestä Reeo ei ole läheskään niin pahis kuin täällä kuvitellaan. Reeo oli eilen illalla selvästi oikeasti romuna, ku Laura itki sille niistä laukuista. Oli selvästi itekki pahalla mielellä, koitti vakuutella Lauralle että kyllä se selviää aikanaan jne. Ja meni vielä BB ltä kysymään, et voisko Laura saada ne laukut. Tänään oli tosi helpottunut ku Laura sai laukut takas.

Reeo on taitava ihmisten kanssa, saa helposti luottamusta mutta ei hän todellakaan mikään tunteeton ja kylmä pelaaja ole.

Joo, mä vasta otin 24/7 tänään , tein ihan kokeen siitä millaisen kuvan päälähetykset kilpailijoista antaa. No Reeostahan siellä on maalattu pääpahis. Kiinnostavaa nyt nähdä miten 24/ 7 näyttäytyy

Vierailija
3515/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä kaudessa on pirullista, että pitää juonitella pysyäkseen turvassa häätöön joutumiselta, mutta toisaalta ainakaan äänestävä yleisö ei pidä pahimmista juonittelijoista.

Ja katsojat kai sitten kuitenkin voittajan päättää ?

Vierailija
3516/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Reeo on jotenkin symppis.Vaikka juonittelee niin ei ole niin veemäinen kun Kirsi.

Samaa mieltä, ja mun mielestä Reeo ei ole läheskään niin pahis kuin täällä kuvitellaan. Reeo oli eilen illalla selvästi oikeasti romuna, ku Laura itki sille niistä laukuista. Oli selvästi itekki pahalla mielellä, koitti vakuutella Lauralle että kyllä se selviää aikanaan jne. Ja meni vielä BB ltä kysymään, et voisko Laura saada ne laukut. Tänään oli tosi helpottunut ku Laura sai laukut takas.

Reeo on taitava ihmisten kanssa, saa helposti luottamusta mutta ei hän todellakaan mikään tunteeton ja kylmä pelaaja ole.

Ja pyysikö hän Lauralta anteeksi. Aivan.

Vierailija
3517/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis BB-allstars. Tonne pistettäisiin joka kauden hirveimmät. Varmaan kausi lopettettaisiin kesken. 

Vierailija
3518/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oon katsonut Australina BB:n valitut palat ja viimeksi voitti ruskettunut ja hän ei juonitellut pahemmin jos ylipäätään juonitteli. 

Vierailija
3519/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan psyykkisesti raskaampaa tämä juonimiskausi vs normaali. Kun heti herätessä pitää miettiä aiempia ja tulevia supinoita, omia ja muiden 'taktiikoita'. Keneenkään ei voi luottaa.

Oiskohan viime vuoden asukit kestäneet tätä? Tosi vaikea kuvitella että Jassu tai Ella ois laskelmoimassa tällä kaudella.

Vierailija
3520/100630 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mulla on niin tumma tämä kuva ulkonakin?

Ketju on lukittu.