Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Milloin muuttanut Hkiin????`
Onko Miikka ollut töissä hotelli, laiva tai vastaavana siivoojana kun suostuu vaihtamaan paljain käsin toisten likaisia lakanoita?
Miksi toi Heidi hengaa aina noitten äijien kanssa?
Kirsi muistuttaa koko ajan enemmän ja enemmän av-mammaa. Selvästi on av-mammakaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Miikka ollut töissä hotelli, laiva tai vastaavana siivoojana kun suostuu vaihtamaan paljain käsin toisten likaisia lakanoita?
Samaa perhettä tuolla alkaa äkkiä ajatella olevansa eikä mitään kännilakanoita vaihtelemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotteko vammaisillekin että voi kun minua inhottaa tuo sinun vammaisuutesi, olet iljettävä ja sairas!
Kyllä mun mielestä vammaset on kuvottavia, entä sitten? Tuskinpa sitä niille voi sanoa kun ovat vammasia niin eivät edes ymmärtäisi.
Jos joku täällä on sairas niin sinä kun kehtaat tuollaista julkisesti sanoa. Mieti jos täällä on joku edes lievästi vammainen kirjoittelemassa. On varmaan ihanaa olla itse niin täydellinen ja haluttava. Mutta niinhän psykopaatit ja narsistit ajattelee.
Miksi tuolla on kokovalkoiset lakanat? Todella älytöntä tuollainen.
Merlellä on aika muhkeat kannut.
Vierailija kirjoitti:
Harvinainen BB_kausi kun tupakkapaikalla ei läyhätä.
Toisaalta ihan hyvä, ettei tarvii kuulua röökijengiin että selviytyisi talossa.
Vierailija kirjoitti:
Reeo on varsinainen juonittelija ja peluri.
Edessäpäin hyvääpataa...Niin puristeli ja halaili Markoa kuin sydänystävää. Juudas
Reeohan on tuolla kaikkien kanssa hyvää pataa, ei se liity mitenkään peliin. Musta oli todellakin selvintä Reeonki puolesta, että tuossa kohtaa lähtee pelaa Markoa ulos ennen kuin Heidiä. Tiesi että mimmit äänestää ennemmin Markoa ulos kuin Heidiä. Ihan yhtälailla Heidi oli siinä samassa liitossa, kuin Marko. Ja pitää myös muistaa että Reeo oli myös itse häädössä, että omakin selusta oli pakko purkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa perhettä tuolla alkaa äkkiä ajatella olevansa eikä mitään kännilakanoita vaihtelemassa
Aikaisemmin vain jokainen vaihtoi itse lakanansa. Viime kaudella esim. Sami suuttui jostain, eikä suostunut pitkään aikaan vaihtamaan lakanoitaan.
Vierailija kirjoitti:
No jos se elää niiden kanssa samoissa tiloissa niin eipä ne lakanat hirveen pelottavia voi olla. Jos katsos käyttää samaa vessaa, suihkuu, ja hammastahnaa.
Pistäis aikaisemmilta kausilta Niko Saarisen ja Joni Hesslgrenin tonne
Ovatko nämä jotenkin siistimpiä kuin aikaisemmat porukat? Talo ei vaikuta yhtään niin sotkuiselta kun jonakin vuonna kun elivät kuin sikolätissä.
Harmi kun Marko tippui.Toi Reea on tosi peluri.Jengi luulee.et on niin hyvä tyyppi.Jassu oli samaa mieltä.Jassu on tosi fiksu tyyppi.
Reeo on peluri ja Kirsi mutta se on sallittua,
Vierailija kirjoitti:
Toi Reeo on jotenkin symppis.Vaikka juonittelee niin ei ole niin veemäinen kun Kirsi.
Samaa mieltä, ja mun mielestä Reeo ei ole läheskään niin pahis kuin täällä kuvitellaan. Reeo oli eilen illalla selvästi oikeasti romuna, ku Laura itki sille niistä laukuista. Oli selvästi itekki pahalla mielellä, koitti vakuutella Lauralle että kyllä se selviää aikanaan jne. Ja meni vielä BB ltä kysymään, et voisko Laura saada ne laukut. Tänään oli tosi helpottunut ku Laura sai laukut takas.
Reeo on taitava ihmisten kanssa, saa helposti luottamusta mutta ei hän todellakaan mikään tunteeton ja kylmä pelaaja ole.
Nyt on taas liian monta päällepäsmäriä.
ei eilen kertonut vaikka olisi voinut