Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Niiiiin tylsää...kun olisi edes juhlat talossa! Tuota hemmetin supatusta pisteistä..kunhan ees ääni kuuluis?!
Vierailija kirjoitti:
No niin! Ei siinä kauan menny ku milena kertoi reeolle että Milla on äänestänyt reeoa. Oikeasti Milla ei edes antanut sille pisteitä. Ärsyttävä ämmä!
Milla antoi Nabasille 2 ja Milena 1 pisti
Kierroksia lisää peliin, pakkaa sekoittaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on niin ahdistava katsoa. Itse katsojana voin asettua usean ihmisen asemaan, ja ymmärrän monen ärtymyksen/suuttumisen ym. Kun kukaan ei tiedä kuka puhuu totta ja kuka ei.
Ensinnäkin ymmärrän Sallan ja Millan ärtymyksen Reeoon, ku Reeo ns . petti heidän luottamuksen. Mutta ymmärrän Reeonkin tilanteen, kun hänelle on nyt sanottu että uudet ovat äänestäneet häntä, niin hän on uskonut sen ja tottakai on nyt puolustuskannalla Sallan ja Millan suhteen. Reeo selvästi luotti väärään ihmiseen tässä kohtaan.
Reeo ei edes suoranaisesti ole pettänyt kenenkään luottamusta, vaan hänelle on valehdeltu, jolloin hän on joutunut pakkorakoon jossa on pakko jotain uskoa.Ei haittaa tai hätää, Reeo ei seuraavallakaan viikolla joudu yleisöäänestykseen, vaikka saisikin eniten ääniä itse talolaisilta.
No joo ei, mut itseä katsojana ahdistaa katsoa asukkaiden epätietoisuutta :D
Nyt kaikille asukkaille viinapullot kouraan ja juoniminen sekä pelistä puhuminen kielletty.
Vierailija kirjoitti:
camera 1, Reeo ja Milena kaksin sohvalla, Aleksi ja Kirvan treenaa ja muut makkarissa. Reeo sanoi että ei luota Milenaan, voi olla hämäystä. Juonitaan.
Mitä Milena vastasi siihen. Oliko loukkaantunut ?
Kukahan tuon kommentin Milenasta kirjoitti? Veikkauksia? Laura, Merve vai Mathias? Reeo?
Vierailija kirjoitti:
No niin! Ei siinä kauan menny ku milena kertoi reeolle että Milla on äänestänyt reeoa. Oikeasti Milla ei edes antanut sille pisteitä. Ärsyttävä ämmä!
Milla antoi pisteet 2 Napasille ja yhden Milenalle. Milenahan on kaksinaamainen ja nyt kyselee kuka kirjoitti ja kukaaqn ei tunnusta
Ei tuolla pidä tunnistaa, se on peliä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikille asukkaille viinapullot kouraan ja juoniminen sekä pelistä puhuminen kielletty.
Eivät uskalla, voisi rävähtää kunnon orgiat.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tuon kommentin Milenasta kirjoitti? Veikkauksia? Laura, Merve vai Mathias? Reeo?
Meinasin kysyä samaa.
Voisi olla Heidi . Antoi Milenalle kaksi pistettä ja tuntuu olevan se tyyppi, jonka on vaikea puhua suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Mää mietin Merveä, mun mielestä näytti vähän vaivaantuneelta kun kommentti näytettiin.
Milena ei taida tietää mitä jargon tarkoittaa.
Aleksi on sairas sadisti! Seiskassa näin:
Aleksi nimittäin kertoi, millaisen rajun tempun hän on tehnyt perhoselle ja sammakolle ulkomaailmassa.
Keskustelu alkoi kolmikon seistessä talon takapihalla sateisessa säässä. Heidi piteli kädessään perhosta, jota he yhteistuumin yrittivät saada lentämään. Hyönteisen siivet olivat sateesta märät, joten se ei päässyt ilmaan.
- Voi raukka… Jos mä kuivattelen häntä, Heidi harmitteli muille.
- Mm. Ethän koskenu siipiin? Reeo puolestaan varmisti.
- En oo koskenu siipiin, Heidi vakuutti.
Kaksikko tutkiskeli perhosta, kun vierustalla hyörinyt Aleksi liittyy heidän keskuuteensa. Perhonen pyristeli ja yritti ottaa tuulta siipiensä alle. Suoritus kuitenkin epäonnistui, vaikka Heidi pyrki rohkaisemaan luontokappaletta lentoon.
Yhtäkkiä Aleksi mainitsi yllättävän seikan omasta menneisyydestään.
- Mä oon joskus repiny noilta siivet, hän tokaisi muille.
- Tä? Repiny siivet? Reeo ihmetteli.
- Ni. Pienempänä, Aleksi tarkensi.
Reeo pohti, saako Aleksi moisesta jonkinlaista vallantunnetta. Aleksi ei kommentoinut asiaa vaan kertoo heti perään toisesta ikävästä jutusta, jonka hän teki puolestaan sammakolle.
- Ja sammakolta myös sahasin…kädet ja jalat pois, hän täräytti.
- No et oo oikeesti tehny, Reeo kyseli ja vaikutti selvästi hämmästyneeltä.
- Laitoin tikalla sen seinään kiinni, Aleksi kuvaili tekoaan nauraen päälle.
- Sit semmosel linkkuveitsestä kun saa, niin sillä, hän jatkoi ja näytti käsillä, millaista välinettä hän on tarkoitukseen käyttänyt.
https://www.seiska.fi/katso/Suoratoisto/BB-Aleksi-sahasi-sammakolta-jal…
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan Mathiasta.
Nyt jankuttaa samaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Läppämachine? Pidän Laurasta mutta en oo kuullu yhtäkään läppää häneltä.
Mä en pidä Laurasta. Ehkä mitäänsanomattomin asukas hetkeen.
Mitä siinä kommentissa luki, Milenasta?
Kamera kuvaa niin paljon Sallaa tuolla pihalla, kun Milena avautuu, jotta tuo laittaa miettimään. Tietääkö Big brother itsekään kuka kirjoitti milenalle tuon kommentin? Tästä tuli yksi isoimpia sotkuja koko big brother historiassa tuosta milenalle kirjoitetusta kommentista. Nyt sitä käydään tuolla talossa läpi.
Kaikki ovat nyt sanoneet milenalle että eivät ole kirjoittaneet tuota negatiivismielistä kommenttia. Käyvät tuota läpi nyt. Eli joku valehtelee milenalle. Tästä seuraa asioita.