Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
31841/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvan on noussut minun suosikiksi .

Huomaa muuten tuossa ohjelmassa irakilaisten (Napaz) ja iranilaisten eron (Karvan). Iranhan on sivistyskansaa, harmi että huonot hallitsijat ovat aina pilanneet maan ja kansalaistensa elämän.

Kurdeja ovat molemmat, tuskinpa heissä niin paljoa eroa on. Ihmisten luonteissa ja käytöstavoissa taas on paljonkin eroa.

Ottakaa ny huomioon Irakin ja Iranin historia.

Ihmejuttu kun Napas on ollut kauan Suomessa ja puhuu noin huonosti suomea. Puhuukohan hyvin edes ruotsiakaan ?

Kulttuuriero on Napaksella ja Karvanillakin huomattava verrattuna suomalaiseen kulttuuriin. Nythän se nähdään ihan käytännössä, Napas on jollain kierolla tavalla ärsyttävä ja herää oikeasti kysymys: voiko häneen oikeasti luottaa.

Vierailija
31842/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo ei nyt olis ollut menossa mihinkään vaikka olisi äänestyksessä, luulis jokaiselle 24/7 seuraavalle olevan sen selvää. Ylivoimaisella ääniosuudella olisi ollut turvassa.

Huomenna turvaan pääsee Nabbe ja tiukka kamppailu häädöstä tulee olemaan Millan ja Mathiaksen kanssa.

Jotain järkeä tähänkin keskusteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31843/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofiasta pidetään tuolla, ei nytkään saanut pisteitä. Eriasia miten sitten kun on äänestyksessä. 

Jakaa meikkejä, lakkaa kynsiä, kampaa, hieroskeee ja antaa pukeutumisellaan raavaille miehille kiksejä. Ei tarvitse kauaa herutella pienissä vessoissa ja suihkutiloissa, mikä ettei tykätä.

Vierailija
31844/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka vuosi vingutaan twitterissä ja tuolla fb sivulla miten on tylsää kun ei tapahdu mitään. Eikö jengi ole kuunnellut sanaakaan kun joka vuosi on myös kerrottu, että osa tätä formaattia on tylsyys!!! Mulla on 24/7 jota katson tai kuuntelen taustalla aina välillä. Aikoinaan kun ei ollut edes olemassa muuta kuin koosteet niin niitä sitten katsoi eikä odottanutkaan, että talon asukkaat on jotain sirkuseläimiä (tänä vuonna osui aika lähelle tuo vertaus) jotka viihdyttää mua kun mulla on tylsää! Talossa ei myöskään ole viikonloppuisin bileitä. Piste. Jos biletyttää, voi mennä omien kavereitten kanssa bilettämään. Argh! Ärsyttävää. Ja nyt urakalla alapeukkuja tälle avautumiselle :D

Tänä vuonna on todella tylsääkin tylsempää, koska kaikki jutuskelu on sitä kuka luottaa/äänestää/supisee/sopii mitäkin kenenkin kanssa.

Ihan tyhmää!

Vierailija
31845/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Reeo ottaa kuumaa siitä, kun sille valehdellaan päin naamaa. Ei siitä, että joku on sitä äänestänyt. Reeo ei itsekään tiedä, että kuka sille on valehdellut. En yhtään ihmettele, että vähän ottaa hermoon ku porukka kiertää sanomssa että Reeoon ei voi luottaa ja kauheat syyttelyyn päälle. Luulee kai edelleen että Heidi ja nuo uudet.

Nuo Miikan ja Reeon jutut on osittain kyllä aivan yliampuvia, osittain ihan aiheellisia. Osaltaan kyllä huumoriakin.

Vierailija
31846/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka vuosi vingutaan twitterissä ja tuolla fb sivulla miten on tylsää kun ei tapahdu mitään. Eikö jengi ole kuunnellut sanaakaan kun joka vuosi on myös kerrottu, että osa tätä formaattia on tylsyys!!! Mulla on 24/7 jota katson tai kuuntelen taustalla aina välillä. Aikoinaan kun ei ollut edes olemassa muuta kuin koosteet niin niitä sitten katsoi eikä odottanutkaan, että talon asukkaat on jotain sirkuseläimiä (tänä vuonna osui aika lähelle tuo vertaus) jotka viihdyttää mua kun mulla on tylsää! Talossa ei myöskään ole viikonloppuisin bileitä. Piste. Jos biletyttää, voi mennä omien kavereitten kanssa bilettämään. Argh! Ärsyttävää. Ja nyt urakalla alapeukkuja tälle avautumiselle :D

Hienoa, jos sinä haluat maksaa siitä kun asukkaat makaavat sohvalla, syövät. lässyttävät typeriä juttujaan ja kieroilevat. Sinulla näyttää olevan hyvin matalat standardit. Tämä kausi on vielä sisällöttömämpi kuin umpitylsäksi hakuttu 2020-kausi. Edes viikkotehtäviä ei ole, ne olivat iso osa ohjelman viehätystä. Asukkaita ei haasteta mitenkään ja kaikilla on kivaa.

Vierailija
31847/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvan on noussut minun suosikiksi .

Huomaa muuten tuossa ohjelmassa irakilaisten (Napaz) ja iranilaisten eron (Karvan). Iranhan on sivistyskansaa, harmi että huonot hallitsijat ovat aina pilanneet maan ja kansalaistensa elämän.

Kurdeja ovat molemmat, tuskinpa heissä niin paljoa eroa on. Ihmisten luonteissa ja käytöstavoissa taas on paljonkin eroa.

Ottakaa ny huomioon Irakin ja Iranin historia.

Ihmejuttu kun Napas on ollut kauan Suomessa ja puhuu noin huonosti suomea. Puhuukohan hyvin edes ruotsiakaan ?

Kulttuuriero on Napaksella ja Karvanillakin huomattava verrattuna suomalaiseen kulttuuriin. Nythän se nähdään ihan käytännössä, Napas on jollain kierolla tavalla ärsyttävä ja herää oikeasti kysymys: voiko häneen oikeasti luottaa.

Taitaa olla erityislapsi, joka on sitä isokokoisena edelleen,  nauru paljastaa.

Vierailija
31848/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo panta Nabazin vasemman nilkan ympärillä on? Ehdonalaisvalvontapanta?

Vierailija
31849/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visio huomisesta BB-showsta. Päiväkirjahuoneessa tapahtuu:

Anni: No, Nabaz, miltä nyt tuntuu? Pääsit turvaan häädöltä. Siis aivan mahtavaa!

Nabbe: Joo, minä tulen iloinen. Kaiki katsoja ihana. Minä jatkaa ja paljon energia.

Kaikki näkee minä huva ihminen.

Vierailija
31850/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis kyllä kauden alussa uskonu että Miikka on ehkä siedettävin noista asukkaista :D

Vierailija
31851/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, jos sinä haluat maksaa siitä kun asukkaat makaavat sohvalla, syövät. lässyttävät typeriä juttujaan ja kieroilevat. Sinulla näyttää olevan hyvin matalat standardit. Tämä kausi on vielä sisällöttömämpi kuin umpitylsäksi hakuttu 2020-kausi. Edes viikkotehtäviä ei ole, ne olivat iso osa ohjelman viehätystä. Asukkaita ei haasteta mitenkään ja kaikilla on kivaa.

Edelleenkin, tätä ohjelmaa ei tehdä meille 24/7 katsojille viihteeksi! Ohjelmaa on just sen verran päivittäin, että koosteisiin saadaan tavaraa. Virtanen sanoi tuon liki tavaamalla viime vuonna. Mä olen sisäistänyt sen koska oon katsonut kaikki kaudet ekasta alkaen enkä tosiaan odota, että noi on tuolla talossa temppuilemassa jotta mulla ei olis tylsää. Pystyn vallan hyvin keksimään itse itselleni ohjelmaa ja katson 24/7 silloin kun mulla itsellä ei ole muuta.

Vierailija
31852/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla muilla on kivaa paitsi kiusatuilla.

Yksi yö ulkona ja kauhee itku siitäkin kamaluudesta.

Vierailija
31853/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

camera 1, Reeo ja Milena kaksin sohvalla, Aleksi ja Kirvan treenaa ja muut makkarissa. Reeo sanoi että ei luota Milenaan, voi olla hämäystä. Juonitaan. 

Vierailija
31854/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei oo tylsää, voi lähteä ulkoilemaan, tehdä kotitöitäkin välillä jne, juoksumatolla en oo tänään ollutkaan

Vierailija
31855/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on niin ahdistava katsoa. Itse katsojana voin asettua usean ihmisen asemaan, ja ymmärrän monen ärtymyksen/suuttumisen ym. Kun kukaan ei tiedä kuka puhuu totta ja kuka ei.

Ensinnäkin ymmärrän Sallan ja Millan ärtymyksen Reeoon, ku Reeo ns . petti heidän luottamuksen. Mutta ymmärrän Reeonkin tilanteen, kun hänelle on nyt sanottu että uudet ovat äänestäneet häntä, niin hän on uskonut sen ja tottakai on nyt puolustuskannalla Sallan ja Millan suhteen. Reeo selvästi luotti väärään ihmiseen tässä kohtaan.

Reeo ei edes suoranaisesti ole pettänyt kenenkään luottamusta, vaan hänelle on valehdeltu, jolloin hän on joutunut pakkorakoon jossa on pakko jotain uskoa.

Vierailija
31856/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kausi on kyllä pohjanoteeraus. Tästä puuttuu täysin pitkät, juonelliset viikkotehtävät ja syvälliset, järjelliset keskustelut. Kaikki keskittyy vain sen ruotimiseen, kuka seuraavaksi antaa pisteitä kenellekin. Ja kaiken lisäksi tuo tapahtuu hiljaa kuiskutellen niin, ettei edes puheesta saa selvää.

Studiossa taas haastateltavat ovat lähinnä homoja, lesboja tai julkifeministejä (tai muita mitä-näitä-nyt-on), jotka kilvan kehuvat Sofiaa ja Mathiasta "aidoiksi" ja ihaniksi, "voittajasuosikeikseen".

Kyllä ovat uusliberalismi ja woke menneet jo yli normaalin ihmisen sietokyvyn . 

Toivottavasti BB päättyy tähän kauteen kun tähän on kerran tultu että normaaleja älykkäitä ja heteroita ihmisiä näin syrjitään. Korostetaan vaan pinnallisuutta ja miten miehet pukeutuu naisiksi sekä että seksin myyminen on jotain luonnollista. Eihän tuota paskaa jaksa katsoa eikä kuunnella enää kukaan!

Ei sinun sitä tarvi katsoa. Ois oikeastaan hyvä, jos lopettaisit.

Vierailija
31857/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppämachine? Pidän Laurasta mutta en oo kuullu yhtäkään läppää häneltä.

Vierailija
31858/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on niin ahdistava katsoa. Itse katsojana voin asettua usean ihmisen asemaan, ja ymmärrän monen ärtymyksen/suuttumisen ym. Kun kukaan ei tiedä kuka puhuu totta ja kuka ei.

Ensinnäkin ymmärrän Sallan ja Millan ärtymyksen Reeoon, ku Reeo ns . petti heidän luottamuksen. Mutta ymmärrän Reeonkin tilanteen, kun hänelle on nyt sanottu että uudet ovat äänestäneet häntä, niin hän on uskonut sen ja tottakai on nyt puolustuskannalla Sallan ja Millan suhteen. Reeo selvästi luotti väärään ihmiseen tässä kohtaan.

Reeo ei edes suoranaisesti ole pettänyt kenenkään luottamusta, vaan hänelle on valehdeltu, jolloin hän on joutunut pakkorakoon jossa on pakko jotain uskoa.

Ei haittaa tai hätää, Reeo ei seuraavallakaan viikolla joudu yleisöäänestykseen, vaikka saisikin eniten ääniä itse talolaisilta.

Vierailija
31859/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin! Ei siinä kauan menny ku milena kertoi reeolle että Milla on äänestänyt reeoa. Oikeasti Milla ei edes antanut sille pisteitä. Ärsyttävä ämmä!

Vierailija
31860/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miikka meni makkarin puolelle ja Millalle antoi 1 piste ja siellä juttelee, voi kun noi kaikki naiset ymmärtäisi antaa pisteitä tuolle kaksikolle, Reiska ja Miikka. 

Mitä tällä viestillä yritetään sanoa? Ei kai tosissaan tarkoiteta, että asukas ei voisi jutella ja käyttäytyä normaalisti nimeämäänsä henkilöä kohtaan? Eihän.

Ketju on lukittu.