Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
jos huomenna tulee uusia asukkaita kaksi, niin olisikohan lauantaina jonkinlaiset bileet talossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi ymmärtää miten Diana ja Sofia halutaan ulos. Eihän tuolla talossa tapahtuisi mitään jos he lähtisivät. Miksi ihmiset haluavat katsoa jotain hissukoiden hipsuttelua? Mitä annettavaa sillä on? Ei yhtään mitään. Diana ja Sofia tuo kontenttia.
Oon jokseenkin samaa mieltä. Ehkä kysymys on siitä, että kuka ärsyttää vähiten. Dianan kailotus ja Sofian t ransuilu taitaa olla liikaa joillekin. Mutta onhan näissä muutakin kuin nämä ehkä ärsyttävät piirteet. Se on hyvä muistaa.
Mitä pahaa Sofia on sulle tehnyt? Sori kysyn vain siksi, koska olen karvainen Suomalainen mies ja minun mielestäni hän on aidosti hyvin seksikäs nainen.
Vierailija kirjoitti:
Talossa pitää olla draamaa ja kunnon keskusteluja. Silloin on mielenkiintoa. Kuka jaksaa katsoa jotain sohvalla istujaa joka jauhaa jostain aivan tavallisesta jatkuvasti. Sofia, Diana ja Kirsi ovat hyvin esillä, talo pysyy elävänä. Tätä on hoettu, mutta ylipainoinen, äärikristitty ja maa*anmuuttovastainen toisivat taloon hyvin väriä.
Takana ovat Nikot ja Terhit, jotka toivat keskustelun aihetta ja muille asukkaille reaktioita käytöksellään. Se on sitä mistä ihmiset haluavat kuhista ja nähdä. Joku tavis joka istuu ja sanoo muutaman sanan silloin tällöin - mitä mielenkiintoa ja katsottavaa hänessä on? Siitäkö halutaan maksaa?
Ai että, tuli oikein haikea mieli, kun ajatteli niitä ensimmäisiä big brothereitä, jolloin ei oltu niin laskelmoivia ja tekemällä tehtyä draama-hakuisia! Kuinka kivaa oli seurata ihan tavallisia tyyppejä, että miten ne pärjää ja ryhmääntyy tai alkaako kuuppa hajota. Miten ekat ja oikeastaan kaikki häädöt aidosti kosketti kaikkia asukkaita, sitä draamaa ei tarvinnut kiskoa asukkaista vippaskonsteilla tai näytellä, tunteet olivat varmasti aitoja - sitähän big brotherin tylsyydellä haetaan - sitä että jokin tuntuisi joltain ja että naamioiden ja laskelmointia takaa paljastuisi oikea ihminen. Ei tullut ennen kuuloonkaan, että porukka olisi vain kimpassa nauranut koko illan, että sinne häädettiin, hupsista.
Mutta nämä on tällaisia temppareiden ja selviytyjien sekoituksia nykyään nämä bb:t - se alkuperäinen idea ei toimi enää näiden laskelmoivien, toisia asukkaiden vain välineinä pitäviin tyyppeihin. Mutta luulisi, että porukka haluaisi monipuolisempaa ohjelmistoa, että sekaan mahtuisi sellainenkin ohjelma jossa lähestytään asioita tapahtumattomuuden kautta - mutta kummallisesti kaikki viihde aina alkaa muistuttaa toisiaan, rähinää ja nssimista lähinnä kaivataan. Aina kaikki halutaan yhdenmukaistaa, tehdä vain yhdentyyppistä ohjelmaa - vaikka samaan aikaan virallisissa puheissa ja muissa kilvenkiillotuksissa puhutaan moniäänisyydestä, erilaisuuden ja toisenlaisen sietämisestä ja blaa blaa blaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään kovaäänistä ei ulos talosta en jaksais noita nyhväreitä..
niin piristi eilen kun nuo kaks otti yhteen keittölöhommista..
sama täällä, kaipaan raamaa, itekin kovaääninen mutta yritän hillitä tietyissä tilanteissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi ymmärtää miten Diana ja Sofia halutaan ulos. Eihän tuolla talossa tapahtuisi mitään jos he lähtisivät. Miksi ihmiset haluavat katsoa jotain hissukoiden hipsuttelua? Mitä annettavaa sillä on? Ei yhtään mitään. Diana ja Sofia tuo kontenttia.
Oon jokseenkin samaa mieltä. Ehkä kysymys on siitä, että kuka ärsyttää vähiten. Dianan kailotus ja Sofian t ransuilu taitaa olla liikaa joillekin. Mutta onhan näissä muutakin kuin nämä ehkä ärsyttävät piirteet. Se on hyvä muistaa.
Mitä pahaa Sofia on sulle tehnyt? Sori kysyn vain siksi, koska olen karvainen Suomalainen mies ja minun mielestäni hän on aidosti hyvin seksikäs nainen.
Nainen?Mistä päästä?Itse en näin laihaa ihmistä voisi pitää seksikkäänä no makunsa kullakin.
Mitä hvettiä kun ei oo tiskikonetta, enemmän menee vettä tiskatessa.
En oo huomannut kuka noista olisi älykkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo huonosti suomea puhuvat voisivat lähteä seuraavaksi, korviin sattuu. Oli aluksi viihdyttävää, mutta nyt vaan rasittavaa.
Alusta asti on ollu kyllä korviin koskevaa
Miettikää jotain englantilaisia, joiden äidinkieltä rskataan joka hetki, joku Lontookin muuttunut broken english-territorioksi, josta englantilaista ja kaunista englannin kieltä saa hakea. Siinä kyllä ei ole kulttuurista tietoakaan, ei monikulttuurisuudesta, eikä mistään muustakaan. Ja kaikki vain väsyy, niin puhuja kuin kuuntelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo huonosti suomea puhuvat voisivat lähteä seuraavaksi, korviin sattuu. Oli aluksi viihdyttävää, mutta nyt vaan rasittavaa.
Alusta asti on ollu kyllä korviin koskevaa
Miettikää jotain englantilaisia, joiden äidinkieltä rskataan joka hetki, joku Lontookin muuttunut broken english-territorioksi, josta englantilaista ja kaunista englannin kieltä saa hakea. Siinä kyllä ei ole kulttuurista tietoakaan, ei monikulttuurisuudesta, eikä mistään muustakaan. Ja kaikki vain väsyy, niin puhuja kuin kuuntelija.
Ok. Samoin voisi vaatia, että Suomessa saisi puhua vain Agricolan aikaista aitoa suomea ja kaikki muualta kieleen tulleet lainasanat kiellettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia on ihana emäntä yllättävän pitkä kuitenkin naiseksi.m40
Mikä nainen se on, ei se ole nainen, koska se ei ole tytöksi syntynyt. Ei pojasta naista tule, vaikka munat
lentäisikin sioille. Se on syntynyt pojaksi omille vanhemmilleen ja poikana se pysyy läpi elämän.
Onneksi maailmasta löytyy myös ihmisiä ja vanhempia, joilla on kyky ymmärtää ja jotka ovat valmiita tukemaan lastansa näissäkin asioissa, sinä et selvästikään halua ymmärtää, kuinka vakavasta asiasta tässä on kysymys🥰
Tällaisia ovat aidosti lastaan rakastavat vanhemmat, heiltä on paljon opittavaa kaikilla ahdasmielisillä ihmisillä, jotka vaan tuomitsevat transihmiset ilman, että ovat lainkaan ottaneet selvää, mistä siinä oikeasti on kysymys🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hilpeätä. Varsinkin kun katsoi 'laudalla pätkän, jossa hän vetää käteen - s...ma ja p'nis on niiiiiin naisellista. (Kundit hei, hmous on ihan ok, ei siihen tarvitse sekoittaa naisia ja naiseutta, se ei ole pakollista, se on vain vähän sellaista noloa omimista, kun joku yrittää olla väkisin jotain, mitä ei ole).
Mut niinhän sitä ennen väitettiin, että jos aidassa on reikä ja jos sen reiän ympärille piirtää karvoja, niin kyllä pari miestä viidestä sitä aitaa himokkaasti panee. Ja kiimainen koira karvarukkasta.
Kirsihän tuolla on naisista ainoa, joka tajuaa pelistä jotain. Muut on täysin Reeon vedätettäviä.
Vierailija kirjoitti:
Kirsillä vauhti päällä.Ehkä vähän liikaakin.On juuri sellainen kehen ei voi luottaa.Ei kannata tuon Laurankaan.Joskus kyllä voi kostautua Kirsille.
Uudet tulee niin se on goodbye Kirsi.
Kirsi, Diana, Miikka ja Sofia kauden parhaat asukkaat tähän asti.
Voi Tuula. Vois vähän keskittyä tuleviin tehtäviin eikä miettiä takin paljetein tippumista, sukkien väriä tms. En ole koskaan tavannut ihmistä joka on kuin Burasel pattereilla käyvä ikiliikkuja. Ei hetkeäkään hiljaa ja hän on kaiken kokenut, kaiken tietävä mutta ei edelleenkään muista Rusu/Pusun nimeä. Jos on oikeesti muistipeli nyt seuraava niin Tuula hihitellen poistuu takavasemmalle. Hän vain nauttii ja fiilistelee, on heikoin lenkki. Häätöön vaan ja ulos sunnuntaina.
Tuula voi pyristellä pitkälle, koska monet pitävät häntä vaarattomana höperönä ja antavat häätöääniä enemmän ärsyttäville asukastovereilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen?Mistä päästä?Itse en näin laihaa ihmistä voisi pitää seksikkäänä no makunsa kullakin.
Miksi arvostelet ihmistä netissä anonyymisti? Oletko itse myös käynyt telkkarissa? Sofia ei ole koskaan tehnyt kennelekkään mitään pahaa. Vaan ne miehet jotka on hänelle olleet yhteydessä on aina olleet vääriä, raakoja ja välinpitämättömiä. Miksi et itse ole tubettamassa?
Miikka pukeutuu tiukkoihin vaatteisiin. Pidän siitä.
Peppu kaipaa vielä hiukan treeniä.
Asukkaiden liika juonittelu voi sattua omaan nilkaan.
Kirsiin en luottaisi yhtään. Juonitteli Markon porukassa ja sitten...lopulta hän vaikutti eniten Markon pudottamiseen. Marko sai ison äänimäärän.
Vierailija kirjoitti:
Tuula voi pyristellä pitkälle, koska monet pitävät häntä vaarattomana höperönä ja antavat häätöääniä enemmän ärsyttäville asukastovereilleen.
pojat antamassa 2, Reiska ja Miikka, Reiska ei halunnut eilen antaa Tuulalle mutta tänään 2. Kova peluri mutta kannattais muistaa 247.
Mistä rakkaudesta? Onko teillä kaikilla oikeesti ajatus -+0? Oletko koskaan kuullut valehtelusta?