Olen rakastunut anoppiini.
Mitä tehdä? Näin on ollut ja monta kuukautta. En ole uskaltanut kertoa kenellekään.
Kommentit (23)
Anoppini on 45-vuotias nuorekas nainen, ja minä olen 25-vuotias.
Ap
Sen rintoihin sää olet haksahtanut.
Nyt kuvittelet rakastuneesi💃💃💃💃💃
Vierailija kirjoitti:
Anoppini on 45-vuotias nuorekas nainen, ja minä olen 25-vuotias.
Ap
Paitsi ettei se oo sun anoppi eikä sulla oo naista.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän myös serkkusi.
Ilman muuta.
Porvoossahan tuo on ihan arkipäivää...
Ei, tuntuu että olen oikeasti rakastunut häneen. Hän oikeasti ihana ihminen ja olen haaveillut yhteisestä tulevaisuudesta.
Ap
Mulla ei ollu vesitonkkaa ni nappasin Teboilin roskiksesta pari 5lutran tonkkkaa. Täytin ne vetelä ja mut vähä hais paha ku ois pitani pestä ekakx. Mut joon kuitekmi siitä ja nyt vahgä huimaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, tuntuu että olen oikeasti rakastunut häneen. Hän oikeasti ihana ihminen ja olen haaveillut yhteisestä tulevaisuudesta.
Ap
Oletko ollut liian kauan yhteenputkeen peräkamarissa? Käypä kävelyllä ja syö sitten äidin tekemiä voikkuleipiä.
Miten kertoisin tästä miehelleni?
Ap
Olemme olleet naimisissa jo kolme vuotta, ja uskon että hän luulee että rakastan häntä. Tulee välillä niin paha mieli mieheni puolesta, mutta en voi millään kertoa tästä. Katsotaan mihin suuntaan tämä menee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten kertoisin tästä miehelleni?
Ap
😂
Melkein sait mut uskomaan!
4/5
Haluaisin hyväillä hänen rintojaan.
Ap
Oottekste jotain Forrestereita? Tai asutteko Emmerdalessa?
Aina kun katson häntä, sydämeni täyttyy erikoisella tunteella. Siinä on paljon rakkautta ja erotiikkaakin, mutta samaan aikaan se tieto että hän on anoppini suorastaan viiltää sydäntäni...
Ap
Niin.