Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tuli Mervestä Shirly mieleen.
"Että mua niin ärsyttää ku Eijan piti mennä juoruamaan!"
Eikö sais ärsyttää?
Vierailija kirjoitti:
Kooste on taas keskittynyt alusta asti Reeon mustamaalaamiseen. Anna kun arvaan niin Millun törkeää valehtelua ei näytetä ollenkaan.
Tai näyttää mitä on tapahtunut.
Mikä nimi Millu on?! Kuulostaa joltain ihan muulta.
Vierailija kirjoitti:
naulan kantaan!
Kirsiä jaksettiin haukkua. Vaikka Reeo on nii ilkeä, haukkuu muita ja kierokin vielä 🐍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sais ärsyttää?
Ei silloin kun se on Reeon vastaista. Täällä Reeo on suosikki, joka ei voi tehdä väärin ja josta pitää aina kirjoittaa vain myönteistä.
Mä niiiiin toivon että Heidi olisi häädössä 🤞
Vierailija kirjoitti:
Kirsiä jaksettiin haukkua. Vaikka Reeo on nii ilkeä, haukkuu muita ja kierokin vielä 🐍
Ketjun narratiivi on tämä. Kirsiä haukuttiin ja Reeoa kehutaan. Kirsi joutui todella rajun haukkumisen kohteeksi ja ihan turhaan.
Reeo mustamaalaa talolaisia nyt kun kuuli Heidiltä että Aleksi nimeää Reeon. Kaikille esitti että Sallalta kuuli vaan eipä kertonut että Heidiltä kuuli. Kattokaa tuota vauhkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naulan kantaan!
Shirly 🧡
Heidissä on creepy stalkkeri viboja
Vierailija kirjoitti:
Itsehän se Nabaz oli luovuttamassa jos Karvan jää, niin mitä se Karvania kiusaa?
No toivottavasti Karvan jää, niin jospa se nabaz häipyisi ihan oma-aloitteisesti. Vaikka enpä usko sitä, että se ihan itse häipyisi; sehän on niin sairaalloisen huomiohakuinen, niin BB-talo on sille oikein unelmien täyttymys, kun saa tlkkarissa draamailla typeryyksiään joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sais ärsyttää?
Kuka niin on sanonut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sais ärsyttää?
Ei silloin kun se on Reeon vastaista. Täällä Reeo on suosikki, joka ei voi tehdä väärin ja josta pitää aina kirjoittaa vain myönteistä.
Reeo best.
Mulla ei oo oikein suosikkia :(.
Niin kauan kuin maailmassa on Sallan kaltaisia naisia, täällä on myös Reeon kaltaisia kaikkivaltaisia miehiä. Ja mikä pahinta, tästä ei voi edes syyttää Reeoa, vaan tätä samaa paskaa tukevia naisia.
Kannattaa jokaisen laittaa neloselle palautetta tästä huonosta bb kaudesta! Pakko niiden on kuunnella katsojia jos vaan tarpeeksi moni valittaa tästä pinnallisuudesta ja puuduttavasta pelaamisesta.
Googlesta löytyy palaute sivusto kun hakee nelonen asiakaspalaute.
Itse jo palautetta laittanut, toivottavasti mahdollisimman moni muukin niin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen shirly??
No musta Reeo ei oo ollu pelatessaan niin ilkeä kuin joku Kirsi. Toki sanoi aika ikävästi Pirkasta.
Joo tämä, että ihan kun eivät olisi tutustuneet toisiinsa. Ehkä siksi, että kokevat avoimen pelaamisen takia toisensa (kaikki) vastustajiksi. Ei synny hyviä keskusteluja, kun kaikki ovat pelimoodissa.