Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Renne pohtii muiden bodareiden kanssa kumpaa kukin nussisi mieluummin: henkilöä jolla naisen yläruumis ja k*lli vaiko henkilöä jolla miehen yläruumis ja p*llu. :D Hauskan kuuloista juttua ja tukevat vähemmistöjä raavaat köriläät, eivätkä pilkkaa kuten useampikin palstamamma.
Vierailija kirjoitti:
Hyi yrjö Aleksi on oksettava
opettele kirjoittamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mian ja Aleksin show ärsyttää hitosti.
Miahan on Pielavedeltä. Täytyy ymmärtää, ettei hän ole älyllisesti yhtä kehittynyt kuin me muut.
luuletko että älykkyysosamäärään vaikuttaa syntymäkunta?
missä sinä olet synytnyt ja pidätkö sen takia itseäsi parempana kuin muut, naurettavaa ja vähä-älyistä.
Ei siellä asu kovinkaan montaa fiksua ihmistä. Jos tietäisit mitä ne pohtivat päivän aatoksi.
Bb-kausi ilman romanssia ei ole edes mikään bb-kausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hikkaava hiiri kirjoitti:
Yksi vaan hikkaa ja pillittää tuolla milloin mistäkin. Ärsyttävä negatiivinen ihminen, en takuulla osta 24/7, ennen kuin on lähtenyt ulos. Ikänsäkin valehdellut, ei kukaan parikymppinen näytä nelikymppiseltä, ainakaan mun tuntemat. Kiusaaja ja leuaton, ärsyttää katsella ja kuunnella. Aina samat vaatteetkin päällä, käyköhän ikinä edes pesulla. Reeokin joka joutuu aina itkupillin lohduttajaksi, joutuu pitelemään nenästään kiinni ja kääntämään päätä sivulle, kun löyhkä on niin karmea joka lähtee syrjäytyneen oloisesta tytöstä.
Joka aamu suihkussa, toisin kuin muut! Hommaa 24/7.
Kuvittelet vaan, on käynyt tasan kerran suihkussa talossa ollessa. Löyhkä on karmea, sohvakin haisee jo sen seitsemän leivinuunin pärssiiltä.
Nyt puhutaan Heidistä, ei Kirsistä.
Niin, heidistä puhuin. Sehän siellä itkua tihrustaa joka käänteessä. Kirsi ei ole enää edes talossa, et taida omistaa 24/7 jos et sitä tiedä.
Tiedän kyllä ja olen Kirsin poistumisesta suunnattoman iloinen. Heidi on kyllä käynyt useasti suihkussa ja tuskin haisee miltään. Kirsi kylläkään ei käynyt ja talosta poistuneet kommentoivatkin hänen ympärillään leijuvaa pahaa hajua. Ei Heidi tuolla mitään itkeskele, ihan normaalisti käyttäytyy ja juttelee ihmisten kanssa.
Ei ole käynyt, turhaan valehtelet. Sulla ei selvästikään ole 24/7, kun et tiedä mistään mitään, mutta silti täytyy kommentoida.
Heidi itkeskelee jatkuvasti ja vaatii yleensä reeoa lohduttamaan. On miuten kuin tapettia, jos ei itke. Tai sitten juonittelemassa.
Kukaan ei ole sanonut mitään kirsin tuoksusta, sen olet keksinyt ihan omasta päästäsi ja jankutat sitä totena.Heidi ulos!
Sekä Ruzbeh että Pirkka ovat jälkeenpäin maininneet Kirsin ympärillä leijuneesta pahasta, etikkaisesta kalanhajusta. Heidi ei ole itkeskellyt yhtään mitään, moni muu tuolla parkuu enemmän. 24/7 minulla kyllä on, sinulla ilmeisesti ei.
😂 on sulla harhat. Missä he nin ovat sanoneet, todista tai muuten olet vain harhainen mt-potilas.
Ne harhat ovat kyllä ihan sinulla. Voit itse etsiä jos osaat googlata ja saat vielä olla siellä laitoksesi yhteiskäyttökoneella ennenkuin saat iltalääkkeesi.
Ei löydy googlella. Olet siis itse harhainen mt-potilas, mutta sehän olikin jo tiedossa.
Söin puoli pussia jogurttisplääshejä ja nyt vatsassa kiertää ja kohta joutuu varpusparvea vapauttamaan pöntölle. Merven vika kun sorruin spläässeihin taas. Ei enää ikinä... ainakaan ihan heti. Ne vaan on niin hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei mielellään 5-kymppisille karkkia.
Kerrankin jollain hyvää läppää niin toiset vetää alapeukkua, ihne palsta🤣
Vierailija kirjoitti:
Joko lapset saatu nukkumaan????
Mun karvalapset ei vielä nuku, iloisena kehrää vieressä odotellen rapsutuksia. 🥰
Ihan tulee kyynel silmään, taas kun lutua miettii. Tirautanpa taas kyynelen muistoksi. 😢
Mitenkäs sun lapset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi yrjö Aleksi on oksettava
Joka päivä vain paljastuu hänestä ällöttävyyksiä. Voi, voi, toivottavasti pääsee sunnuntaina kotiin äitin helmoihin kasvamaan.
Mikäs sua kiukuttaa, kateellinen kun aleksi saa naista ja sinä et?
Tämä. Jotain inceliä kiukuttaa kovasti nabbe ja aleksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Ne kait alkaa nyt pudottamaan Reiskaa.Joku noista mimmeistä sais pudota. Ne on vähän samanlaisia kaikki.Ei mitän viihdearvoa.
Sori, mut tämän viikon häätöäänestys on jo ohitse. Tällä hetkellä ei ole mitään hyötyä pelaamisesta. Mutta joo tuolla talossa on moni asukas päättelykyvyiltään hyvin matalalla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuossa Sofiassa joku kiihottaa ei voi kiistää. Liekö eksoottisuus, "kielletyn" hedelmän viehätys vai mikä, mutta kyllä panisin, jos vaimo ja kaverit ei saisi tietää. M47
Ai tykkäät an***ipanoista?
Mitä se sua haittaa jos joku tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Yksi vaan hikkaa ja pillittää tuolla milloin mistäkin. Ärsyttävä negatiivinen ihminen, en takuulla osta 24/7, ennen kuin on lähtenyt ulos. Ikänsäkin valehdellut, ei kukaan parikymppinen näytä nelikymppiseltä, ainakaan mun tuntemat. Kiusaaja ja leuaton, ärsyttää katsella ja kuunnella. Aina samat vaatteetkin päällä, käyköhän ikinä edes pesulla. Reeokin joka joutuu aina itkupillin lohduttajaksi, joutuu pitelemään nenästään kiinni ja kääntämään päätä sivulle, kun löyhkä on niin karmea joka lähtee syrjäytyneen oloisesta tytöstä.
Saman huomannut. Hienosti se reeo jaksaa haistella ja lohdutella, hyvin pelaa ja antaa itsestään ystävällisen lohduttajan kuvan. Oikeasti sen silmistä näkee, ettei jaksaisi kuunnella sekuntiakaan itkupillin juttuja.
Ei se ole asukkaiden tehtävä. Pillitysten kuuntelu kuuluu vain BB:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko lapset saatu nukkumaan????
Mun karvalapset ei vielä nuku, iloisena kehrää vieressä odotellen rapsutuksia. 🥰
Ihan tulee kyynel silmään, taas kun lutua miettii. Tirautanpa taas kyynelen muistoksi. 😢Mitenkäs sun lapset?
en tiedä yhtään missä menee
Vierailija kirjoitti:
Miks toi Laura tuijottaa kaikkia vakavalla naamalla kuin joku creepy stalkkeri. Muut nauraa ja se vaan töllää 😳😳😳
Laura tuijoittaa kuin mykkä **ttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuossa Sofiassa joku kiihottaa ei voi kiistää. Liekö eksoottisuus, "kielletyn" hedelmän viehätys vai mikä, mutta kyllä panisin, jos vaimo ja kaverit ei saisi tietää. M47
Ai tykkäät an***ipanoista?
Mitä se sua haittaa jos joku tykkää?
Ei haittaa, se oli vain kysymys. Mutta selkeästi salassa M47 sitä haluaisi ladyboyn kanssa harrastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka aamu suihkussa, toisin kuin muut! Hommaa 24/7.
Kuvittelet vaan, on käynyt tasan kerran suihkussa talossa ollessa. Löyhkä on karmea, sohvakin haisee jo sen seitsemän leivinuunin pärssiiltä.
Nyt puhutaan Heidistä, ei Kirsistä.
Niin, heidistä puhuin. Sehän siellä itkua tihrustaa joka käänteessä. Kirsi ei ole enää edes talossa, et taida omistaa 24/7 jos et sitä tiedä.
Tiedän kyllä ja olen Kirsin poistumisesta suunnattoman iloinen. Heidi on kyllä käynyt useasti suihkussa ja tuskin haisee miltään. Kirsi kylläkään ei käynyt ja talosta poistuneet kommentoivatkin hänen ympärillään leijuvaa pahaa hajua. Ei Heidi tuolla mitään itkeskele, ihan normaalisti käyttäytyy ja juttelee ihmisten kanssa.
Ei ole käynyt, turhaan valehtelet. Sulla ei selvästikään ole 24/7, kun et tiedä mistään mitään, mutta silti täytyy kommentoida.
Heidi itkeskelee jatkuvasti ja vaatii yleensä reeoa lohduttamaan. On miuten kuin tapettia, jos ei itke. Tai sitten juonittelemassa.
Kukaan ei ole sanonut mitään kirsin tuoksusta, sen olet keksinyt ihan omasta päästäsi ja jankutat sitä totena.Heidi ulos!
Sekä Ruzbeh että Pirkka ovat jälkeenpäin maininneet Kirsin ympärillä leijuneesta pahasta, etikkaisesta kalanhajusta. Heidi ei ole itkeskellyt yhtään mitään, moni muu tuolla parkuu enemmän. 24/7 minulla kyllä on, sinulla ilmeisesti ei.
😂 on sulla harhat. Missä he nin ovat sanoneet, todista tai muuten olet vain harhainen mt-potilas.
Ne harhat ovat kyllä ihan sinulla. Voit itse etsiä jos osaat googlata ja saat vielä olla siellä laitoksesi yhteiskäyttökoneella ennenkuin saat iltalääkkeesi.
Ei löydy googlella. Olet siis itse harhainen mt-potilas, mutta sehän olikin jo tiedossa.
Käytit vääriä hakusanoja etkä osannut etsiä oikeasta paikasta, mutta se taas ei yllätä yhtään.
Osa saa juotavaa ja osa ei. Pari tuntia ja tuolla tuutilullaa, antaan unen tulla sanoo Herra Hakkarainen, kirja Viiru ja Pesonen.
Laura ei ole oikeassa paikassa.
Olen jättänyt vauvanhoitoilmoituksia kuvani kanssa lähikaupan seinälle, mutta kukaan ei ole vastannut niihin.