Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin ihmiset käyttää Facebookkia?

Vierailija
25.08.2025 |

Poistin käyttäjän yli 10 vuotta sitten, ihan mielenkiinnosta kyselen mihin sitä nykyään käytetään, itse käytin sitä silloin lapsena pelaamiseen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastusryhmien takia tili on vielä olemassa 

Vierailija
2/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään :D Muuta ku laitan itseni osallistujaksi tapahtumiin (siis mihin menen oikeastikin) et näyttäis et mulla on edes jotain sosiaalista elämää 😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrasteryhmiiin kuuluvien kanssa tietojen vaihtoon, ja tuttujen  kanssa kirjoitteluun, kaikki kun eivät halua sähköpostia

Vierailija
4/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseen pyyhkimisiin t.gen x

Vierailija
5/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

stalkkaamiseen käytän.

Vierailija
6/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole koskaan omistanut FB-tiliä, ei voi turhempaa olla.

Vierailija
7/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen ystävien ja sukulaisten tekemisiä tai heidän aloittamiaan mielenkiintoisia aiheita, joista syntyy keskustelua. Itsekin sinne jotain aina päivitän silloin tällöin. 

Vierailija
8/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluun erilaisiin ryhmiin. Missään muussa somessa ryhmät ei toimi yhtä hyvin kuin Facessa.

Vierailija
9/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäämiseen, meneekö muills muka paremmin

Vierailija
10/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookki on menettänyt hohtonsa 

Vierailija
11/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytää tapahtumia, keikkoja mistä ei muuten tiätäisi

Vierailija
12/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mielestäni niin tärkeä ihminen että muitakin kiinnostaa mitä syön ja minkä väristä kakkaa minulta tulee. nyt kyllä olen kateellinen kun fb kaverini heikki hilkka kirjoitti että oli tullut mustikan väristä mistä tua laiskan pulska oli saanut muka mustikoita välillä menee hermo kun valehtelevat.

Vierailija
13/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreiden virtakin esitteli faneilleen kamera kuvaa euroopan alppien valtauksesta. samalla valitteli polttoaineen kulutusta ja hintaa. hehkutti myös vanhan ducaton ominaisuuksia kyllä tää vaan kiipee tonne huipullekkin kun ykkösellä vedätämme  tosin ptkesta tulee mustaa kuin traktori pullinkissa konsanaan  mut eiks se vaan oo saasteetonta nokea. katu istuskelijat katsoivat silmät killissä HIRVEÄÄ KUN NUA TYÖMATKALAISET SAASTUTTAVAT.

Vierailija
14/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen ystävien ja sukulaisten tekemisiä tai heidän aloittamiaan mielenkiintoisia aiheita, joista syntyy keskustelua. Itsekin sinne jotain aina päivitän silloin tällöin. 

Jollakin vielä päivityksiä tai keskustelun aloituksia?! Minun kavereista ei kukaan päivitä juuri mitään koskaan tai pelkkiä valokuvia maisemista tai itsestä. Kirppisryhmien ja harrastustyhmien vuoksi minä siellä olen ja aika kevyesti poistan "kavereita".

Vierailija
15/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittykää todella upea stalkkaus sivusto toiset jopa kertoivat moonis kiertonsakkin. huu haa tunnuksilla minäkin löysin kaksi koulussa minua kiusannutta. arvatkaa vaan kuinka kosto on suloinen kyllä on tullut tehtailtua lasua, kutsua hivi testeihin, trafilta ilmoituksia. vakuutus yhtiöiltä karhu laskuja. kiitos fasen  nyt on kostettu varsin kun fasessa kehtasivat näistäkin valittaa. mitä minä nyt teen??

Vierailija
16/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa tammelan yrittäjät pitivät mimnua oikein junttien junttina kun en heidän kerhoonsa liittynyt jopa suuttuivat kun vertasin fasea mummojen kudonta juoru kerhoon.

Vierailija
17/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vaatteita merkkiryhmistä.

Vierailija
18/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytää parhaiten kaupungin tapahtumat. Ei missään muualla somesivustolla ole mitään erillisiä tapahtumasivuja. Sitten, kun klikkaa olevansa kiinnostunut jostain tapahtumasta, niin ehdottaa samankaltaisia tapahtumia, yleensä sellaisia, mistä ei ollut aiemmin kuullutkaan. Ilman Facebookia olis jääny moni tapahtuma käymättä. 

Vierailija
19/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinien hommaa kyselevät haittaako karvojen kasvu naimista nim 2 karvaa.

Vierailija
20/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole facebookissa, mutta olen ajatellut liittyä. Olen ymmärtänyt että siellä on hyviä harraste- ja paikallisryhmiä. Lisäksi joidenkin pikkuyritysten toiminnasta saa parhaat( joskus jopa ainoat) ja ajankohtaiset tiedot sieltä.

Ja sitä kautta saa ilmeisesti hyvin tavaraa liikkeelle jos on sellaista, että haluaa vaan eroon ja myy halvalla tai antaa pois.