Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Reeo voisi nyt vähän himmata ja lakata avoimesti näyttämästä pelikorttejaan ja elvistelemästä jengillään. Kääntyy pian itseään vastaan, mutta on nyt ilmeisesti vähän huumaantunut peleistään ja noussu onnistuminen päähän.
Kuka pieras noin kovaa ja miks wc mikki kuuluu olohuoneeseen?
Nykyaika friikkien aikaa. Normaalius ei ole suosittua. Talon normaalein äänestettiin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla epäsuosittu mielipide, mutta oon tykännyt tämän kauden alusta. Talossa oikeasti tapahtuu ja käänteitä tulee jatkuvasti eikä ole sellaista sohvilla nysväämistä ja pidä kerjätä tuotannosta viihdettä, mitä on nähty välillä aiemmilla kausilla. Toki tylsyyden sietäminen myös kuuluu formaattiin, mutta oli se ajoittain puuduttavaa katsottavaa. Asukkaatkin on ihan okei ja katsotaan, kun tulee taas lisää porukkaa.
Oon samaa mieltä. Katsojat äänestää aina kuitenkin persoonallisimmat pois ja loppukausi on puuduttavaa katsottavaa.
Tässä on kyllä mielenkiintoinen huomata, että miten joku kilpailija pääsee sellaiseen asemaan että sitä ei haluta pudottaa.
Selviytyjissä aina ihmetellään että miksi vahvinta kisaajaa ei vaan nakata ulos, ja annetaan lipua voittoon. Esim. muutama kausi takaperin Kai ja Pohjola-kaudella Krisu.
Tässä kun on 24/7 aktiivisesti seurannut, niin huomaa että miten Reeo on saanut käytännössä kaikki asukkaat puolelleen, on lähes mahdotonta edes lähteä ehdottaan Reeon pudottamista, ku sit on suuri vaara että ite on seuraava lähtis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen äänestää sillä perusteella kuin haluaa. Äänestän Sofian voittoon koska pitää myös saada trans voittaja.
Miten niin "pitää saada"? Onpa mielenkiintoiset kriteerit siitä, millä voitto ansaitaan... ihan vaan sillä, että on trans? Huoh.
No miks aina valkoset heteromiehet saa aina kaiken? Sekö on reilua?
No tasa-arvokeskustelussa reilua on se, että kaikki voi pärjätä yhtä hyvin, mutta sitten taas toisin päin, kaikista esim. on yhtälainen oikeus vitsailla. Tällä hetkellä esim. Moderneissa miehissä vitsaillaan kovasti heteromiesten tyhmyydelle. Samanalaista ohjelmaa ei ikinä hyväksyttäisi transsukupuolisista.
Eli Sainio ei ainakaan katso 24/7, koska hän ei tiennyt mitään siitä, että muut sopi tänään Markon äänestämisestä. Sainio oli luullut kolmikon olevan samalla viivalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen äänestää sillä perusteella kuin haluaa. Äänestän Sofian voittoon koska pitää myös saada trans voittaja.
Miten niin "pitää saada"? Onpa mielenkiintoiset kriteerit siitä, millä voitto ansaitaan... ihan vaan sillä, että on trans? Huoh.
No miks aina valkoset heteromiehet saa aina kaiken? Sekö on reilua?
En kylläkään ole huomannut heidän "saavan kaikkea". Jos nyt puhutaan näistä realityistä, niin esim. viime kaudella voittaja oli Jassu, käsittääkseni nainen. Diilin kahden viime kauden voitto meni naiselle. Selviytyjät Suomen voitto viimeksi meni naiselle.
Mikähän tekee sinut näin katkeraksi "valkoisille heteromiehille", kun itsekin vaikka olen nainen, puolustan heitä tässä.
Reilua on se, että se joka sen voiton ansaitsee, saa sen.
Jep oikea kyllä lähti. Seuraavaksi vois heivata ton ex-läskin oliko ton nimi nyt Miikka pois tuolta ja jotain mieskomeutta tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla epäsuosittu mielipide, mutta oon tykännyt tämän kauden alusta. Talossa oikeasti tapahtuu ja käänteitä tulee jatkuvasti eikä ole sellaista sohvilla nysväämistä ja pidä kerjätä tuotannosta viihdettä, mitä on nähty välillä aiemmilla kausilla. Toki tylsyyden sietäminen myös kuuluu formaattiin, mutta oli se ajoittain puuduttavaa katsottavaa. Asukkaatkin on ihan okei ja katsotaan, kun tulee taas lisää porukkaa.
Mä oon kans tykänny ja castingista kanssa. Nyt vielä ne mulkerot sisään rikkomaan tätä toistaiseksi sopuisaa kuherruskuukautta. Antaa tulla!
Ei tuolla talossa ns "tavikset" pärjää koska ne ovat katsojille liian tylsiä ja tavikset on vähemmistönä talossa niin ne saa nimeämispisteitä eniten.
Just sellanen räiskyvä persoona tuolla pärjää koska se tuo viihdettä taloon.
Marko oli liian tavis taloon ja seuraavaksi sieltä tippuu varmaan Heidi tai Laura kun ne ovat suht taviksia ja seinäruusuja.
Katson vain päälähetyksiä. Luulin että Marko olisi ollut finaaliviikolla. Juonittelijat äänesti pois.
Tasa-arvossa kannattaa myös miettiä vammaisiakin. Nekin saa kamalaa kohtelua.
Ja rumat. Mikä on myös ilmennyt täällä mitään ajattelemattomien ihmisten suusta kun komeaa ja kaunista pitäisi saada, hälläväliä muulla.
Valitatte että Laura ei puhu ja Diana taas puhuu. Mitä te haluatte!?
Vierailija kirjoitti:
Nykyaika friikkien aikaa. Normaalius ei ole suosittua. Talon normaalein äänestettiin ulos.
Normaalius on tylsää. Ja mitä vikaa tai haittaa epänormaalisuudessa on?
Vierailija kirjoitti:
Kuka pieras noin kovaa ja miks wc mikki kuuluu olohuoneeseen?
Se intialaisen näköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon samaa mieltä. Katsojat äänestää aina kuitenkin persoonallisimmat pois ja loppukausi on puuduttavaa katsottavaa.
On tässä bb-vuosien saatossa katsojatkin vähän oppineet. Enää ei niin herkästi lennä ärsyttävät ja näkyvät ulos kuin ennen. Kehitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas sairaita ihmisiä haukutaan. Kehtaattekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin nimeämiset? Milloin alku viikon häätö ja uudet sisään?
Perjantaina 2 uutta tulokasta ja sunnuntaina joku veks.
Tuleeks sunnuntaina myös uusia?
Mä todella käsitin, että kun putoaa keskiviikkoisin ja sunnuntaisin jengii pois niin uutta tulee tilalle molempina päivinä.
Kirsi taas juonittelemassa.