Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Yllättäen häätöäänestyksessä oli nuo kaikki tavikset. Lasken itse talon tavikseiksi Markon,Reeon,Heidin ja Lauran.
Kaikki muut asukkaat on aikalailla vähintäänkin omalaatuisia persoonia.
Joko muut asukkaat koki Markon voittaja ehdokkaaksi joten siksi se tiputettiin tai sitten se oli vaan tylsä tai ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Reeo on ihme ämmä. "Mulla on jengi, johon kuuluu kaikki." Ei ole kivaa tuollainen oikean juonittelun torpedointi ja toisten jyrääminen, lisäksi on heti työntämässä naisia häätöön. Tyypillinen ylimielinen hesaäijä. Ulos vaan.
Eikö Reeo ole mies? Ja Sofia ämmä? En ymmärrä näitä teidän sukupuolioletuksia.
Vierailija kirjoitti:
Jep, samaa mietin että miten sai noin paljon ääniä. En olisi kyllä itse ollut heti tiputtamassa, vain koostelähetyksiä katsoneena.
Koska olivat aiemmin sopineet, että kaikki antaa äänen Markolle ja kaikki pitivät tästä sopimuksesta kiinni. Jos juonittelu ja nimeämisistä/äänestyksestä puhuminen olisi kielletty tälläkin kaudella, silloin äänet olisivat varmasti jakautuneet tasaisemmin, kun kukin asukas olisi äänestänyt pelkästään oman fiiliksen ja henkilökemioiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Läyhäjengi oli äänestyksessä. Oli pakko läyhien puukottaa jotain.
Mitä tällä viestillä halutaan sanoa?
Miksi oli vain 10 ääntä, kun asukkaita 12?
Missasinko jonkin kohdan.
Miten toi Sainiokin jaksaa kehua tota ohjelmaa ja asukkaita, oon pitänyt sitä aika sellaisena suorapuheisena oman tiensä kulkijana, mut ilmeisesti tuotanto päättänyt, mitä puhutaan. Koska nää ohjelman "uudistukset" on kyllä aivan onnettomia, bb-ääni Nordmanin Orava ihan fiasko, talon sisustus järkyttävä ja asukkaat kaikkea muuta ku mielenkiintoisia.
Tolla Markolla oli koko ajan jotenkin veemäinen ilme naamalla.
No karma kostaa kiusaajalle..ja nuo tilitykset, että mä arvasin, mä niin tiesin..paskat tiesi. Reeo seuraavaks, ylimielinen ja luulee joku kingi tuolla olevan.
Uus ohjaaja tehny sekavsks yän kauden.annettiin olwttaa rt tänää ois tullu uudet.mikä asiantuntoija toi saikio muka on.antakaa viinaa tolle porukalle ett kansa saa huvia.eikö saanu tnion.panimoa dponssex tänä vuonna.ri kukaa jaksa kattoo teikien pjsuhantaa..antakaa viinaa!
Reeosta tuli mun suosikki jo sillä hetkellä, kun otti oman laukkunsa ja antoi toisen asukkaan laukun mennä lukkojen taa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi vaan myöntää, että harmittaa lähteä kolmen vuorokauden jälkeen. Hirvee selittelijä.
Varsinkin kun naamasta näkee, että vtuttaa ja rankasti.
Sanoihan se että harmittaa kovasti, ampuako hänet olisi pitänyt, että olisit tarpeeksi nautintoa saanut.
No ois tullu ainakin kontenttia ku Janni ois tusauttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä tippuu sunnuntaina? Veikkauksia?
Laura.
Dayana
En usko. Huutaa niin paljon, että katsojat haluavat pitää talossa. Tekisi mieleni veikata Heidiä, mutta hänellä taitaa olla ylimmän laudan tuki.
Sanon Laura tai Kirsi. Rusu on jäänyt myös vähän vaisuksi. Miikan kannattaa olla myös varuillaan, liian näkyvästi ja ylimielisesti pelaavat lähtevät kuten nähtiin.
Marko ei ollut ehtinyt luomaan suhteita "toiseen" liittoon, luotti vaan liikaa hänen ja Rusben eiliseen voittoon ja äijien liittoon.
Reeo on oikeasti pidetty tyyppi talossa, ja luonut suhteita myös toiseen liittoumaan, jolloin ei ole heidän ensimmäinen vaihtoehto lähtemään. Heidi on taas ekasta tai toisesta illasta asti ollut Reeon turvissa kokoajan, jota kautta on enemmän turvaa takana kuin Markolla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oli vain 10 ääntä, kun asukkaita 12?
Missasinko jonkin kohdan.
Kirsi ja Dayana eivät saaneet äänestää, sillä olivat jo nimenneet kaksi häätöön joutunutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tosi modernia ja oikeutettua jos nyt saatas trans voittaja.
Oikeudenmukaisuuden kanssa sillä ei olisi mitään tekemistä.
Voittajan kuuluu olla se, joka on paras enemmistön mielestä - ei sen, joka kuuluu vähemmistöön.
Eiköhän valkoiset heteromiehet ole voittaneet jo ihan tarpeeksi tässä maailmassa. Ihan hyvä syy äänestää trans voittoon.
Sinähän se vasta syrjintää ja epäoikeudenmukaisuutta harrastat. Eihän se ihmisten paremmuus tai voiton ansaitseminen todellakaan ole kiinni mistään kiintiöistä. Se vasta väärin olisikin. Varsinaista syrjintää on se, jos ei saisi esimerkiksi voittaa kilpailua tai päästä johonkin työpaikkaan koska on "valkoinen heteromies", ei sen takia että olisi pätevien ko. työpaikkaan.
Voittoon tarvittavien ominaisuuksien kuuluu ratkaista voitto, ei mitkään säälipisteet vähemmistöille. Tämä tietenkin tarkoittaa sitä, että jos vähemmistöön kuuluva ansaitsee tuon voiton omilla tekemisillään, silloin se on oikein. Tottakai!
No onko BB voitto nyt niin tärkeä, että ei voisi sitä syrjitylle suoda?
Ei tällä ole tärkeyden kanssa mitään tekemistä. Sehän olisi täysin väärin muita kilpailijoita kohtaan. He ovat kaikki tulleet sinne voittamaan. Yhtä hyvin voisi sitten antaa samantien sen 30 000 euroa tälle "syrjitylle" eikä suotta kärvistellä tuolla kahtatoista viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Uus ohjaaja tehny sekavsks yän kauden.annettiin olwttaa rt tänää ois tullu uudet.mikä asiantuntoija toi saikio muka on.antakaa viinaa tolle porukalle ett kansa saa huvia.eikö saanu tnion.panimoa dponssex tänä vuonna.ri kukaa jaksa kattoo teikien pjsuhantaa..antakaa viinaa!
pjsuhanta on kyl paha. mikä onkaan.
Joko Sofian suihkukuvat on vuotanut nettiin??? 🥰🤗
Odottelen innolla.
Tuolla olisi ollut niin paljon ankeampia tyyppejä lähtöön kuin Marko. Esim Heidi, Kirsi tai Laura.
Vierailija kirjoitti:
No karma kostaa kiusaajalle..ja nuo tilitykset, että mä arvasin, mä niin tiesin..paskat tiesi. Reeo seuraavaks, ylimielinen ja luulee joku kingi tuolla olevan.
Ei luule olevansa vaan on. Toinen jengi pitää Markoa ja Miikkaa kovimpana pelureina, mut todellisuudessa Reeo on kovin peluri.
Markolla on nyt hyvää aikaa ottaa google käteen, lukea ja sivistää itseään, onko tosiaankin Suomessa tasa-arvotilanne hyvä.