Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
27361/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Reea taputtelee käsiään reisiinsä on juonittelunsa päässään.

Vierailija
27362/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että eniten nimeämispisteitä saa Reeo, Salla, Heidi ja Karvan. Myös Nabbe voi saada, sillä hänhän tais olla toinen, jota Laura, Aleksi ja Merve aikoivat nimetä (Reeon lisäksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27363/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mathias vitsaili että Merve on se läppämachine. Kukaan ei tajunnut kun nuo vanhat eivät ole nähneet Lauran cringeä esittelyvideota.

Vierailija
27364/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko pelätään Aleksin voittoa, riippuu siitä onko pinkki puhelimessa tarpeeksi saldoa, voittaa voisi myös Heidi, Laura, Sofia, boomerit jos innostuu ja tykkäävät niin Tuula

Eikö Laurakin ole boomeri, vai mikä on boomerin ikäraja?

Vierailija
27365/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nariseva ääni kirjoitti:

Siis mä en jaksa nousta tästä sohvalta antakaa mulle nyt se spläshi! Siis mä on niin ähky mut kyl yks tutti frutti jugurt spläshi menee hei!

Merven ei kannattaisi liikaa mässytellä, sanoisin. Ja Santeri saa paljon hellyyttä osakseen talossa. Jatkuvasti joku koskettelemassa tai halailemassa.

Merve juuri kertoi että painonsa ennen taloon menoa oli 89 kg. Ja nyt arvelee lihoneensa. Kyllähän nuo aika paljon makoilee paikoillaan, että ei ihmekään.

ei oo 89 kiloa, ei pyl----ly sentään niin paljoa paina eikä ryntäät. 

Aleksi väitti painavansa 85 kiloa, johon Merve totesi, että vain 4 kiloa vähemmän kuin mitä hän painaa. Ja valitteli sen jälkeen kuinka on talossa lihonut lisää. Eikö Merve ole aika pitkäkin?

Aleksi painaa ehkä 80kg max

Ei ylimääräisiä kiloja. Timmi.

Vierailija
27366/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako joku viel Teemu Ryhästä,Kim Sainio on melkeen yhtå fiksuja siksi mä ootan aina lauantaiehtoota kun Karismaattinen Kim sanoo toduuden sanoja.Teemu on fiksu ja kim myös.

Vierailija
27367/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin latistava tunnelma, kun BB soittaa noille niitä ilmaisia, mielikuvituksettomia musapankkibiisejä, jotka on joko instrumentaalisia tai sitten joku oravaääninen laulaja tai tuntematon geneerinen hönkijä mukana biittiraidalla. Ikävää, ettei voi Teoston vuoksi soittaa bileissä laadukkaampia ja tunnetumpia kappaleita.

Vierailija
27368/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä Aleksi ja Millu on raskas pari. Aleksi ulos tekemään niitä tiktokkejaan kiitos.

Vierailija
27369/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko pelätään Aleksin voittoa, riippuu siitä onko pinkki puhelimessa tarpeeksi saldoa, voittaa voisi myös Heidi, Laura, Sofia, boomerit jos innostuu ja tykkäävät niin Tuula

Eikö Laurakin ole boomeri, vai mikä on boomerin ikäraja?

ei oo boomeri, googleta

Vierailija
27370/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku viel Teemu Ryhästä,Kim Sainio on melkeen yhtå fiksuja siksi mä ootan aina lauantaiehtoota kun Karismaattinen Kim sanoo toduuden sanoja.Teemu on fiksu ja kim myös.

Teemu Ryhänen oli hyvä asiantuntijavieras. Silloin Subilta tuli aina alkuillasta BB Extra vieraineen ja äänestyksineen (Extra oli oikeasti viihdyttävä) ja illalla klo 22 tuli tunnin kooste.

Vierailija
27371/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja teki tämän useaan kertaan. Aina kun aleksi nousi tanssimaan poreammeessa, niin Nabaz vetäisi housut alas.

Ei aleksi siihen mitenkään reagoinut, muuten kuin istui aina alas, mutta minua olisi todella ärsyttänyt jos joku koko ajan kiskoisi mun housuja.

Katsoin 24/7 illalla. Nabaz kiskoi Aleksilta uimashortseja alas poreammeessa. Aleksi ilmeestä näki, ettei oikein tykännyt. Myöhemmin Nabazin noustessa Aleksi kosti ja alkoi kiskoa Nabben shortseja alas, molemmat nauroi. Eli kyllä tekivät molemmat väärin (Nabbe toki aloitti) ja voisivat saada tuotannolta varoituksen käytöksestään. Not cool tuollainen!

Saman huomioin. Jos homot vetää housuja alas tai lesbot toisiltaan ei poisteta talosta. Mutta arvaatte jos heterot toisiltaan miten käy.

Vierailija
27372/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tämä Aleksi ja Millu on raskas pari. Aleksi ulos tekemään niitä tiktokkejaan kiitos.

Kiva, että joku muukin on tuota mieltä. Vaikka oon itsekin nuori ja musta huumorikin uppoaa niin en siis millään jaksaisi näitä kahta! :D

Vierailija
27373/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole juonittelua ollut pajon mitään sunnuntain jälkeen, mistähän johtuu?

Vierailija
27374/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja teki tämän useaan kertaan. Aina kun aleksi nousi tanssimaan poreammeessa, niin Nabaz vetäisi housut alas.

Ei aleksi siihen mitenkään reagoinut, muuten kuin istui aina alas, mutta minua olisi todella ärsyttänyt jos joku koko ajan kiskoisi mun housuja.

Katsoin 24/7 illalla. Nabaz kiskoi Aleksilta uimashortseja alas poreammeessa. Aleksi ilmeestä näki, ettei oikein tykännyt. Myöhemmin Nabazin noustessa Aleksi kosti ja alkoi kiskoa Nabben shortseja alas, molemmat nauroi. Eli kyllä tekivät molemmat väärin (Nabbe toki aloitti) ja voisivat saada tuotannolta varoituksen käytöksestään. Not cool tuollainen!

Nabaz ei kunnioita lainkaan muita ihmisiä. Tekee ja sanoo mitä haluaa sekä vielä määräilee mitä muut saavat sanoa. Häijy ukonrähjä.

Tuo toisten uimahousujen alaskiskominen täyttää jo seksuaalisen häirinnän tunnusmerkit. Enen tuosta olisi lentänyt ulos tai vähintään saanut kovan puhuttelun Isoveljeltä.

Vierailija
27375/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon vaan vaikka mitä tic-oireita, mutta mun mielestä noi rääkäsyt kesken kaiken on karmivia.

Vierailija
27376/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näytetä kun Miikka ja Reeo meni juonittelemaan.

Vierailija
27377/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabaz ei kunnioita lainkaan muita ihmisiä. Tekee ja sanoo mitä haluaa sekä vielä määräilee mitä muut saavat sanoa. Häijy ukonrähjä.

Tuo toisten uimahousujen alaskiskominen täyttää jo seksuaalisen häirinnän tunnusmerkit. Enen tuosta olisi lentänyt ulos tai vähintään saanut kovan puhuttelun Isoveljeltä.

Se on häirintää vain, jos mukana on naisoletettu. Miehillä tuo on pientä kisailua vain.

Vierailija
27378/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, että Mervellä on niin paljon appelsiini-ihoa reisissä, vaikka on vielä kovin nuori ja muuten hyvä iho? Geeneistä? Siitä, ettei harrasta liikuntaa ja makaa paljon? Onko ollut aiemmin isompi? Minusta hän ei ole nyt lihava, vaan sopivan muodokas. Joten en pistäisi lihavuudenkaan piikkiin. Jassulla myös paljon sellua Selviytyjissä, hänkin nuori ja huonot elintavat. Epäreilua, ettei miehille juurikaan tule selluliittiä ja tiikeriraitoja.

Vierailija
27379/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoon vaan vaikka mitä tic-oireita, mutta mun mielestä noi rääkäsyt kesken kaiken on karmivia.

sille ei voi mitään ja Heidi kutsuu hikaksi. Sinä ymmärtämätön oot.

Vierailija
27380/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko merve sanonut ottaneensa silikonit?

Percepaukurat sillä ainakin on.

Peräpukamat vai finniset pakarat?

Ketju on lukittu.