Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuotanto ei edes tiedä tuosta housujen alas kiskomisesta? Tuntuu, että ohjelman tekijät on aika usein pihalla siitä, mitä talossa tapahtuu. Etenkin iltaisin ja öisin, jolloin siellä uinuu illtavuorotiimi silmät ristissä. Ei siellä oikein osata reagoida reaaliajassa. Tuossa tilanteessakin olisi ollut paikallaan laittaa pihalle kuulutus: "Nabaz, seis!", jotta olisivat tajunnneet, ettei ole hyvää käytöstä.
Ei niitä vedetty kokonaan alas. Korkeintaan näkyi pieni vilaus pyllyvakoa.
Niin, koska sekä Aleksi ja Nabaz ehtivät molemmat reagoida toistensa kiskomiseen ja tarttua housuihinsa. Mutta yrityshän oli silti vetää housut puolitankoon, jos sitä ei olisi estetty.
No, jos tuo oli kummallekin ok niin ei kai siinä voi tehdä mitään
Jos tuolla kaksi ihmistä pätkisivät toisiaan turpaan, niin kyllä siihen BB puutuisi, vaikka riitapukareille tappeleminen olisikin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoon vaan vaikka mitä tic-oireita, mutta mun mielestä noi rääkäsyt kesken kaiken on karmivia.
sille ei voi mitään ja Heidi kutsuu hikaksi. Sinä ymmärtämätön oot.
Mä en tiedä mitä ne on, mutta en pystyisi olemaan tuolla repeämättä joka kerta tolle "SWIÄÄÄÄK"-äänelle. Ei siis millään pahalla, se on vaan hassunkuuloista.
fiksut ihmiset tietää mikä se on ja eivät naura, oli vamma mikä tahansa tai joku muu outous.
Jos Nabaz poistetaan, niin Aleksi ja Miakin pitää poistaa. Mia vääntelee Aleksin nännejä väkisin ja Aleksi on muun muassa läpsäyttänyt Mia tisseille vastoin tämän tahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko pelätään Aleksin voittoa, riippuu siitä onko pinkki puhelimessa tarpeeksi saldoa, voittaa voisi myös Heidi, Laura, Sofia, boomerit jos innostuu ja tykkäävät niin Tuula
Eikö Laurakin ole boomeri, vai mikä on boomerin ikäraja?
Talossa ei ole yhtään boomeria.
Tuula?
1946-1964 syntyneet
Boomeri on syntynyt 1945-1950.
Paljonkohan saavat fyrkendaalia kauppaan??? Taitaa olla pieni summa. Miinustetaanko kiroilu??
Toi uimahousujen vetäminen oli muuten se syy, miksi Aleksi oli eilen yöllä varmaan 30 minuuttia pk-huoneessa kesken bileitä
Vierailija kirjoitti:
Jos Nabaz poistetaan, niin Aleksi ja Miakin pitää poistaa. Mia vääntelee Aleksin nännejä väkisin ja Aleksi on muun muassa läpsäyttänyt Mia tisseille vastoin tämän tahtoa.
Näillä vain on se ero, että Allu ja Millu tekee tuota toisilleen pikkupihkassa, mutta Nabbe kiusaa ketä vain sattuu olemaan lähistöllä vailla minkäänlaistaan kunnioitusta. Täysin rajaton ihminen ja vielä selvästikin pitää aiheuttamastaan mielipahasta... Ei ihme, että tulivat toimeen Kirsin kanssa, samoin Tuulan.
Onko tuo Heidi ollut kiusattu?
Heidi pois Nabben, Tuulan ja Santerin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoon vaan vaikka mitä tic-oireita, mutta mun mielestä noi rääkäsyt kesken kaiken on karmivia.
Mä en tiedä mitä ne on, mutta en pystyisi olemaan tuolla repeämättä joka kerta tolle "SWIÄÄÄÄK"-äänelle. Ei siis millään pahalla, se on vaan hassunkuuloista.
fiksut ihmiset tietää mikä se on ja eivät naura, oli vamma mikä tahansa tai joku muu outous.
Heidin mielestä se on hikka. Kyllä toisen hassulle hikalle saa nauraa. Ja jos mä hikkaisin noin ja joku nauraisi, nauraisin hänen kanssaan.
Tämän kauden kameramiehet häätöön nyt sunnuntaina! Ihan luokatonta touhua. Viimeksi tänään kuvataan yksin sohvalla makaavaa narsisti nabasta ja hetken päästä yksin kylppärissä kynsiä nyppivää Lauraa. Talossa oli puhuvia asukkaita myös. Monta kertaa on myös käännetty kamera pois kesken jonkun lauseen. Ei jatkoon tällä tyylillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä vain on se ero, että Allu ja Millu tekee tuota toisilleen pikkupihkassa, mutta Nabbe kiusaa ketä vain sattuu olemaan lähistöllä vailla minkäänlaistaan kunnioitusta. Täysin rajaton ihminen ja vielä selvästikin pitää aiheuttamastaan mielipahasta... Ei ihme, että tulivat toimeen Kirsin kanssa, samoin Tuulan.
Aleksi ei ole pihkassa Miaan. Tykkää vain saamastaan huomiosta. Aleksi yritti vongata Lauralta seksiä melko aggressiivisesti..
Miikka olisi pomona jos olisivat pitäneet lappuäänensä
Laura on liian poliitikkomainen tosikko eikä ottanut mitään päällikön tehtäviä.. vai ottiko? Reeo ja Miika toki naljaili et ku on nii htvä päällikkö niin saa olla koko kauden tjs.. Laura ei fiilaa Reeoa ja senäkyy kyllä. Toki Reeo on isällinen ja osaa pelata toki elämönkokemusta ja huumoria on, mut osa näkee sen ilkeytenä.. pomoainesta kuitenkin eniten. Laukaisukykyä jännitteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidin mielestä se on hikka. Kyllä toisen hassulle hikalle saa nauraa. Ja jos mä hikkaisin noin ja joku nauraisi, nauraisin hänen kanssaan.
ei vaikuta hikalta, itse hikkaan välillä kovaa ja ei oo ongelma ja ei oo kukaan sanonut mutta oon sanonut anteeksi tai tulee kova aivastus ja tehostan sitä , saa nauraa , tietysti riippuen paikasta missä aivastaa niin laitan käden suun eteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi ei ole pihkassa Miaan. Tykkää vain saamastaan huomiosta. Aleksi yritti vongata Lauralta seksiä melko aggressiivisesti..
höpöhöpö, ei oo vongannut seksiä Lauralta, höpöhöpö sinua
Vierailija kirjoitti:
Tämän iltapäivän perusteella Millu ja Aleksi aivan pihkassa😍
No ei todellakaan, Aleksi haluaa leikkiä valloittajaa ja Millu höynää reppanaa. Minä olisin kyllä tuollaisen kanssa varovainen, saattaa jäädä riippakiveksi.
Mian voisi häätää ihan siksi, että hän näkisi ruudun välityksellä, miten Aleksi kääntää katseensa heti muihin naisiin ja alkaa hipelöidä ja kiusoitella niitä. Mia ei näe, että Aleksi vaan leikkii. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko pelätään Aleksin voittoa, riippuu siitä onko pinkki puhelimessa tarpeeksi saldoa, voittaa voisi myös Heidi, Laura, Sofia, boomerit jos innostuu ja tykkäävät niin Tuula
Eikö Laurakin ole boomeri, vai mikä on boomerin ikäraja?
Talossa ei ole yhtään boomeria.
Tuula?
1946-1964 syntyneet
Eli Tuula on boomeri.
lähellä eläkeikää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku viel Teemu Ryhästä,Kim Sainio on melkeen yhtå fiksuja siksi mä ootan aina lauantaiehtoota kun Karismaattinen Kim sanoo toduuden sanoja.Teemu on fiksu ja kim myös.
Teemuhan on psykologi
Niin?
ammatti ihminen, ei köökisykoloki ja niitähän on pilvin pimein täällä
Se pelkästään ei tee kenestäkään hyvää vierasta tai kommentaattoria.
Vierailija kirjoitti:
Tämän kauden kameramiehet häätöön nyt sunnuntaina! Ihan luokatonta touhua. Viimeksi tänään kuvataan yksin sohvalla makaavaa narsisti nabasta ja hetken päästä yksin kylppärissä kynsiä nyppivää Lauraa. Talossa oli puhuvia asukkaita myös. Monta kertaa on myös käännetty kamera pois kesken jonkun lauseen. Ei jatkoon tällä tyylillä!
ei tuolla kaikkia kuvata 247
Eli Tuula on boomeri.