Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
27301/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena ei tuo oikein omaa persoonaa esiin, juonii ja läyhää niin olettaa että sellainen onkin 

Milenahan yrittää olla nyt Reeon ykkösnainen ja juonittelukaveri, kun Kirsi lähti.

se on nähty, aamupalaverit ja yrittää muka olla muidenkin kanssa, entisajan juoruakka

Ja yhdessä hiippailevat öisin hakemassa karkkia karkkipiilosta

Vierailija
27302/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurataan meneekö Matias ruuan jälkeen vessaan oksentaa.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27303/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka höpötti Reeolle et Aleksi "paijaaja" häätöön mut Aleksi paijailee kokoajan myös Miikkaa😂

Vierailija
27304/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura syö kylmää kanaa, voi marttyyri sentään, Laura tippuu tuolla tyylillä...

Vierailija
27305/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen tarkkailemalla teistä jokaista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo, Heidi ja Aleksi ovat loppukahinoissa. Reeo voittaa.

Mä en ymmärrä miten Heidi vois olla loppukahinoissa.

Jotenkin hänen karismansa, edes välähdyksinä ei välity mulle pätkääkään. Koen ihmiset yleensä "aurallisina", mutta Heidistä ei säteile mitään mun suuntaan.

En tiedä mistä tämä johtuu, kun yleensä ihmisistä huokuu mulle aina edes jotakin, joko säkenöivinä tai "ilkeinä" tai edes pienen pieninä pilkahduksina.

On ensimmäinen kerta, kun koen elämässäni näin ja olen hämmentynyt.

Opiskelen psykologiaa ja katson BB:tä ihan oppiakseni mahdollisimman paljon erilaisista ihmisistä ja heidän käytöksestään.

Yritän ymmärtää miksi joku tekee jotakin, mikä on hänen agendansa eri asioiden suhteen, miten hän suhtautuu kanssa-asukkaisiin jne.

Mutta Heidi, olisiko tämä nyt sitten mulle se ensimmäinen "tapetti".

En ikinä ole aikaisemmin törmännyt tällaiseen ja olenkin hämilläni, mistä tämä johtuu.

Uskon, että kukaan ihminen ei voi olla tapetti, ei kukaan ole tyhjä kangas.

Jopa lähialepan (auki 24/7) myyjät huokuvat niin paljon kaikenlaista erilaista energiaa ja karismaa, joko äänekästä ja räväkkää tai hiljaista, tilaa antavaa tai asiallisen asiantuntevaa tai sitten sekoituksia kuten useimmat ihmiset.

Mutta kukaan ei ole jättänyt mua näin kylmäksi.

Nyt sitten tapitan tätä nuorta naista saamatta selvää hänestä.

Pitäisiköhän mun harkita alan vaihtoa vai hyväksyä, ettei kaikista ihmisistä saa otetta, mutta kaikkia ihmisiä voi ainakin yrittää auttaa ja tukea.

Se kyllä kuulostaa itselleni vaikealta, jos psykologina edessäni on vain tyhjä tuoli ilman ihmistä.

Mitä ihmettä sä selität? Todellakin suosittelen sulle alanvaihtoa, jos "koet auroja" tai mitälie vain ihmisistä, jotka heti paljastaa koko persoonallisuutensa, mielipiteensä ja mieltymyksensä. Salamyhkäiset ihmiset on paljon mielenkiintoisempia kuin tollaset Nabazit jotka mölyää kaiken itsestään ulos heti.

Olen vasta opiskelija ja aika paljon jo lukenut ihmisten auroista ja karismasta.

Esimerkiksi kaikkialla maailmassa lapset piirtävät pienenä tutun henkilön / iloisen hahmon ympärille sateenkaaren eli oikealta nimeltään tässä tapauksessa auran.

Joten tietämättä ihmisestä huokuvasta energiasta, ympärillä säteilevästä aurasta tai siitä ettei sen olemassaoloa ymmärrä tai ei ole lukenut asioista, on sinun ongelmasi, ei minun.

Yleensä lukeminen kannattaa, silloin oppii muutakin kuin ilkeilemään.

Minulle Heidi on karisman puutteen tai sen ruudun läpi pääsemisen vuoksi vaikea henkilö ymmärtää.

Mitään salamyhkäisyyttä en hänestä ole löytänyt.

Jos sitä hänestä huokuisi, olisi hän luultavasti yksi talon karismaattisimmista ihmisistä.

Muiden asukkaiden karismat eivät kuulu tähän kontekstiin.

Vierailija
27306/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Informoikaa tähän. Anoreksiako vai bulimia.

Vierailija
27307/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mathias on varmasti sairas. Laittakaa se kotiin. 

Vierailija
27308/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais mennä vessaan , ei näy missään

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Informoikaa tähän. Anoreksiako vai bulimia.

Vierailija
27309/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hänen karismansa, edes välähdyksinä ei välity mulle pätkääkään. Koen ihmiset yleensä "aurallisina", mutta Heidistä ei säteile mitään mun suuntaan.

En tiedä mistä tämä johtuu, kun yleensä ihmisistä huokuu mulle aina edes jotakin, joko säkenöivinä tai "ilkeinä" tai edes pienen pieninä pilkahduksina.

Opiskelen psykologiaa ja katson BB:tä ihan oppiakseni mahdollisimman paljon erilaisista ihmisistä ja heidän käytöksestään.

Yritän ymmärtää miksi joku tekee jotakin, mikä on hänen agendansa eri asioiden suhteen, miten hän suhtautuu kanssa-asukkaisiin jne.

En ikinä ole aikaisemmin törmännyt tällaiseen ja olenkin hämilläni, mistä tämä johtuu.

Jopa lähialepan (auki 24/7) myyjät huokuvat niin paljon kaikenlaista erilaista energiaa ja karismaa, joko äänekästä ja räväkkää tai hiljaista, tilaa antavaa tai asiallisen asiantuntevaa tai sitten sekoituksia kuten useimmat ihmiset.

Pitäisiköhän mun harkita alan vaihtoa vai hyväksyä, ettei kaikista ihmisistä saa otetta, mutta kaikkia ihmisiä voi ainakin yrittää auttaa ja tukea.

Se kyllä kuulostaa itselleni vaikealta, jos psykologina edessäni on vain tyhjä tuoli ilman ihmistä.

Mitä ihmettä sä selität? Todellakin suosittelen sulle alanvaihtoa, jos "koet auroja" tai mitälie vain ihmisistä, jotka heti paljastaa koko persoonallisuutensa, mielipiteensä ja mieltymyksensä. Salamyhkäiset ihmiset on paljon mielenkiintoisempia kuin tollaset Nabazit jotka mölyää kaiken itsestään ulos heti.

Olen vasta opiskelija ja aika paljon jo lukenut ihmisten auroista ja karismasta.

Esimerkiksi kaikkialla maailmassa lapset piirtävät pienenä tutun henkilön / iloisen hahmon ympärille sateenkaaren eli oikealta nimeltään tässä tapauksessa auran.

Joten tietämättä ihmisestä huokuvasta energiasta, ympärillä säteilevästä aurasta tai siitä ettei sen olemassaoloa ymmärrä tai ei ole lukenut asioista, on sinun ongelmasi, ei minun.

Minulle Heidi on karisman puutteen tai sen ruudun läpi pääsemisen vuoksi vaikea henkilö ymmärtää.

Jos sitä hänestä huokuisi, olisi hän luultavasti yksi talon karismaattisimmista ihmisistä.

Alä länkytä kvasijuttujasi ja muka huolissaan olosta, että voi voi mikä on. Kukaan ei usko. Kaikki näkee ilkeylynhalusi. Sinä et vain - syystä tai toisesta - siedä Heidiä ja se on ihan OK, fine, ei sitä kai täällä tarvitse peitellä tai yrittää kietoa pskanpuhumiseen. Hän on sinulle karismaton, aivan kuin minulle on karismattomia Merve, Laura, Aleksi, Salla, Soffe. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
27310/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santeri luovutti, tosi luuseri jätkä.  Paleliko palleja. 

Vierailija
27311/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvanilla ja Nabazilla 9 sisarusta. Karvan tykkää kun iso sisarussarja, Nabaz ei tykkää.

Vierailija
27312/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mathias osaa kyllä keskustella mutta ihmetyttää tuo laihuus. Miksi otetaan tuonne BB taloon. 

Vierailija
27313/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alä länkytä kvasijuttujasi ja muka huolissaan olosta, että voi voi mikä on. Kukaan ei usko. Kaikki näkee ilkeylynhalusi. Sinä et vain - syystä tai toisesta - siedä Heidiä ja se on ihan OK, fine, ei sitä kai täällä tarvitse peitellä tai yrittää kietoa pskanpuhumiseen. Hän on sinulle karismaton, aivan kuin minulle on karismattomia Merve, Laura, Aleksi, Salla, Soffe. Ei siinä sen kummempaa.

Iiik-ticsuttelija. Kotiin ticsuttamaan.

Vierailija
27314/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi aivan kiinni Millussa....

Vierailija
27315/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt riisui housutkin...

quote=Vierailija]Aleksi aivan kiinni Millussa....[/quote]

Vierailija
27316/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo ilmoitti et häkkijengi ottaa eka ruokaa ja silti oli ok et Nasse vetänyt jo posket pullollaan lautasellisen safkaa.

Totta kai, koska napsu on reeon paras kaveri kera miikan ja he aikovat olla finaaliin asti talossa.

Vierailija
27317/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo on sellanen henkilö josta huomas metrien päähän jo tuon selkään puukottamisen ja kierouden. Todella hyvä esimerkki ihmistyypistä jota vihaan yli kaiken. Tekee mitä vaan nostaakseen itseänsä vähät välittämättä muista ja jonka naama pelkästään v*tuttaa suunattomasti

Vierailija
27318/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähti A:n paita

Vierailija
27319/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksi aivan kiinni Millussa....

Infantiili

Vierailija
27320/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo on sellanen henkilö josta huomas metrien päähän jo tuon selkään puukottamisen ja kierouden. Todella hyvä esimerkki ihmistyypistä jota vihaan yli kaiken. Tekee mitä vaan nostaakseen itseänsä vähät välittämättä muista ja jonka naama pelkästään v*tuttaa suunattomasti

Ja pyykkilauta jolla hän voi arvostella Pirkan muotoja...

Ketju on lukittu.