Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Oon onnellinen että Tuula kohtasi Kirsti Paakkasen.
Vois...kyl...viel...ottaaa...yhden...tutti...frutti....yoghurt...splash...
Vierailija kirjoitti:
Tranvestiitti seksityöläinen luovutti tehtävän.
Gigulin teipit jäätyi.
Vierailija kirjoitti:
Paakkanen kohdannut uransa aikana niin paljon Tuulan tapaisia persauksen lipittäjiä kuinettei moisia kovin ylös arvostanut.
Vierailija kirjoitti:
Voi tota Tuulaa, huhhuh.MINÄ MINÄ MINÄ....on hän täydellinen ihminen ,siis omasta mielestään.
Tuulahan kertoi miten kohtasi Kirsti Paakkasen, aivan ihana tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tota Tuulaa, huhhuh.MINÄ MINÄ MINÄ....on hän täydellinen ihminen ,siis omasta mielestään.
Tuula puhuu luonnehäiriöisistä ja työpaikkakiusaajista mutta vaikuttaa vahvasti niin omahyväiseltä että saattaa olla itse sellainen.
ihan asiaa Tuula puhui. Saisivat muutkin kertoa tuolla jonkun oma kohtaisen jutun. Täytyy tulla persoona esiin.
Laittakaa toi Tuula jo ulos! Tuota helv itsekehua ja päälle liimattua ylimakeutta ei kukaan kestä kuunnella. Yöks!
Vierailija kirjoitti:
Päällikkö huoneessa Sofiakin niinku muutkin naiset, Nappas myös. Mitä tolkkua on olla häkissä enään vai päättyykö tehtävä tänään?
Loppuu tänään, sanottiin jo eilisessä lähetyksessä. Odottelevat vaan, että joku vielä luovuttaisi ensin. Tylsä tehtävä.
Isoveli ei kiusaa vain asukkeja vaan mitä suuremmassa määrin meitä maksavia kyttääjiä.
Ensin liitutaulle kiroilijat - niillä mitään merkitystä.
Sitten valitaan päällikkö, jolla valta - ei mitään merkitystä
Sitten noi istuu häkissä - saavat jutella sisälläolijoiden kanssa ja elää kuin eivät olisi häkissä - ei mitään merkitystä
Sisällä olijat saavat kertoa vapaasti ulkonaolijoille, ettei mikään heidän päätös, plaa plaa - ei mitään merkitystä.
Siis ei mitään merkitystä että tämmönen idiootti korttitalon kaatumis - viikko.
Lälly bb.
Heidi luottaa Reeoon, ikävä kyllä. Ovat luvanneet ettei äänestä toisia.
Nyt sitten luovuttaja ulos talosta.
Tuula kertoo äidistään, harmi että juttu keskeytyi. Muistan äitinsä kauneuden, herttaisuuden.
Herranen aika sentään miten vetelä ihminen tuo Merve on, puhekin kuin unissa kävelijällä.
Hyvin on Santeri vehkeensä pakannut, oikein esittelee kuinka timmisti teipattu.
Aleksi keikutti Karvania ku pikkulasten 😂
Merve Unissakävelijä, tää oli hauska 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paakkanen kohdannut uransa aikana niin paljon Tuulan tapaisia persauksen lipittäjiä kuinettei moisia kovin ylös arvostanut.
Tuskin monikaan tavan ostaja saa kolmen tunnin kahdenkeskisen tapaamisen Kirstin kanssa.
Sofia luovutti, eihän se mikään mies oliskaan. Miehet ei luovuta eikä vahvat naisetkaan.
Eiks noita asukkaita ärsytä toi Merve yhtään.