Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tranvestiitti seksityöläinen luovutti tehtävän.
Onko Sofia tosiaan luovuttanut ? Mitä siitä seuraa. Aika pommi olisi jos joutuisi suoraan häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Tota kahtiajakoa olisi voinut syventää esim ruokkimalla häkkiläisiä vain kylmillä säilykkeillä kun muut herkuttelevat häkin ulkopuolella.
kaikista fiksuiten että päällikkö ainakin ruokkii, kyselee miten menee ja haluaako kahvia, teetä, eikä siellä oo lihalientä ,tarviiko vaatetta jne. Häkissä on myös Lauran kannattajia.
luovuttajat suoraan häätöön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi ei aio ikinä äänestää Miikkaa tai Reeoo. Voi Heidi. Ne pistää Heidin ulos heti ku tilaisuus koittaa.
En usko. Ne menee kolmistaan finaaliin, vähän kuin Joel, Arttu ja Kristiina.
Oispa helvetin tylsää.
Pisteet noille, jotka vievät loppuun asti tuon häkkielämänsä - vaikka vähän valittaenkin.
Häätöön ne, jotka luovuttivat ja/tai saivat sisätilapaikan. Tällainen systeemihän jatkuu viikko toisensa perään, joten todennäköisesti myös häädössä olijat vaihtuvat viikoittain. Ei tämäkään tehtävä vielä ollut erityisen rankka - vaati vain hieman sietokykyä, mitä tietenkin on nykyajan ihmisillä vähemmän kuin ennen muinoin. Loppuviikon sitten olla möllöttävät?
Nuo kermaperseet nimeää häätöön nuo jotka sinnittelevät pisimpään häkissä.
Vierailija kirjoitti:
Aleksilla isot tukijoukot talossa. Ei välttämättä riitä äänet häätöön.
vaikka riittäisi niin yleisö äänestää , onhan häädössä varmaan 3 muuta ainakin
Voi tota Tuulaa, huhhuh.MINÄ MINÄ MINÄ....on hän täydellinen ihminen ,siis omasta mielestään.
Ihan ku Heidillä ois munat?
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku Heidillä ois munat?
Heidi ei luovuttanut. Sant.. Sofia luovutti.
Päällikkö huoneessa Sofiakin niinku muutkin naiset, Nappas myös. Mitä tolkkua on olla häkissä enään vai päättyykö tehtävä tänään?
Vierailija kirjoitti:
Tota kahtiajakoa olisi voinut syventää esim ruokkimalla häkkiläisiä vain kylmillä säilykkeillä kun muut herkuttelevat häkin ulkopuolella.
saada ääniä kivasti häätöön, nimenomaan ruokkia hyvin ja muutenkin kysellä mitä tarvitsee jne ja nimenomaan päällikön. Laura on kyllä käynyt ja jutellut .
Nabbasi ulos Tuulan ja Sofia-Santerin kanssa. Transun ääni on jotain niin kaameaa. Nabbasin puhetta en jaksa kuunnella yhtään.
Tuula aikoo selvittää kaikki häntä netsissä loukanneet. Miten pitää loukata? Olisiko ihan totuus jo loukkaavaa.
Ulos Nabbasi, Tuula, Santeri hati ensialkuun.
Nabaz ja Milena häätöön ja ulos .
Tuula hokee aina miten hän on liian kiltti ihminen. Mä en näe hänessä kyllä kilttiä ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Voi tota Tuulaa, huhhuh.MINÄ MINÄ MINÄ....on hän täydellinen ihminen ,siis omasta mielestään.
Tuula puhuu luonnehäiriöisistä ja työpaikkakiusaajista mutta vaikuttaa vahvasti niin omahyväiseltä että saattaa olla itse sellainen.
Tuula on ihana. Kuunnelkaa.
No ei kummankaan pitäisi tulla takaisin; Rusu oli enimmäkseen tapetti, sen kun makasi sohvalla tylsistynen näköisenä ja Kirsi niin vastenmielinen/loputtoman itsekäs tapaus, ettei sellaisen sikailun katsominen ole enää mitään viihdettä.