Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Hitto kun nabas pääsi taas suffelitehtäviin. Toivottavasti roolit vielä vaihtuu ja haaremia on vaihdettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin varmaan äänestänyt Lauraa. Ärsyttävää kun Miian piti häiritä äänestystä kovaäänisellä täysin turhalla hölötyksellään siitä sanoiko muka ruman sanan.
Jep, "En mä sanonut TUSSU mä sanoin vaan TUSSSS". Onko tolla nyt väliä, pyytäisi anteeksi ja olisi hiljaa.
Toi on muuten ihan kiva, mutta en ymmärrä tätä pakkomiellettä naisen sukuelimeen.
Tuntuu että tuolla on aina joku tämmönen nuori nainen nykyään tai jopa monta kerralla, joiden pitää jauhamalla jankuttaa p**lujuttuja. Ennen noita joutu kuuntelemaan vain limaisten miesten tai tyhmien jolppien suusta, noloa kun nainen alentuu tommoseen sontaan.
Merve sai Aleksin itselleen.
Miksi tuo sohvia puhuu jatkuvasti nukkumisesta?
Nabazin sekoominen häkissä olis ollut parasta viihdettä.
Hesassa yöllä 8 astetta kylmää. Purkkiruokaa. Villikalaa. Ulkovessa. Saavatko mitään alustaa nukkumiseen ? Illalla alkaa valitus.
Toivottavasti on sit kunnon tehtävä.
Nappella on ollut niin "vaikeaa", että Laura valitsi sen. Voi hellanduudelis sentään, kyllä nyt herraa paapotaan. Nappella on hymy on herkässä taas, bättre folk.
Mä ahdistuisin itse kyllä tossa häkissä.
Sofian valitus jo alkoi. Tuli hepenissä ulos. Pääasia että tissit näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Nabazin sekoominen häkissä olis ollut parasta viihdettä.
Häkki lukkoon ja avain 48 tunnin päästä automattisesti avautuvaan turvasäilöön.
Kannatetaan.
Lisäksi mikrofoni häkkiin ja kaikki Nabsun äänet kuuluisivat talon kaiuttimista vahvistettuna.
Vierailija kirjoitti:
Nabbea ja Karvaa ei kannata laittaa samaan häkkiin. Voi tulla rumaa jälkeä.
Pelästyivät aamuista kahakkaa ja toivat osan porukasta ulos häkkiin. Hienosti toimittu. Näytti aamulla jo aika hurjalta, itse en ole tottunut moiseen menoon. Jollekin ehkä normielämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nabaz häkkiin
Hullut häkkiin 😅
Niitä tässä keskustelussa riittää.
Tää keskustelu on oikeasti kuin hullujen huoneelta. Pari sekoa jankuttaa samoja juttuja parin tunnin välein. Uskomatonta.
EIHÄN SINUN OLE PAKKO SEURATA TÄTÄ KESKUSTELUA. VAI PAKOTTAAKO JOKU ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan noiden horoskooppimerkkejä? Milena taisi olla jousimies.
Millukin taisi olla jouskari, Laura oinas.
Tuula ja Reeo kaloja.
Saisivat virua tuossa häkissä koko viikon. Kunnon rääkki vaan piristää. Vanhan ajan tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ahdistuisin itse kyllä tossa häkissä.
Jep, ja ärsyttäisi kun ei tule infoa mistään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nabaz häkkiin
Hullut häkkiin 😅
Niitä tässä keskustelussa riittää.
Tää keskustelu on oikeasti kuin hullujen huoneelta. Pari sekoa jankuttaa samoja juttuja parin tunnin välein. Uskomatonta.
Tätä ei ole pakko seurata, luukku kiinni ja menoks.
Arvasin että Nabaz pääsee sisälle. Onneksi nuo häkissä olijat pääsivät eroon siitä. Niillä on varmaan paljon hauskempaa kun ei tarvii kärsiä Napsun valituksesta. Ainoa harmi on heillä nyt valittava Soffe joka ei kestä ulkona olemista.