Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
24141/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kiva seurata jos Tuulasta tulis päällikkö. Kolmen päiväkodin johtajana hänellä täytyy olla taitoja olla taitoa johtaa ihmisiä.

Joku vahvuus Tuullalla täytyy olla, tulisko se esiin johtajuuden myötä ?

No, hauskaa meillä katsojilla ainakin olisi - asukeista en nyt tiedä. Vaipuvatko epätoivoon ?

Vierailija
24142/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabasin puhe illalla otti kyllä päähän. Eikö hän vieläkään tajua, että Kirsi joutui ihan oikeista syistä pois toisin kuin esim Rusu ja Pirkka. Kirsiä vastaan olivat sekä asukkaat, peli sekä katsojat. Mutta raukka tuntui vieläkin olevan siinä Kirsin talutusnuorassa ja harhassa, että ainoastaan uusien peliliike, jossa Kirsi ei saanut osallistua kisaan, oli ainoa syy lähtöön.

"Minulle Kirsi on oikea voittaja, koska hänellä oli tsäänssit voittaa." No ei ollut tsäänssit voittaa, koska sekä asukkaat että katsojat halusivat hänet ulos.

Milla oli mielestäni rohkea kun sanoi sen ihan oikeilla sanoilla siinä kun toiset kiertelivät ja kaartelevat. Hän sanoi heti Kirsin lähdettyä että tämä talolaisten käytös näyttää ulos päin tosi rumalta. Muut vain selittelivät, että kansa tietää ja näkee pelaamisen eri tavalla.

Tuolla se vieläki kehuu miten ihana ja sydämellinen kirsi oli, aikasemmalta aamulta. Reeo samaa mieltä. 😂 😂 😂 Ei herraben aika.

Ja molemnat hehkuttaa miten luottivat kirsiin.

Nabaz haukkuu myös sallaa ilkeesti, mutta muistaa äkkiä nuollakin. Typerä ukko. Missä tommosia pökäleitä edes tehdään. Ja tämä reeo on kans täys nössö, heikko.

Onko toi reeokaan ihan täyspäinen, huhhuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24143/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla/yöllä oli hyvä meininki ja porukka heitti läppää. Otin 247 vasta vähän aikaa sitten enkä tajunnutkaan miten hauska tyyppi Reeo on. :D Reeo olisi halunnut juonia Heidin, Sallan ja Millan kanssa, mutta Milena... Ei saakeli, siitä on todellakin tullut uusi Kirsi ja kaiken lisäksi joku Reeon stalkkeri. Milenalla on myös jotenkin tosi ilkeä huumorintaju, tai en tiedä onko edes huumoria, vai vttuileeko vaan kaikille. Hänen toivoisin lähtevän seuraavaksi, koska en vaan jaksa katsella ankeuttajia. Tykkään hauskoista ihmisistä. Salla on jotenkin mun suosikki nyt. Aito ja rehellinen, korkea moraali, itsevarma JA osaa heittää läppää ja nauraa tyhmillekin jutuille olematta ilkeä. Siinä on talon oikea boss lady.

Itse 247 koko ajan katsoneena (saikulla ja katson paljon), niin Reeo on hauska ja ystävällinen, on vaan alettu syyttää tuota "Roomaa" jopa juontajien (Hussi) toimesta, ihan samalla tavalla siellä muutkin pelaa. Reeo on yks mun lemppareista, ei hauku ketään. Ja todella samaa mieltä tuosta Milenasta, oikea käärmes, kyttää kaikkien juttuja ja käy sitten kärppänä kertomassa muille, ulos tuo muija. Salla on ihan kiva.

Vierailija
24144/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeosta tullee päällikkö..

En tiedä, uudet ei sille välttämättä päällikköääniä anna.

Minä kyllä olen ymmärtänyt niin, että on kilpailu tänään ja kuka sen tämänpäiväisen kilpailun voittaa, hänestä tulee päällikkö.

Tuskin noi mitää äänestää.

Eka päällikkö valitaan demokraattisella äänestyks3ellä (ei mahd juonimiseen), seuraavat kilpailuilla.

Missä niin on kertottu ?

Vierailija
24145/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena edelleen aamulla kehui Kirsiä ja toivoi tämän paluuta. On kyllä mennyt maku Milenasta.

Vierailija
24146/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiktokissa näin klipin jossa Kirsi sanoo nabelle että Sallahan voisi olla uusi ennakkosuosikki ja nauraa räkäisesti päälle. Sen jälkeen näytetään hänen ilmeensä kun salla pääsee turvaan :D

"Miten kukaan voi olla niin tyhmä, että antaa äänen mulle?"

->

Miten kukaan voi olla niin tyhmä että nimeää itsensä kun kysytään kuka pääsee ensimmäisenä turvaan?

:D

Voitko laittaa linkin?

Minkä vit..linkin jos et katsonut studiolähetystä niin hae itte linkkis!

Studiolähetys ei näy kaikkialla Suomessa. Olipas törkeä vastaus.

-eri

Nyt jakso 22 näkyy. Mikähän siellä mättäs?

Vierailija
24147/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo on ihan varmasti päällikkö.

Vierailija
24148/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä Nabaz haukkui hetki sitten kakkoskamerassa, makkarissa?

Sofia sanoi, että "nyt olit ilkeä".

Vierailija
24149/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvanissa on jotain ilkeetä.

Totta ja puheissaan vaikuttaa aggressiiviselta, kun puhuu siviilielämästä. Ei ole ollut montaa päivää talossa ja valitteli jo tylsyyttä.

Vierailija
24150/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet jotka sanovat että sua en nimeä niin pettäneet lupauksensa. Uskon kyllä että Karjan luottaa Miaan ja Aleksiin ja voisivat liittyä Lauraan ja Merveen ja Milla mukaan. Mutta onko Mia luotettava. Onko Aleksissa kiinni vain pelin takia. Jotenkin vibat mulla että Mia ei oo aito ja teeskentelisi.

Mua ärsyttää kun ne supisee öisin tarkoituksella silleen ettei katsojat kuule mitä ne juonii. Mia on myös sanonut Aleksille, että "shhh, täytyy miettii miltä tää näyttää ulospäin". No on siinä kanssa kaksikko, kun katsojatkaan ei saa kuulla totuutta siitä millä kannalla he ovat.

Vierailija
24151/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erkö katsonut eilistä studiota jossa Kirsiltä kysytään kuka pääsee turvaan..

Tää vastaa Minä🙄

Psykologiassa opetetaan, että kaiken saa jos vaan tarpeeksi tahtoo, sä olet hyvä ja paras kaikessa.

Vierailija
24152/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla/yöllä oli hyvä meininki ja porukka heitti läppää. Otin 247 vasta vähän aikaa sitten enkä tajunnutkaan miten hauska tyyppi Reeo on. :D Reeo olisi halunnut juonia Heidin, Sallan ja Millan kanssa, mutta Milena... Ei saakeli, siitä on todellakin tullut uusi Kirsi ja kaiken lisäksi joku Reeon stalkkeri. Milenalla on myös jotenkin tosi ilkeä huumorintaju, tai en tiedä onko edes huumoria, vai vttuileeko vaan kaikille. Hänen toivoisin lähtevän seuraavaksi, koska en vaan jaksa katsella ankeuttajia. Tykkään hauskoista ihmisistä. Salla on jotenkin mun suosikki nyt. Aito ja rehellinen, korkea moraali, itsevarma JA osaa heittää läppää ja nauraa tyhmillekin jutuille olematta ilkeä. Siinä on talon oikea boss lady.

Salla seurannut myös 247 ja oli tietoinern mitä talossa tapahtuu. 

Vierailija
24153/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milena edelleen aamulla kehui Kirsiä ja toivoi tämän paluuta. On kyllä mennyt maku Milenasta.

Mä en ole oikein saanut hänestä mitään otetta. Kunhan hännystelee muita.

Vierailija
24154/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja illalla puhui Sallalle miten hyvin klikkasivat Kirsin kanssa ja olivat niin samanlaisia, tiesivät heti mitä toinen ajattelee jne.

Vierailija
24155/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantsii käydä BB plazalla mitä mieltä siellä ollaan asukkaista.  Reeo on valmis heittämään tuolta jokaisen bussin alle. 

Niinhän nuo kaikki on, oma pylly menee jokaisella edelle. Ihan turha Reeoa syyttää.

Vierailija
24156/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen Nabazin ilmeistä suosiota niin talossa kuin katsojilla. Entiset bb-tyypit sillon yks live-lähetys uskoivat voittavan koko shown.

Kiero, ilkeä, itsekeskeinen, pikkumainen, pinnallinen ihminen. Miten tämä ei muka näy?

Mutku niin hassu aksentti ja tulinen luonne katsos, etkö sinä ymmärrä.

. Älä huoli, en minäkään.

Saahan tosta varmaan hauskoja memejä ja tiktokkeja, mutta ei toi ihminen ansaitse olla tuolla, kuuluis teatterilavalle tai hoitolaitokseen.

Vierailija
24157/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällikkö selviää kilpailussa vasta. Repa ei kaikista kovin kisailija ole tähän mennessä ainakaan ollut.

Mut veikkaan et päällikkökisa on useampi vaiheinen ja suht tasapuolinen kilpailu, missä erilaisia tehtäviä. Eli ei ole pelkästään esim fyysinen tai joku tasapainottelutehtävä.

Nyt jo nähty et esim Aleksi, Miikka, Heidi, Laura ja Sofia ovat kovia vähän joka lajissa.

Vierailija
24158/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla seurannut myös 247 ja oli tietoinern mitä talossa tapahtuu. 

Jep, mutta Salla ei ole seurannut yhtä tiiviisti kuin Milla. Milla vaikuttaa tietävän KAIKEN. On katsonut myös muiden maiden BB:tä, on superfani.

Vierailija
24159/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo radiokanavien pilapuhelut ovat kyllä todella typeriä. Noita on ollut jopa Novassa, vaikka siellä kaikki juontajat ovat jo keski-ikäisiä. Nuorin juontaja taitaa olla Joanna Kuvaja, tänä vuonna 38 vuotta.

Joanna on äippäLomalla ja juonsi MTV kello viiden jälkeen ja varmaan menee sinne edelleen. 

Vierailija
24160/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeosta tullee päällikkö..

En tiedä, uudet ei sille välttämättä päällikköääniä anna.

Minä kyllä olen ymmärtänyt niin, että on kilpailu tänään ja kuka sen tämänpäiväisen kilpailun voittaa, hänestä tulee päällikkö.

Tuskin noi mitää äänestää.

Eka päällikkö valitaan demokraattisella äänestyks3ellä (ei mahd juonimiseen), seuraavat kilpailuilla.

Missä niin on kertottu ?

ei oo kerrottu vielä missään

Ketju on lukittu.