Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Sofia menee muuten finaaliiin. Asukkaat tuntuvat pitävän hänestä
Kantsii käydä BB plazalla mitä mieltä siellä ollaan asukkaista. Reeo on valmis heittämään tuolta jokaisen bussin alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joilla 24/7, kertokaa tunnelmia?
Miikka puhuu Reeon, Merven ja Matiaksen kanssa, että pitää muistaa kohdella kaikkia ihmisinä ja juonia vähemmän. Että katsojat ei tykkää sellaisesta jatkuvasta juonittelusta.
Just joo. Ehtivät kipaista ulos heti Kirsin lähdön jälkeen juonimaan seuraavia liikkeitä. Nyt aikovat panostaa taas Heidiin ja hänen suhteeseensa Lauraan. Miikka on peluri puheistaan huolimatta.
Miikka on myös heikko perässähiihtäjä, eikö edes itse tajua tätä. Ihan kiva ihminen varnasti, mutta heikko.
Minua hävettäisi jos olisi oma tyttö tuo Kirsi. Muista en kommentoi.
Kirsi luuli olevansa bb voittaja 2022. Mistäköhän tuo neste hänelle kupoliin noussut? Aika ärsyttävä tyyppi. Ja koulukiusaajavibat tulee hänestä.
Nabaz, Reeo, Sofia ja Tuula seuraavaksi häätöön. Eiköhän asukkaatkin sen jo tiedä!
Monet jotka sanovat että sua en nimeä niin pettäneet lupauksensa. Uskon kyllä että Karjan luottaa Miaan ja Aleksiin ja voisivat liittyä Lauraan ja Merveen ja Milla mukaan. Mutta onko Mia luotettava. Onko Aleksissa kiinni vain pelin takia. Jotenkin vibat mulla että Mia ei oo aito ja teeskentelisi.
Mitä Salla on syyllistänyt muiden äänestämisestä? Sen ymmärsin että Milena oli pettänyt heidän välisen sopimuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyyks teillä eilinen su- kooste ruudussa??
Ei näy vieläkään.
Eikä vieläkään :(
Vierailija kirjoitti:
Kirsi on upea nainen. Samoiten Sofia
kirsi on omahyväinen ylimielinen äärinarsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seitinohut oli hieman väärään osunut arvio omasta tiputusmahdollisuudesta.
Seitinohut! Aijai!
Haisevat treenihousut kotiin pesuun ja kotipöydälle istumaan vaikka perse paljaana.
Nyt nousee okse kurkkuun noitten haisuhousujen takia. Hävettääkö tuota haisevien vaatteiden kanssa kulkevaa itseään suureksi hahmoksi kuvittelevaa tyyppiä?
Ei hävetä. Häpeä on vieras tunne useille milleniaaleille, saarnaavat ettei mitään tarvitse hävetä ja kaikesta voi itse päättää sukupuolesta lähtien. Tässä on tulos. Ihminen joka kuvittelee itsensä kuningattareksi jolla on valta kaikkiin muihin nähden.
Häntä ei ole kruunattu, päätti vain itse.
Seitinohut tsäänssi päätyi siihen, että 80% halusi Kirsin ulos..
Oliko Nabbe ja Kirsi rakastuneet toisiinsa? Olivat kuin iilimadot ja rakkaudesta puhui Nabbe kun Kirsi lähti talosta. Mitähän Kirsin avomies tuumaillut.
Vaikka Tuula on ärsyttävä, niin kyllä jotenkin eiliset puolustus puheet naurattivat. :D "Taas tässä tilanteessa, kolmas kerta toden sanoo, te ootte nähny mun herkkyyden ja aitouden, kyllä kansa tietää!"
Kunpa sukuun naitujakin myrkkyminiöitä tai kälyjä voisi äänestää ulos pilaamasta suvun tai perheen ilmapiiriä ja pelastaa poika noita akoilta. Vrt meghan harry case jne joka pilasi harrin välit koko perheeseensä.
Nabaz ja Merve ihan peloissaan kun tajusivat että ovat saattaneet toimia niin ettei katsojat tykkää. :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt käy sääliksi Nabbea, vaikka onkin ollut mitä on.
Ei todellakaan käy. Kamala tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Nabbe ja Kirsi rakastuneet toisiinsa? Olivat kuin iilimadot ja rakkaudesta puhui Nabbe kun Kirsi lähti talosta. Mitähän Kirsin avomies tuumaillut.
Nappas itki tekoitkua eilen, ei edes silmät kostuneet
Vierailija kirjoitti:
Kävikö kettu kolossa Kirsin Ja Nabasin sviittiyönä?
Ei käynyt.
Kirsi meni keskellä yötä suihkuun, kun ei edes pientä kosketusta? Ja lopulta päätyinolkkariin kuulemma painajaisen takia.
Kirsi on upea nainen. Samoiten Sofia