Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
"Uuuh" sä jäykistelet ja saarnaat 🥸
Heidi sais lähteä. Tylsä tapetti, ei tuo mitään kontenttia, yrittää vaan sulautua jätkien porukkaan.
Laurakin on jäänyt taka-alalle ja on hiljaisempi, mutta pidän hänestä paljon enemmän.
Ihan sama, kuka tänään putoaa ja keitä uusia asukkaita tulee taloon. Sunnuntain häädössä on Dayana.
JUp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pelaamis- ja vaihe1/2/3 -sekoilu pilaa koko kauden. Liikaa uusia asukkaita myös tulossa kesken. Vanha perinteinen BB takaisin ja kaikki asukkaat taloon ekana iltana, kiitos!
Mun mielestä on täyttä skeidaa se, että jossain kauden puolivälin jälkeenkin tulee uusia asukkaita ja ne on samalla viivalla kuin muut. Ei tuo ole mitenkään reilua muita kohtaan.
Kyllä ne melko alkuvaiheessa tulee. On mielestäni reilua ja itse äänestän hyvää tyyppiä. Ihan sama vaikka olisi ollut 3 viikko vähemmän kuin muut.
Muistutus sulle että älä liioittele asiaa. Osaan nimittäin laskea.
Jos transsukupuolisuus on sairaus, niin mitä sitten? Ihan hyvää elämää voi silti elää. Niin kuik vammaiset ja diabeetikot. Ja sairaita ihmisiä on aika törkeää haukkua. Jotkut hylkäisivät lapsen transsukupuolisuuden takia, päteekö myös muiden sairauksien kohdalla?
Vierailija kirjoitti:
JUp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pelaamis- ja vaihe1/2/3 -sekoilu pilaa koko kauden. Liikaa uusia asukkaita myös tulossa kesken. Vanha perinteinen BB takaisin ja kaikki asukkaat taloon ekana iltana, kiitos!
Mun mielestä on täyttä skeidaa se, että jossain kauden puolivälin jälkeenkin tulee uusia asukkaita ja ne on samalla viivalla kuin muut. Ei tuo ole mitenkään reilua muita kohtaan.
Kyllä ne melko alkuvaiheessa tulee. On mielestäni reilua ja itse äänestän hyvää tyyppiä. Ihan sama vaikka olisi ollut 3 viikko vähemmän kuin muut.
Muistutus sulle että älä liioittele asiaa. Osaan nimittäin laskea.
Laitat omia rahojasi äänestyksiin...lol...
Eikö tuotanto voisi jo puuttua tuohon Sofian tiskaustyyliin? Mitä veden tuhlausta tuo onkaan.
Itse laittaisin äänestykseen sen Miikan ja Markon koska mun mielestä kovia pelaajia. Tää D on liipasimella joten yksi uhka pois.
Tuula on ihan Arja Korisevan ja Eija Vilppaan sekoitus.
Di kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JUp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutus sulle että älä liioittele asiaa. Osaan nimittäin laskea.Laitat omia rahojasi äänestyksiin...lol...
Niin tekee moni muukin että te köyhimykset saatte jatkossakin seuraavan kauden.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuotanto voisi jo puuttua tuohon Sofian tiskaustyyliin? Mitä veden tuhlausta tuo onkaan.
Puhtaimmaksi ne astiat tulee juoksevan veden alla.
Kirsi, Laura ja Heidi ulos. Eihän noita edes muista olevan siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhtaimmaksi ne astiat tulee juoksevan veden alla.
Tulee tietysti huuhdellessa, mutta sen voi tehdä kylmällä vedellä ja suht pienellä vedenpaineella. Ainakin itse jos maksaa vedestä näin tuleekin tehtyä. Toki prinsessa ei ajattele tällaisia pikkuasioita kun on muutakin mielessä.
Valehteleeko Reeo Dianalle päin naamaa ulkona, että ehdotti pojille häätöön Merveä ja Lauraa? Vai puhuuko totta
Vierailija kirjoitti:
Kirsi, Laura ja Heidi ulos. Eihän noita edes muista olevan siellä.
Naiset haluaa naiset pois. Tämä korostuu etenkin jos kyseessä on aasialainen nainen
Se, miten Daiana käyttäytyy nyt kun pyysi Reeonkin ulos ja alkoi heti vauhkoamaan, on ilmanen menolippu sunnuntain häätöäänestykseen. Huhhuh
Reeo ei saa tänään pudota. On talon paras asukas tällä hetkellä.
Kirsihän tietää ketä kuuluu poikien liittoon eli Reeo, Heidi, Miikka, Marko ja se Ruzbeh. Noista on järkevää valita kaksi.
Daiyana aloitti mesoamishyökkäyksensä heti sen jälkeen kun sai tietää että olivat voittaneet häätöäänestyskisan jossa saavat päättää ketkä kaksi laitetaan häätöäänestykseen tänään.
Hän olisi tietysti muutoin ollut hiljaa, ettei häntä itseään olisi nimetty, mutta kun tilanne muuttui, alkoi karmea älämölö.