Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katon eilistä jaksoa, ja siis Kirsin heitto "kuinka huono sun pitää olla pelaa, et sä annat mulle äänen"
ULOS!!!
Kuinka itserakas voi olla :D
Toi tosiaan kuvittelee olevansa katsojien suosikki viekäkin. Sanokaa, että ei ole!!??
samaa hoki tänään noin pari tuntia sen jälkeen, kun paljastettiin, kenet Laura ja Merve pelastivat. Jopa Aleksille kitisi ja sanoi käytännössä päin naamaa, että oli väärin kun Aleksi ei joutunut häätöön.
Mikä helkutin etuoikeutettu kuningatar hän luulee olevansa, parempi kuin muut ja ansaitsee parempaa? Pitäisikö jo hälytyskellojen soida kun hän sai talossa häätöääniä (luulee tosin että yhden joltain huonolta pelaajalta), häntä ei päästetty häätötaistoon (Milla ja Karvan estivät), Laura (ja Merve) eivät pelastaneet Kirsiä häädöltä, vaan valitsivat HEIDIN (Kirsin arkkivihollisen) ja Aleksin.
Niin, haloo, Kirsi. Herättääkö tämä jotain ajatuksia? Pitäisikö nyt vähän miettiä mitä tämä tarkoittaa. Et ehkä ole suosikki ainakaan talossa, voisiko olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhat naiset on vähän kateellisia kauniille, nuorelle hoitsulle.
Tarkoitatko Millaa. Hän ei ole kaunis, näyttää anoreetikolta ja entiseltä narkilta.
Narkki toisen tunnistaa?
Anorektikko ei ainakaan ole, teidän läskien silmä on vaan tottunut läskiin.mullekin tuee millasta ex-narkki-vibat. ihan ulkonäöstä ja vähän olemuksesta.
Mulle Miikasta ja Heidistä, vähän syrjäytyneen oloisia molemmat.
Jep, miikka on kuin joku ex-käyttäjä ja Heidi sellainen kissan kanssa kotona viihtyvä syrjäytynyt tytteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katon eilistä jaksoa, ja siis Kirsin heitto "kuinka huono sun pitää olla pelaa, et sä annat mulle äänen"
ULOS!!!
Toi tosiaan kuvittelee olevansa katsojien suosikki viekäkin. Sanokaa, että ei ole!!??
samaa hoki tänään noin pari tuntia sen jälkeen, kun paljastettiin, kenet Laura ja Merve pelastivat. Jopa Aleksille kitisi ja sanoi käytännössä päin naamaa, että oli väärin kun Aleksi ei joutunut häätöön.
Mikä helkutin etuoikeutettu kuningatar hän luulee olevansa, parempi kuin muut ja ansaitsee parempaa? Pitäisikö jo hälytyskellojen soida kun hän sai talossa häätöääniä (luulee tosin että yhden joltain huonolta pelaajalta), häntä ei päästetty häätötaistoon (Milla ja Karvan estivät), Laura (ja Merve) eivät pelastaneet Kirsiä häädöltä, vaan valitsivat HEIDIN (Kirsin arkkivihollisen) ja Aleksin.
Niin, haloo, Kirsi. Herättääkö tämä jotain ajatuksia? Pitäisikö nyt vähän miettiä mitä tämä tarkoittaa. Et ehkä ole suosikki ainakaan talossa, voisiko olla?
Hae apua kirsivihaasi ja pakkomielteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Miikka sano eilen hän on ihan tyytyväinen omaan ihonväriinsä, että ruskeet ihmiset mädäntyneiltä perunoilta.
Sillon ku niillä useilla oli se ruskee mönjä naamassa.Ihme että meni läpi eikä oltu poistettu. 😂
Miikka tsjus itsekin jälkeenpäin ja alko paikkailemaan "siis tiedätteks sillai ku peruna alkaa jo vihertymään blaablaa"..
Onpa outoa että ei rasistikortit ole viuhuneet, ne kasvomönjätkin oli ihan blackfacea, paljon pahempia oikeesti ku viime vuoden Lassen kasvomaalit.
No siis, millä tavalla sinä kuvittelet, että itseruskettavaa käytetään ellei ruskeaa mönjää saisi laittaa naamalle? En kuullut Miikan kommenttia, mutta kun kirjoitit sen tuohon, ei minulle tullut mieleenkään, että kyse olisi rasismista vaan nimenomaan tekorusketusta käyttävistä ihmisistä.
Ja minusta oli ihan hyvin sanottu, mutta kun paljon vähemmästäkin heilitellsan nazzikoryyeja, niin olin ihmeissäni ettei niistä mönjistä ja miikkan puheista.
Hyvä jos on palattu normaaliin, eikä heilutella turhista kaikenmaailman kortteja.
Vierailija kirjoitti:
Siis sanoi että ruskeet ihmiset NÄYTTÄÄ mädiltä perunoilta.
Miikka, sano. Jäi toi yksi sana pois.
Miikka taitaa olla itse mätä peruna.
Ja palstan kirsihullun suosikki rasistisillä jutuillaan, ei yllätä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko kuinka Mia lähti pois olkkarista kun huomasi että Aleksi hiplailee Merveä. En ymmärrä miten Aleksi on noin sokea!
Aleksi on kunnon Ridge Forrester. Menee sen mukana joka taluttaa.
Hih. Ihana mielikuva. Ja alttarillehan sitä Ridgeä aina talutetaan vissiin, näin olen kuullut.
Aleksi on sellainen stressilelu naisasukeille, jonka käytöstä naiset muun tekemisen puutteessa vähän jo taistelevat. Vaaraton mussukka joka menee heterosta nipin napin, ja jonka kanssa ei tarvitse kuitenkaan pelätä sen vakavampaa. Kovaa valuuttaa tuolla tylsyydessä.
Ei Aleksi olekaan ihan niiiin tyhmä kuin ensin ajattelin. Älyää olla leimautumatta voimakkaasti vain yhteen tyyppiin. Kannattaa jakaa munat (no pun intended) useampaan koriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka sano eilen hän on ihan tyytyväinen omaan ihonväriinsä, että ruskeet ihmiset mädäntyneiltä perunoilta.
Sillon ku niillä useilla oli se ruskee mönjä naamassa.Ihme että meni läpi eikä oltu poistettu. 😂
Miikka tsjus itsekin jälkeenpäin ja alko paikkailemaan "siis tiedätteks sillai ku peruna alkaa jo vihertymään blaablaa"..
Onpa outoa että ei rasistikortit ole viuhuneet, ne kasvomönjätkin oli ihan blackfacea, paljon pahempia oikeesti ku viime vuoden Lassen kasvomaalit.No siis, millä tavalla sinä kuvittelet, että itseruskettavaa käytetään ellei ruskeaa mönjää saisi laittaa naamalle? En kuullut Miikan kommenttia, mutta kun kirjoitit sen tuohon, ei minulle tullut mieleenkään, että kyse olisi rasismista vaan nimenomaan tekorusketusta käyttävistä ihmisistä.
Itseruskettava on usein väritöntä.
Tuetysti sulle tuli varmaan megsun itseruskettajat mieleen, va jukki. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ULOS!!!
Hyi miten itserakas ja omahyväinen. Kehtaa vielä sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ULOS!!!
Hae apua kirsivihaasi ja pakkomielteeseesi.
Mitä väärää tuossakin kommentissa oli? ihan asiallinen viesti, joka perustuu talon tapahtumiin. Tässä taass yksi esimerkki, että asialliset ja perustellut kommentit ovat väärin, mutta esim narkkariksi, narsistiksi ja pervoksi voidaan haukkua mennen tullen ja yläpeukkuja napsuu.
eri
Sistro97 kirjoitti:
Kirsi on oikeasti hyvin mukava ihminen. Olen tuntenut Järvilehtoa jonkun ajan (koulun penkiltä). Joo hänellä on ongelmia, porukat eronneet, melkein kaikki exät ovat pettäneet (ainakin hänen sanojen mukaan), maaniset jaksot ovat vähentyneet, kun hän on alkanut käyttämään litoa. Sekä teille KIUSAAJILLE TIEDOKSI! miksi hän ei ole pessyt hiuksiaan Noh koska hänellä on pelko, että hän hukkuu ja se ei ole naurun asia!!
Miksi keksit tuollaista paskaa, sekopää. Käyttelepä itse sitä litoa niin jää sekoilusi vähemmälle, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän Sallassa ärsyttää muita?
kontrollifriikki
Ja bakteerikammoinen tai ainakin erittäin tarkka tietynlaisesta siisteydestä - ja jota varmasti ahdisti esim. Kirsin huolettomat puheet seksitaudeista (juu tosi kiva juttu noi klamydiat ja kondyloomat, ihan ovat flunssiin verrattavissa) ja ruokapöydällä istuskelut.
Itselläni pää räjähtäisi päivässä siisteysintoilijan kanssa, kun olen homssantuura, mutta nuo seksitautijutut ja ruokapöydällä pyllimiset menee jopa minun maailmassani voi yökytys - kategoriaan, vaikken nyt sentään ahdistu sellaisista.
Hae apua pakkomielteiseen kirsivihaasi, vammainen kiusaaja ja valehtelija. 🥱
Näytät ahdistuvan pakostikin, kun jankutat samaa sivutolkulla.
Hae apua... Luulen ettei ole kyse yhdestä ihmisestä joka on kirjoittanut, epäilen että 99 % ihmisistä on ko mieltä. On normaalia kiinnittää tuommoiseen kehuskeluun? seksitaudeista ja likahousuissa istumiseen ruokapöydällä ja ruokatasolla jossa sen jälkeen leivotaan?
Sistro97 kirjoitti:
Kirsi on oikeasti hyvin mukava ihminen. Olen tuntenut Järvilehtoa jonkun ajan (koulun penkiltä). Joo hänellä on ongelmia, porukat eronneet, melkein kaikki exät ovat pettäneet (ainakin hänen sanojen mukaan), maaniset jaksot ovat vähentyneet, kun hän on alkanut käyttämään litoa. Sekä teille KIUSAAJILLE TIEDOKSI! miksi hän ei ole pessyt hiuksiaan Noh koska hänellä on pelko, että hän hukkuu ja se ei ole naurun asia!!
Tästä voisi jo nostaa syytteen. Kannattaa miettiä mitä kirjoittelet, sekopää.
Niin mutta jos mietitte pirinistejä tai subun vetäjiä, niin ne on tuollaisia jäykkiä luurankeja vahvoine leukoineen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän Sallassa ärsyttää muita?
kontrollifriikki
Ja bakteerikammoinen tai ainakin erittäin tarkka tietynlaisesta siisteydestä - ja jota varmasti ahdisti esim. Kirsin huolettomat puheet seksitaudeista (juu tosi kiva juttu noi klamydiat ja kondyloomat, ihan ovat flunssiin verrattavissa) ja ruokapöydällä istuskelut.
Itselläni pää räjähtäisi päivässä siisteysintoilijan kanssa, kun olen homssantuura, mutta nuo seksitautijutut ja ruokapöydällä pyllimiset menee jopa minun maailmassani voi yökytys - kategoriaan, vaikken nyt sentään ahdistu sellaisista.
Hae apua pakkomielteiseen kirsivihaasi, vammainen kiusaaja ja valehtelija. 🥱
Näytät ahdistuvan pakostikin, kun jankutat samaa sivutolkulla.Hae apua... Luulen ettei ole kyse yhdestä ihmisestä joka on kirjoittanut, epäilen että 99 % ihmisistä on ko mieltä. On normaalia kiinnittää tuommoiseen kehuskeluun? seksitaudeista ja likahousuissa istumiseen ruokapöydällä ja ruokatasolla jossa sen jälkeen leivotaan?
Ei ole 99 % kanssasi samaa mieltä, kyllä olet harhainen. 🤦🏻 hae todellakin apua pakkomielteisiisi ja pakonomaiseen valehteluun, olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta jos mietitte pirinistejä tai subun vetäjiä, niin ne on tuollaisia jäykkiä luurankeja vahvoine leukoineen
Ilmeisesti meillä on täällä asiantuntija paikalla.
Viittaatko miikkaan vai kehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa outoa että ei rasistikortit ole viuhuneet, ne kasvomönjätkin oli ihan blackfacea, paljon pahempia oikeesti ku viime vuoden Lassen kasvomaalit.No siis, millä tavalla sinä kuvittelet, että itseruskettavaa käytetään ellei ruskeaa mönjää saisi laittaa naamalle? En kuullut Miikan kommenttia, mutta kun kirjoitit sen tuohon, ei minulle tullut mieleenkään, että kyse olisi rasismista vaan nimenomaan tekorusketusta käyttävistä ihmisistä.
Niin, juuri sitä ihmettelen että nää rajat sen rasismikortin heilutteluun on näin epäloogisia, tollasia n-mönjiä saa levittää nsamaan ihan rauhassa, vaikka näyttivät todella irvokkaille, mutta mustaa kasvomaalia ei saisi laittaa muun värien kanssakaan naamaan. Enemmänhän noi eilen näytti mustaihoisilta kuin Lasse viime vuonna, kun naamoja maalattiin.
Miikka tokaisi sen ruskeaihoisista yleensä, kun ensin oli kehunut omaa ihonväriään, sanoi että on onnellinen omasta väristään, ruskeet näyttää mädiltä perunoilta.
Jälkeenpäin tajusi mitä laukoi ja hienosti sanoi että tarkotti vihertyviä perunoita, ja shrekkikin mainittiin.. Reeokin luimistellen viestitti silmillä Miikalle, että tais raja ylittyä ja Miikka pelästy ja alkoi korjailemaan ja selittelemään niiden rasvanaamojen naamoista.
Vierailija kirjoitti:
Ja minusta oli ihan hyvin sanottu, mutta kun paljon vähemmästäkin heilitellsan nazzikoryyeja, niin olin ihmeissäni ettei niistä mönjistä ja miikkan puheista.
Hyvä jos on palattu normaaliin, eikä heilutella turhista kaikenmaailman kortteja.
Viime vuonnahan siinä oli kyse kasvomaalista, jolla oli tarkoitus tehdä joku naamiaismaski. Onhan black face naamiaismaskina vähän eri asia kuin itseruskettavan läträäminen.
Rooman pojat sai Rusinan tilalle Karvan.
Siis sanoi että ruskeet ihmiset NÄYTTÄÄ mädiltä perunoilta.
Miikka, sano. Jäi toi yksi sana pois.