Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
21441/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katon eilistä jaksoa, ja siis Kirsin heitto "kuinka huono sun pitää olla pelaa, et sä annat mulle äänen"

ULOS!!!

Kuinka itserakas voi olla :D

Toi tosiaan kuvittelee olevansa katsojien suosikki viekäkin. Sanokaa, että ei ole!!??

samaa hoki tänään noin pari tuntia sen jälkeen, kun paljastettiin, kenet Laura ja Merve pelastivat. Jopa Aleksille kitisi ja sanoi käytännössä päin naamaa, että oli väärin kun Aleksi ei joutunut häätöön. 

Aina tällaisia Kirsin kaltaisia leijujia taloon eksyy. Yksi häädöstä ekana selviäminen saa pään sekaisin ja luullaan että ollaan kansan suursuosikkeja,  jota on 'typerää äänestää', kun hukkaan menee. Pelastettiinhan viimekin vuonna ihan ensimmäiseksi koko kilpailussa Aki, joka ponnisti ihan loppuun asti, hiuksenhienosti Jassulle häviten. 

Mutta Kirsiäkin höhlempi on tuo Tuula. Se hänen tuohtumuksensa ja se millä tavalla hän sanoi lauseen: 'Ja minä olen selvinnyt jo kahdesta häätöäänestyksestä, että eikö ne jo tajuu /opi' tai jotain vastaavaa. Niin se ilme oli sanoinkuvaamattoman omahyväinen. Että HÄN on koskematon nyt omasta mielestään, että mitä ihmettä te maanmatos-asukkaat nyt häntä enää häätöön laitettu. HÄN on kansansuosikki ja ihanaksi ihmiseksi todettu, finaalikamaa kato, tapelkaa te muut vaan keskenänne siitä, kuka saa tulla Tuulan seuraksi viimeiselle viikolle. Ja ikää tällä ihmisellä on....?

Mikä sairaus sulla on, kun jankutat samoja juttuja sivukaupalla? 🥱

Mikä sairaus sinulla on, kun et osaa kommentoida asiallisesti? 

eri

Vierailija
21442/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän Sallassa ärsyttää muita?

kontrollifriikki

Ja bakteerikammoinen tai ainakin erittäin tarkka tietynlaisesta siisteydestä - ja jota varmasti ahdisti esim. Kirsin huolettomat puheet seksitaudeista (juu tosi kiva juttu noi klamydiat ja kondyloomat, ihan ovat flunssiin verrattavissa) ja ruokapöydällä istuskelut.

Itselläni pää räjähtäisi päivässä siisteysintoilijan kanssa, kun olen homssantuura, mutta nuo seksitautijutut ja ruokapöydällä pyllimiset menee jopa minun maailmassani voi yökytys - kategoriaan, vaikken nyt sentään ahdistu sellaisista.

Hae apua pakkomielteiseen kirsivihaasi, vammainen kiusaaja ja valehtelija. 🥱

Näytät ahdistuvan pakostikin, kun jankutat samaa sivutolkulla.

Hae apua... Luulen ettei ole kyse yhdestä ihmisestä joka on kirjoittanut, epäilen että 99 % ihmisistä on ko mieltä. On normaalia kiinnittää tuommoiseen kehuskeluun? seksitaudeista ja likahousuissa istumiseen ruokapöydällä ja ruokatasolla jossa sen jälkeen leivotaan?

Ei ole 99 % kanssasi samaa mieltä, kyllä olet harhainen. 🤦🏻 hae todellakin apua pakkomielteisiisi ja pakonomaiseen valehteluun, olet sairas.

Tuskin kukaan jolla on silmät ja korvat päässä on harhainen noissa asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21443/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki neljä häädössä olevaa voisi lähteä huomenna. En jäisi kaipaamaan ketään.

Vierailija
21444/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mervellä on kyllä kauniit kasvot. Hänelle sopisi vähän erilainen kampaus kehystämään kasvoja.

Vierailija
21445/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vieläkään suosikkia. Nyt ei nappaa kukaan.

Vierailija
21446/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenalla on siis Dwayne Johnsonin silmät.

Eikö niissä ole samaa rotuakin, karibialaista.

En oo koskaan katsonut sen elokuvia, ei ihan makuuni.

Mutta miekenkiintoinen sähläri tou Milena, ei voi muuta sanoa. Ei taida olla empaattinen ihminen, mutta papattaessaan muiden päälle päästelee empaattisia äännähdyksiä.

Vierailija
21447/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katon eilistä jaksoa, ja siis Kirsin heitto "kuinka huono sun pitää olla pelaa, et sä annat mulle äänen"

ULOS!!!

Toi tosiaan kuvittelee olevansa katsojien suosikki viekäkin. Sanokaa, että ei ole!!??

samaa hoki tänään noin pari tuntia sen jälkeen, kun paljastettiin, kenet Laura ja Merve pelastivat. Jopa Aleksille kitisi ja sanoi käytännössä päin naamaa, että oli väärin kun Aleksi ei joutunut häätöön. 

Aina tällaisia Kirsin kaltaisia leijujia taloon eksyy. Yksi häädöstä ekana selviäminen saa pään sekaisin ja luullaan että ollaan kansan suursuosikkeja,  jota on 'typerää äänestää', kun hukkaan menee. Pelastettiinhan viimekin vuonna ihan ensimmäiseksi koko kilpailussa Aki, joka ponnisti ihan loppuun asti, hiuksenhienosti Jassulle häviten. 

Mutta Kirsiäkin höhlempi on tuo Tuula. Se hänen tuohtumuksensa ja se millä tavalla hän sanoi lauseen: 'Ja minä olen selvinnyt jo kahdesta häätöäänestyksestä, että eikö ne jo tajuu /opi' tai jotain vastaavaa. Niin se ilme oli sanoinkuvaamattoman omahyväinen. Että HÄN on koskematon nyt omasta mielestään, että mitä ihmettä te maanmatos-asukkaat nyt häntä enää häätöön laitettu. HÄN on kansansuosikki ja ihanaksi ihmiseksi todettu, finaalikamaa kato, tapelkaa te muut vaan keskenänne siitä, kuka saa tulla Tuulan seuraksi viimeiselle viikolle. Ja ikää tällä ihmisellä on....?

No juuri tämä. Mutta silti Kirsi on silminnähden epävarma omasta asemastaan, kun kuitenkin loukkaantui niin verisesti tuosta äänestyksestä. Sanoi kyllä moneen kertaan, että ihan sama, vaikka onkin äänestyksessä, mutta eipä pysty suhtautumaan samalla tyyneydellä kuin Sofia ja Nabbe. Taitaa kuitenkin vähän pelottaa, että ovi heilahtaa. 

Miksi vastailet itsellesi?

Joka vuosi sama vikinä. Miten taukki pitää olla, jos kuvittelee, että täällä on vain kaksi keskustelijaa. Sinä ja se, jota syytät sairaaksi. 

Vierailija
21448/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nabbe sai jonkun raivarin sallasta ja saunasta, huusi sallalle kuin mielipuoli, SEKOPÄÄ.

Katson siis takaapäin.

Ihan kusipää toi nählämi.

Vierailija
21449/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas Tuula antoi sekä Heidille ja Lauralle äänet. Eikö tosiaan pidä noista ? Viimeksi taisi myös antaa Heidille ääniä.

Kateellinen oman tahdon omaaville nuorille naisille?

Vierailija
21450/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna on ollut tosi vaikea löytää omaa suosikkiaan..mutta jos mietin listaa heistä jotka haluaisin vielä talossa säilyttää/ketä en haluais, niin menis näin:

Pysyisi talossa:

Heidi

Reeo

Miikka

Milla

Aleksi

Laura

Merve

Nämä sais lähtee:

Nabaz

Tuula

Kirsi

Sofia

Näistä en oikein osaa sanoa haluaisinko pysyvän talossa vai en. Osa siitä syystä että ovat olleet talossa vähän aikaa:

Miia

Matias

Salla

Karvan

Milena (olikohan tuo edes se nimi 😅)

Ja ikävä kyllä on jo pudonnut semmoisia joita olis voinut toivoo talossa pidempään olevan..Marko, Jerry ja Rusu..

Vierailija
21451/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kirsi kiinnostunut Aleksista?

Vierailija
21452/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä skitsosta voi tietää

Vierailija
21453/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ULOS!!!

Mä haluan kyllä ehdottomasti nähdä miten isoksi Tuulan ego pursuaa. Tästä hahmosta tulee vielä käytökseltään aivan sietämätön riivinrauta kun tämä jatkuu. Uskomaton käytös ja tarjoilee täydellistä love-to-hate-sisältöä.

Vierailija
21454/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi kertoi kaksi miestyyppiä, mistä pitää. Toinen oli viikingit ja toinen kauniit miehet.

Vierailija
21455/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä olette äänestäneet?

Vierailija
21456/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sistro97 kirjoitti:

Kirsi on oikeasti hyvin mukava ihminen. Olen tuntenut Järvilehtoa jonkun ajan (koulun penkiltä). Joo hänellä on ongelmia, porukat eronneet, melkein kaikki exät ovat pettäneet (ainakin hänen sanojen mukaan), maaniset jaksot ovat vähentyneet, kun hän on alkanut käyttämään litoa. Sekä teille KIUSAAJILLE TIEDOKSI! miksi hän ei ole pessyt hiuksiaan Noh koska hänellä on pelko, että hän hukkuu ja se ei ole naurun asia!!

Miksi keksit tuollaista paskaa, sekopää. Käyttelepä itse sitä litoa niin jää sekoilusi vähemmälle, kiitos.

Kerro oikea nimesi?

Sunkaltaiselle vainoajahullulle? Ei kiitos. :D

Vierailija
21457/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kirsi kiinnostunut Aleksista?

Njääh. Luultavasti on kiinnostunut ainoastaan itsestään.

Vierailija
21458/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi kertoi kaksi miestyyppiä, mistä pitää. Toinen oli viikingit ja toinen kauniit miehet.

Viikingit voin vielä ymmärtää mutta oikeasti wtf.

Vierailija
21459/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ULOS!!!

Mä haluan kyllä ehdottomasti nähdä miten isoksi Tuulan ego pursuaa. Tästä hahmosta tulee vielä käytökseltään aivan sietämätön riivinrauta kun tämä jatkuu. Uskomaton käytös ja tarjoilee täydellistä love-to-hate-sisältöä.

Juu, Tuula kuuluu minunkin inhokkilistalleni, mutta on lopulta siinä mielessä harmiton, että pitäisin hänet vielä viihteen takia vielä talossa. Toisin kuin esim Kirsin, jolla on valitettavasti liikaa valtaa talossa, että hänen toivoisi pysyvän talossa. 

Vierailija
21460/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sistro97 kirjoitti:

Kirsi on oikeasti hyvin mukava ihminen. Olen tuntenut Järvilehtoa jonkun ajan (koulun penkiltä). Joo hänellä on ongelmia, porukat eronneet, melkein kaikki exät ovat pettäneet (ainakin hänen sanojen mukaan), maaniset jaksot ovat vähentyneet, kun hän on alkanut käyttämään litoa. Sekä teille KIUSAAJILLE TIEDOKSI! miksi hän ei ole pessyt hiuksiaan Noh koska hänellä on pelko, että hän hukkuu ja se ei ole naurun asia!!

Miksi keksit tuollaista paskaa, sekopää. Käyttelepä itse sitä litoa niin jää sekoilusi vähemmälle, kiitos.

Kerro oikea nimesi?

Sunkaltaiselle vainoajahullulle? Ei kiitos. :D

Mistä on kyse? :O

Ketju on lukittu.