Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Näihin ulkomailta tulleisiin ei ole mitään uskomista, ne pitää suomalaisia pilkkanaan.
Ne hakevat sosiaaliavustusta, vaikka ovat töissä , valehtelevat niin paljon kuin ehtivät.
Ikänsäkin ne määräävät itse, kukaan ei tiedä niitten oikeaa ikää.
Just luin tuossa, että yksi ulkomaalaistaustainen postissa töissä oleva varasteli paljon tietokoneita työpaikaltaan, onneksi se siitä kärähti.
Vierailija kirjoitti:
Koosteessa muuten huomasin sen, että kun kaikki nyhjäilivät kännissä sängyllä, oli Nabaz tavallaan jo luovuttanut Sofian Jerrylle. Itse hän makoili Tuulan sängyssä ja he jotain halailivatkin siinä. Ei Tuulaa pois, jos Nabazille ja Tuulalle syttyy romanssi!!! Mieluummin mä sitä seuraan kuin ladyboyromanssia.
Itse katson vain 24/7, ja tosiasiassa. Nabbea ottaa välillä tiukasti pattiin Tuula, ilmeet kertoo. Mutta Tuulasta on Nabbelle ärsyttävyydestään huolimatta vielä Nabbelle hyötyä, joten Nabbe ei ole aloittanut joukkovyörytystä Tuulaa vastaan. Eikä tarvitsekkaan, Tuula ihan itse on pilannut pelinsä.
Nabaz on 48v. Ei 38v.
Polttanut tupakkaakin 22 vuotta ja lopettanut jo 3 vuotta sitten. Kysys nyt joku et minkä ikäisenä aloitit. Meneekö sekasin laskut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koosteessa muuten huomasin sen, että kun kaikki nyhjäilivät kännissä sängyllä, oli Nabaz tavallaan jo luovuttanut Sofian Jerrylle. Itse hän makoili Tuulan sängyssä ja he jotain halailivatkin siinä. Ei Tuulaa pois, jos Nabazille ja Tuulalle syttyy romanssi!!! Mieluummin mä sitä seuraan kuin ladyboyromanssia.
Ei ole mikään romanssi. Äiti-poika-suhde korkeintaan. Ja se vasta olisikin rasittavaa.
Mikä äiti-poika-suhde. Samaa ikäluokkaa ovat.
Jep, Nabaz taitaa olla viisikymppinen ja Tuula kuusikymppinen. Ja kummatkin melko lapsellisia :D
ikää tulee niin osaa olla rennompi mitä nuorena, osaa nauraa myös itselleen ymmärtää sen että tää on elämää ei vähempää ei enempää, naatitaan elämästä.
Mutta ei saa muuttua itsekkääksi tai ilkeäksi. Monet ihmiset ajattelevat, että koska ovat vanhoja, saavat käyttäytyä miten vaan muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Nabas ei myöskään kuulostaa yhtään suomenruotsalaiselta puheissaan. Taitanut keksiä koko elämäkertansa. Meni samalla tavalla vähän maku ku Sofiasta.
miten niin ei kuulosta suomenruotsalaiselta? Koko ajan käyttää ruotsinkielisiä sanoja. Planeeraa että laittaa jalkaan truussorit. Aika etevä olisi jos olisi opetellut ruotsin kielen ihan vai huijatakseen :D
Vierailija kirjoitti:
Juhaniii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabazhan se siellä oli, deittiohjelmassa. Ihan nimellään. Yllätys kyllä itsellekin. Mikä vuosi mahtaa olla, kun näyttää tuossakin ihan aikuiselta mieheltä, yli 30v. et ihan ku tosta olis 20v.
Mut miten ihmeessä se tosiaan on tossa ohjelmassa? Onko kaikki puheet paskaa, koko sen tarina?
30 vuotias oli tossa ohjelmassa
Miten v...ssa se voi olla tuossa ohjelmassa kun sanojensa mukaan...
"Pelkkaa iloa ja onnellisuutta ymparilleen kylvava Nabaz on suomenruotsalainen Irakin kurdi. Han on muuttanut Suomeen ruotsinkieliselle alueelle jo pienena lapsena."
JEP JEP.
No jos se on käynyt siellä väliaikaisesti tai sitten valehtelee.
Gallup..
käynyt siellä.....yläpeukku
valehtelee...alapeukku
Googleta mikä ero on Kurdilla ja Turkkilaisella. Tuleeko toimeen naisen kanssa (en muista nimee) jonka isä Turkkilainen?
Heidin isä tanskalainen mutta onko AITO tanskalainen???
Vierailija kirjoitti:
Olipa yllätys tuo, että Nabas kiinnostunut naisista!
Ei ole ja tietää että Saterilla on kunnon mela. Feikki mikä feikki, kuten eräs lähtijä sanoi. Peittelee kaikkea ja inhoaa naisia, näyttää olevan räjähtämispisteessa. En uskaltaiisi mennä parturin tuoliinsa parturoitavaksi. Kirsi kelpaa, kun on niin uroon mallinen mällinaama ja yhtä feikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabazhan se siellä oli, deittiohjelmassa. Ihan nimellään. Yllätys kyllä itsellekin. Mikä vuosi mahtaa olla, kun näyttää tuossakin ihan aikuiselta mieheltä, yli 30v. et ihan ku tosta olis 20v.
Mut miten ihmeessä se tosiaan on tossa ohjelmassa? Onko kaikki puheet paskaa, koko sen tarina?
No mulle tuli ihan se fiilis eilen, kun näin ton deittivideon. Jo se, että puhuu suomea noin huonosti, vaikka on melkein koko ikänsä asunut täällä, tuntui vähän oudolta. Kuitenkin sitä väkisin kuulee ja näkee joka paikassa, ei voi mitenkään välttyä. Oliko myös jossain vaiheessa ongelmia ruotsin puhumisessa? Muistan lukeneeni sellaisen kommentin. Ja nyt kun on ollut joitain vuosia sitten ulkomaisessa deittiohjelmassa, en voi enää uskoa hänen juttuaan. Lisäksi noita valehtelevia tulijoita on nähty viime vuosina niin paljon, vaikuttaa tismalleen näiltä seitsemäntoistavuotiailta. Jonkun pitäisi selvittää milloin on tullut Suomeen.
Enpä yhtään hämmästyisi, jos saatais tietää, että on tullut Suomeen silloin 2015, kun tänne tuli niitä muitakin onnenonkijoita kuokkimaan joku 30 000... Se Dayanakin puhui suomea huomattavasti paremmin ja ymmärrettävämmin, vaikkei ole ollut täällä kuin 7 v...
Toisille kielet on aika vaikeita. Mun kurdiystävä tuli tänne 5-vuotiaana eli vuosikymmeniä sitten, mutta vieläkin takeltelee suomenkielen kanssa 😅
Eiköhän siinä ole vähän muita ongelmia kuin kieliongelma. Esim. asenne.
Tällä mun ystävältä on ollut muutenkin oppimisvaikeuksia, ei vain kielten kanssa. Ei ole asenteesta kiinni.
Nabazin ilmoitettu ikä 38, Tuulan 59. Eivät ole samaa ikäluokkaa, Tuula tosiaan voisi olla Nabazin äiti.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko mummo tänään kotiin postoniin?
Kirsin tai Nabazin saisi mieluummin lähettää kotiin, jos olisi mahdollista. Mutta voisihan sen mummelinkin lähettää jo kotiin. Meni hänestä maku siinä, kun oli yhdessä muiden kanssa syrjimässä Pirkkaa, sentään päiväkodin johtaja.. Sekin varmaan ripittää niitä lapsia sillä, ettei muita saa syrjiä, mutta itse sitten osallistuu tuommoiseen.
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on 48v. Ei 38v.
Polttanut tupakkaakin 22 vuotta ja lopettanut jo 3 vuotta sitten. Kysys nyt joku et minkä ikäisenä aloitit. Meneekö sekasin laskut.
kyllä monet aloittavat tupakoinnin 13 vuotiaana. Ettekö oikeasti ole mukana nähneeet yläastelaisia tupakalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula voisi pudota. Ei sitä vaan jaksa. Ei paljon osallistu kokkailuihin ym. Sitten kun kuulee , että on häädössä niin suuttuu ihan hirveesti.
Ajatella, että 59 v nainen itkeä tihrustaa, jonkun tv ohjelman vuoksi. Kerran on läpikäynyt syövät sun muut. Luulisi, että osaisi asennoitua ohjelmaan eri tavalla. Rahaa tuskin on hakemassa, kun leveilee niillä taloillaan.
Millä taloilla ja onko ukkonsa rikas?
Tuula on nirppanokkainen hienostorouva. Hienopieru joka ei ole koskaan joutunut tekemään mitään. Lapsellinen wanha akka joka saa itkuraivarin kun joutuu häätöön, Onhan siellä häädössä muitakin ! Ja yhtälailla myös tuula antaa niitä häätöpisteitä ! Nyt tuula ulos tänään, kiitos !!
KYLLÄ !! ja tuo hienohelma, hienostorouva kehtaa kiusata ja hiillostaa Heidiä 21v ! Todella törkeätä ja ala-arvoista käytöstä 59v "aikuiselta" naiselta..
Kiersi illalla kyselemäsdä että kyka tunnustaa antaneensa hänelle pisteitä, että arvostaa rehellisyyttä. No, kävidi nyt tehellisedti sanomassa Heidille miten ja miksi dissas talon nuorinta. Itse suhtautuisin Heidiin äidillisen suojelevasti, jos talossa olisin. Varsinkin Kirsin, ja Tuulan hyökkimisiltä suojelisin Heidiä.
Mummo Bostonin koneeseen tänään ja kurdipappa viikon päästä kotiinsa. Tässähän on vaan se, et talon asukkaille menee Naben höpsötykset täydestä eikä sitä laiteta häätöön. Finaalissa luultavasti on Nabbe ja Sofia ainakin. Ei niitä äänestetä talossa.
Vierailija kirjoitti:
Nabazin ilmoitettu ikä 38, Tuulan 59. Eivät ole samaa ikäluokkaa, Tuula tosiaan voisi olla Nabazin äiti.
No Nabazin ikä nyt voi olla mitä vaan, hyvinkin se +50. En luottaisi hänen juttuihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko mummo tänään kotiin postoniin?
Kirsin tai Nabazin saisi mieluummin lähettää kotiin, jos olisi mahdollista. Mutta voisihan sen mummelinkin lähettää jo kotiin. Meni hänestä maku siinä, kun oli yhdessä muiden kanssa syrjimässä Pirkkaa, sentään päiväkodin johtaja.. Sekin varmaan ripittää niitä lapsia sillä, ettei muita saa syrjiä, mutta itse sitten osallistuu tuommoiseen.
Tämä tuulan jeesustelu on irvokkainta shaissea tällä kaudella Pirkan "muisteloiden" ohella. Tuula ja muutama muu on harvinaisen vastenmielisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi vauhkoaa että Rooma pitää hajottaa, mutta kuitenkin haluaa pitää Reeon talossa. Eikö se Reeo oo vähä niinku se Rooman pystyssä pitää hahmo.
Taitaa vaan Kirsi ite haluta tuohon Reeon tiimiin.
Niinpä, Kirsi haluaisi nähdä itsensä Heidin tilalla. Nyt joutuu pyristelemään kaikin voimin, ettei Reeo käännytä porukkaa itseään vastaan.
Köyhää ideointia BB:lta taas. Olis ollut joku kilpailu mielummin. Tylsä katsella.
Kirsin jutut pahenee vaan. Ei vaan kestä häviötä. Voisi pudota niin olisi varmaan rennompi fiilis talossa. Heidi nuorempi niin on paljon fiksumpi.