Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Reeon puhetyylistä/äänestä tulee mieleen J. Karjalainen.
Voisi tulla joku lihaksikas homoseksuelli hunk, niin näkisi pysyisikö Nabaz ja Aleksi vielä kaapissa.
Tai jos tuli joku pitkä, kaunis malli, tuntisiko Sofia kateutta?
Vierailija kirjoitti:
pyörii tuo bb taustalla kun omia hommia teen, aamulla kuulin kun tuula oli närkästynyt häädössä olemisesta, wtf akka todellakin kuvittelee olevansa lahja, 9-vuotias, lahja bb-talolle, kehtaa arvostella muiden viihdearvoa, siis 9-vuotias, ei ole oppinut näköjään tästä maailmasta yhtään mitään, mammona silmissä eteenpäin.
eikä kadehdi ketään kun itsellä on niin paljon ja muistaa kertoa sen aina, kuten sen että on 59-vuotias, kaikille toivoo kaikkea hyvää, mutta mulle vähän enemmän, vaikka mulla on kolme taloo ja mies ja lähden ameriikkaan, mutta kun minä, minä, minä, olen nyt äänestyksessä niin ettehän te tiedä kuinka ihana minä olen. voi v.
tv 65v. vähemmän ihana, 42v ystävänsä syöpään kuolemalle menettänyt vanhus.
Eilen kun keskustelivat ihmisten mahdollisuudesta toteuttaa unelmiaan, Tuula muisti mainita, että kaikilla ei ole hyvät lähtökohdat elämässä saada esim. rantahuvilaa niinkuin meillä on.
Vierailija kirjoitti:
Voisi tulla joku lihaksikas homoseksuelli hunk, niin näkisi pysyisikö Nabaz ja Aleksi vielä kaapissa.
Tai jos tuli joku pitkä, kaunis malli, tuntisiko Sofia kateutta?
Ei enää enempää pintaliitäjiä tai homoseksuaaleja
Vierailija kirjoitti:
Noista voisi muodostua 4 ryhmää
Ilkeät ja kiusaajat: Kirsi, Nabaz, Merve
Pinnalliset/ulkonäkökeskeiset: Laura, Sofia, Tuula, Aleksi
Perustyypit jotka ei voita: Milena, Millu, Mathias
ROOMA: Rusu, Heidi, Miikka, Reeo
Millu nyt ei oo perustyyppi, kiroilua voisi vähentää roimasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään Miikkaa vastaan mutta taktisesti olisi hyvä, jos hänet tänään häädettäisiin. Olisi iso shokki taloon. Toinen Rooman ydinparista ulkona. Keskiviikkona olisi Reeon vuoro, kun nyt uskaltaisivat häntä äänestää. Tämä olisi taktisesti hyvä siirto.
Ai että mummo pääsisi taas hehkuttamaan, kuinka erikoislaatuinen on. Kilahtaisi taas kunnolla hattuun.
Mieluummin Tuula talossa kuin Rooma koossa.
Rooma on vastavoima.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laudalla oli linkki Youtube-videoon, jossa Nabaz osallistuu turkkilaiseen deittiohjelmaan kuusi vuotta sitten. Miksi menisi Turkkiin turkkilaiseen deittiohjelmaan, jos on jo aivan pienenä muuttanut Suomeen?
Nabazilta kysyttiin nais-/miesmausta ja ihmetteli tuota miesjuttua. Taitaa siis olla hetero. Myös deittiohjelmassa oli naisen kanssa.
Ymmärtääköhän, että Sofia on mies? On niin lähekkäin tämän kanssa jatkuvasti. Mulla on fiilis, ettei ymmärrä.
Luuletko tosiaan että mmmmmuuuussslliimmit olisivat hyväksyneet homppelin joka nabbe valitettavasti on.
Aivan pöllö olet jos et asioita tiedä.
En luule. Mutta ilmeisesti olen pöllö, kun en tiedä Nabazin suuntautumista. Vaikutelma on eri asia.
Reeo on jo heittämässä Heidin jos hän mukana myös äänestyksessä. Ylivoima mutta mitä bigpossu päättää, kaunis Kirsi.
käärmettä harmittaa kun muut puhuvat muusta kuin juonittelusta.
Joko Mathias on hämmentänyt draamanhajuista soppaa?
Mä haluaisin vaan ilmottaa et mä olen vieläki tääl kopis.
Tuula ulos mutta Rusukin käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pyörii tuo bb taustalla kun omia hommia teen, aamulla kuulin kun tuula oli närkästynyt häädössä olemisesta, wtf akka todellakin kuvittelee olevansa lahja, 9-vuotias, lahja bb-talolle, kehtaa arvostella muiden viihdearvoa, siis 9-vuotias, ei ole oppinut näköjään tästä maailmasta yhtään mitään, mammona silmissä eteenpäin.
eikä kadehdi ketään kun itsellä on niin paljon ja muistaa kertoa sen aina, kuten sen että on 59-vuotias, kaikille toivoo kaikkea hyvää, mutta mulle vähän enemmän, vaikka mulla on kolme taloo ja mies ja lähden ameriikkaan, mutta kun minä, minä, minä, olen nyt äänestyksessä niin ettehän te tiedä kuinka ihana minä olen. voi v.
Eilen kun keskustelivat ihmisten mahdollisuudesta toteuttaa unelmiaan, Tuula muisti mainita, että kaikilla ei ole hyvät lähtökohdat elämässä saada esim. rantahuvilaa niinkuin meillä on.
Meillä kaikilla ei ole puolisona kirurgia. Luulis, että Tuulakin olisi jo elämässä oppinut jotain.
Hassu toi Merve kun luulee olevansa jotenkin pelissä mukana sillä, että toistelee tapahtuneita asioita.
Merve on ulkokehällä.
Mulla on ihan oma taso sille, missä mä en saa juonitella mun henkilökohtaisessa Helvetissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaikilla ei ole puolisona kirurgia. Luulis, että Tuulakin olisi jo elämässä oppinut jotain.
Onkohan Tuula pokannut sen plastiikkakirurgin, joka teki hänen silarinsa?
Vierailija kirjoitti:
Tässä kilpailukysymys asukkaille : montako V sanaa Mia sanoo yhden vuorokauden aikana .
Se on todella paljon!
Oli pakko laittaa 24/7 pois hetkeksi, ei pysty kuuntelemaan. Ja Aleksi säestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista voisi muodostua 4 ryhmää
Ilkeät ja kiusaajat: Kirsi, Nabaz, Merve
Pinnalliset/ulkonäkökeskeiset: Laura, Sofia, Tuula, Aleksi
Perustyypit jotka ei voita: Milena, Millu, Mathias
ROOMA: Rusu, Heidi, Miikka, Reeo
Millu nyt ei oo perustyyppi, kiroilua voisi vähentää roimasti.
Aijaa, koosteissa vaikuttaa aika basicbitchiltä
Seuraavaksi taloon voisi tulla 2 uskovaista hämmentämään soppaa