Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mathias on ihan virolaisen näköinen.
Daa sehän on Virosta.
No se selittääkin paljon. Virolaiset on kyllä ihan omaa rotuaan ulkonäöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noi jätkät horisee, kyl Laura on ihan 35-vuotiaan näköinen. Ei todellakaan nuoremman.
Joo mitä ihmettä, taas Aleksi ja Jerry: Sä oot ihan V***n nuoren näköinen. Luulleet n. 26 vuotiaiksi. Mitä ihmettä? Laurasta ei kyllä ikipäivänä saa alle 30v, vaikka kuinka lisäis botoxia taas.
No jep. Miten ryppyinen se on ennen ollut, kun on just ennen taloon menemistä ottanut botoxia. Olen saman ikäinen ja rypyttömämpi ilman botoxia kuin Laura sen kanssa. Toki en itsekään näytä muulta kuin ikäiseltäni.
No ni lehmät, rauhottukaas jo, ihan ikäisiltänne näytätte itsekin, minkä ikäisiä olettekaan. Ja ihan vinkkinä, että näytä enää 50vuotiaina 30 vuotiailta, kuten varmaan kuvittelette. Ja 60v ei näytä 40veeltä, senkin voisi jo sisäistää, ettei sitten tule yllätyksenä. 50v ei näytä enää 40v myöskään. Pitääkö jatkaa?
😂
Ne ketkä kattoo koosteita saa niin erilaisen kuvan tästä porukasta 😬ja nehän vissii äänestää eniten
En tiedä, onko kommentoitu, varmaan... mutta tämä haastateltava mies on jotenkin tosi epämiellyttävä, aina parta ajamatta, huppari päällä. Eikö muita löydy kommentoimaan?
Onko Daiyana Angolan BB:ssä?
Vierailija kirjoitti:
Makaako Katja vielä studion lattialla? Ja onko Daijaana vessassa yhä?
Kristian on vieläkin päiväkirjahuoneess.
Marko ja Pirkka ovat taas siivouskomerossa puhumassa syvällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Siis miks noi kaikki asukkaat on niin ärsyttäviä? Heidi ehkä ainoa juuri ja juuri siedettävä.
Heidi on jotenkin sulonen, tekis mieli ottaa äidilliseen haliin, tulee oma 19v tytär hieman mieleen
Minkä ikänen se on?
Vaikuttaa täyspäiseltä, toisin kuin noi monet.
Huomasitteko miten Rusu ja Aleksi kivasti räbbäävät?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä valitan, ei jaksa kiinnostua koko ajan uusista asukkaista eikä kiinnosta jatkuvat juonittelut vaikka Sainio miten kehuu että ei ole joutokäyntiä.
Sainion on pakko kehua, että pääsee tulevaisuudessakin vieraaksi ohjelmaan.
Onko Aleksilla Lassen vaatteet?
Mä haluaisin vaan sanoo et mä oon vieläki tääl kopis.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi verrata noiden häätöselityksiä alkuperäisiin? Onkohan videoita?
Eilisessä koosteessa näytettiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makaako Katja vielä studion lattialla? Ja onko Daijaana vessassa yhä?
Kristian on vieläkin päiväkirjahuoneess.
Joel makaa terassilla ja sukii viiksiään.
Keba ja Mara taas panee päiväkirjahuoneessa. Apua!😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miks noi kaikki asukkaat on niin ärsyttäviä? Heidi ehkä ainoa juuri ja juuri siedettävä.
Heidi on jotenkin sulonen, tekis mieli ottaa äidilliseen haliin, tulee oma 19v tytär hieman mieleen
Minkä ikänen se on?
Vaikuttaa täyspäiseltä, toisin kuin noi monet.
Heidi on söpö pikku hamsteri t. Toinen pullaposki :D Ja taisi olla juuri 19v
Miten ihmeessä taas äsken söivät kun noillahan oli illallinen? Tosin alkupalat olivat paremmat kuin pääruoka, eikä pääruoka pasta ollut samaa tasoa noiden kanssa.
Ei v***u. Kai se on v***u pakko mennä nukkuu v***u. Huomenna v***u jännittää et kuka v***u sieltä lähtee. Ei v***u. Mä en v***u kestä. Lähtispä se v***n Tuula. V***u. Hyvää v***n yötä te v***n ihanat. Voi v***u!
Tuula ULOS huomenna!