Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Siis meillä on niin talossa v***u ihan omg meininkii!
Mathias on ihan virolaisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten Merven mielestä Heidin ja Rusben välillä orastava romanssi? Ovat toki samassa liitossa mutta onko siellä vaihdettu katseita tms. Ei ainakaan mitään sanallista lähentymistä minä oo huomannut
Rubens neuvoi shakissa. Vaihtoivat hyvin ystävällisiä hymyjä ja Heidin kikatusta ja toisen punastelua.
Vierailija kirjoitti:
Mathias on ihan virolaisen näköinen.
Daa sehän on Virosta.
Matias on porukan komein alfauros.
Mathias on kuin nuori Vesa Vierikko
Onko Daijaana vielä vessassa?
Mä tulisin niin hulluksi tuolla talossa ton v***n hokemisen takia. Onkohan ollut yksi valintakriteeri?
Vierailija kirjoitti:
Matias on porukan komein alfauros.
Ölfa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noi jätkät horisee, kyl Laura on ihan 35-vuotiaan näköinen. Ei todellakaan nuoremman.
Joo mitä ihmettä, taas Aleksi ja Jerry: Sä oot ihan V***n nuoren näköinen. Luulleet n. 26 vuotiaiksi. Mitä ihmettä? Laurasta ei kyllä ikipäivänä saa alle 30v, vaikka kuinka lisäis botoxia taas.
No jep. Miten ryppyinen se on ennen ollut, kun on just ennen taloon menemistä ottanut botoxia. Olen saman ikäinen ja rypyttömämpi ilman botoxia kuin Laura sen kanssa. Toki en itsekään näytä muulta kuin ikäiseltäni.
No ni lehmät, rauhottukaas jo, ihan ikäisiltänne näytätte itsekin, minkä ikäisiä olettekaan. Ja ihan vinkkinä, että näytä enää 50vuotiaina 30 vuotiailta, kuten varmaan kuvittelette. Ja 60v ei näytä 40veeltä, senkin voisi jo sisäistää, ettei sitten tule yllätyksenä. 50v ei näytä enää 40v myöskään. Pitääkö jatkaa?
Tunsiko Milena ja Aleksi toisensa jo urheilujutuista?
Vierailija kirjoitti:
On varmaan Terhin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko toi Nabbe lopettaa tuon tyhjänpäiväisen hirnumisen.🤬
Kyllä sen kullisanterin kustannuksella saakin nauraa, pervo friikki.
Kullisanteri 🤭
Vierailija kirjoitti:
On. Sillä on niin kova kakkahätä, ettei se hätä ota laantuakseen.
Ei v***u mikä ohjelma! Mä en v***u kestä! Voi tota v***n Nabazia ku se on niin v***n hauska!
Makaako Katja vielä studion lattialla? Ja onko Daijaana vessassa yhä?
Nyt kyllä valitan, ei jaksa kiinnostua koko ajan uusista asukkaista eikä kiinnosta jatkuvat juonittelut vaikka Sainio miten kehuu että ei ole joutokäyntiä.
Olishan sulle jo selviytyjät ja farmit ja muut vastaavat.