Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Muijilla vaan perseet leviää kun koko ajan mussuttavat ruokaa naamaansa. Sitten ne on olevinaan jotain personal trainereita ja puntinnostajia ym. salihirviöitä.
Talon asukeista tulisin toimeen Reeon, Heidin, Rusun, Lauran, Mian ja jopa Tuulan kanssa. Kirsin ja Sofian kanssa voisin tulla jotenkin toimeen, mutta he alkaisivat ärsyttää ennen pitkää. Nabbe ja Miikka on suht neutraaleja. Mitään yhteistä säveltä en löytäisi Merven, Aleksin tai Jerryn kanssa. Uusista tyypeistä en tiedä, kun en katso 247:aa.
Milenan jutut niin kuullut . Ois kertonu välillä muitakin juttuja.
Mä en halua että Tuula lähtee, ei se oo samalla tavalla ärsyttävä kieroilija kuin Kirsi. Se on tuolla talossa nyt ns ainoa lajiaan ja tuo sitä kautta särmää. Se poikkeaa massasta ja on siks hyvä. Vaikka ei olekaan mikään mun supersuosikki niinkuin Pirkka esim oli.
Irakin pellelle potku perseelle ja ulos huilaamaan ja opettelemaan suomea nyt on vain epäselvää jokellusta.
Janni oli kyllä kivasti pa*kat housussa Jassun kertoessa totuutta. Eikö ne pelkän koosteen katsojat siitääkään vielä älynneet että Kirsi se paha on!?
Tuo uusi mies Mathias vaikuttaa nirsolta. On nyrpistänyt nenäänsä ruoalle jo parikin kertaa, eikä oikein taida pitää tuosta ruoasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo uusi mies Mathias vaikuttaa nirsolta. On nyrpistänyt nenäänsä ruoalle jo parikin kertaa, eikä oikein taida pitää tuosta ruoasta.
On mennyt jo Kirsin kelkkaan Milenan kanssa. Valtava pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä asukkaasta ei ole puhuttu sanaakaan, Laurasta. Kukaan ei edes muista että sellainen haamu on talossa. Pystyy varmaan tapetoimaan itsensä finaaliin, kun kukaan ei huomaa sitä. ???
Läppämachinen läpät taitavat olla inside-läppiä kun ei niitä kukaan kuule eikä näe.
Mä en ole 24/7 katsonut vaan pelkkiä koosteita. Mutta uskon tämän ketjun ja Jassun perusteella ketkä talossa on ne oikeat lierot. Lisäksi noissa koosteissakin kyllä saa edes pientä vinkkiä totuudesta vaikka yritetäänkin valita oikeanlaiset kohdat. Kirsiä ja Nabazia korostetaan koosteissa aina. Ja koska Kirsi puhuu aina vaan pelistä, niin kyllä sen pakosti koosteesakin huomaa. Ja Nabazin jatkuvan valituksen. Tuulastakaan ei löydy oikein harmittomia kohtia.
Vierailija kirjoitti:
Nabaz 38 v ei osaa edes lukea, erityislapsi joka on vielä kehitysvaiheessa myös puheensa kanssa. Ilkeily sensijaan sujuu tältä Nabaz 38 veeltä liiankin hyvin.
Häpeääköhän Irakin suku tuota feminiinistä hompsua?
Joo kyllä usko on enemmän kansan puolella kuin sen mitä tuotanto yrittää pelkillä koosteillaan kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua että Tuula lähtee, ei se oo samalla tavalla ärsyttävä kieroilija kuin Kirsi. Se on tuolla talossa nyt ns ainoa lajiaan ja tuo sitä kautta särmää. Se poikkeaa massasta ja on siks hyvä. Vaikka ei olekaan mikään mun supersuosikki niinkuin Pirkka esim oli.
Niin, se on vaan eri tavalla ärsyttävä. Mitään särmää hänessä ei kuitenkaan ole.
Oonko ainut, jota ei naurata noi Naban mukahauskat jutut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabaz 38 v ei osaa edes lukea, erityislapsi joka on vielä kehitysvaiheessa myös puheensa kanssa. Ilkeily sensijaan sujuu tältä Nabaz 38 veeltä liiankin hyvin.
Häpeääköhän Irakin suku tuota feminiinistä hompsua?
Varmasti. Tuollaista ei kurdipiireissä katsota hyvällä. Lieneekö Nabbe ollenkaan väleissä vanhempiensa kanssa kun soittaa ekana siskolleen kun talosta pois? Itse soittaisin vanhemmilleni.
Matskulla on aika monotoninen ääni. Vähän jopa ropottimainen ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se on vaan eri tavalla ärsyttävä. Mitään särmää hänessä ei kuitenkaan ole.
Ei hänessä itsessään niinkään, mutta se, että poikkeaa massasta, niin se tuo särmää peliin/ohjelmaan.
Tuulasta ei ole vaaraa kenellekään.
Tää oli ihan hyvä tehtävä. Puheiden piti. Kertoo paljon ihmisistä.
Ei se mitään uhkaile. Se on tuon jengin johtaja niin tottakai muut kuuntelevat häntä. Vai luuletko, että jos joku ei suostuisi Reeon ehdotuksiin, niin Reeo alkaisi kiusaamaan häntä ja tiuskimaan kuten moni muu tekisi?