Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet eläinaktivisteista?

Vierailija
22.10.2006 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhoja pieruja niin kuin me keski-ikäiset, maailma muuttuis parempaan suuntaan paljon hitaammin.

Periaattesssa ovat oikealla asialla, keinot vaan on väärät. Ja en kyllä pysty ymmärtämään, miten turkistarhaaja pystyy nukkumaan yönsä, kun rahat kiskotaan kärsivien eläinten selkänahasta, kirjaimellisesti, ja ah niin turhaan.

Vierailija
2/14 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta törkeät tuhotyöt kyllä saa jättää tekemättä, sellaisista " aktivisteista" en pidä, ja se ei ole enää eläinsuojelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistettaessa ei kiduteta ketään, toisin kuin turkistarhauksessa.

Vierailija
4/14 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uniongelmia? (kolistelevat kaiket yöt) ja kinkkupitsaa krapulassa. He ovat hurskaita vegaaneja siellä ihme kojullaan kadun varressa, totuus on toinen.

Vierailija
5/14 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitään että laitetaan sut muutaman neliön häkkiin turkki päälle, tumput ja pipo käteen 25 asteen päivälämpötilaan viikko tolkulla. Päälle tietysti tulikuuma peltikatto, helvetillinen haju ympärille.

Oikeasti, mitä ne turkistarhaajat siellä tarhalla tekee eläintensä hyväksi? Leyhyyttelee viuhkoja?

Vierailija
6/14 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oikeasti, mitä ne turkistarhaajat siellä tarhalla tekee eläintensä hyväksi? Leyhyyttelee viuhkoja?

Vierailija
7/14 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä kaloja. Hirveää rääkkäystä pitää niitä vedessä. Ajattele itsesi vuosikausiksi pinnan alle. Kauheaa kidutusta. Näin siis sinun logiikallasi.

Vierailija
8/14 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kasvissyöjä paitsi osittain. Vastustan turkistarhausta ja autan eläinsuojelua rahallisilla lahjoituksilla. Uskallan sanoa mielipiteeni näistä asioista kysyttäessä, mikä mielestäni on myös osa eläintensuojelua. Ja en todellakaan ole mikään vandaali, kettutyttö yms. Ulkonäön puolesta minua ei edes uskoisi eläinaktivistiksi.

Vierailija
9/14 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalan ja ketun ero on vaan siinä, että vesi on kalan luontainen ympäristö, neliön häkki ei ole minkään otuksen luontainen ympäristö. Ja ihanko tosissasi olet, että ketun on hyvä olla noissa olosuhteissa? Onhan koirallakin turkki. Miksi koirien turkkeja keritään kesäksi, jos turkista ei ole kesällä mitään haittaa. Varmaan koira tällä periaatteella oikein nauttii kuumassa autossa.

Vierailija
10/14 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että kaikkien alojen ammatinharjoittajat tietävät itse eniten omasta alastaan. 14

Vierailija
11/14 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapsuttelit pentuja, juu. Voi elämä. No ensinnäkin tarhaajille oli taannoin tosi noloa, kun pidettiin tarkastuksia ja suurella määrällä tarhoista oli vakavia puutteita. Siis niistä säälittävistä oloista jotka viralliset normit luo ketuille, oli poikettu vielä säälittävämpään. Sikstoisekseen tarhaajat on maanviljejöitä, josta mulla on paljon kokemusta. Ja usko vaan, erityisesti vanhan polven maanviljelijät viis veisaa mistään oman alansa ammattitaidosta. Tehdään niin kuin on ennekin tehty, ja ennen kaikkea VIIS VEISATAAN elänten hyvinvoinnista. Ja turha tulla sanomaan etten tiedä. Olen itse maatilan tytär.

Vierailija
12/14 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkistarhaus on pahinta mahdollista - ainakin toistaiseksi - laillista eläinrääkkäystä. Toki turkisten tuottajat ja käyttäjät viljelevät kaikenlaisia korulauseita turkiseläinten oloista, mutta jokainen moraalisesti täyspäinen tajuaa kyllä, mikä on totuus. Olen hyvilläni jokaisesta turkistarhaiskusta ja niiden uutisoinnista, sillä vaikka ne aiheuttavat paljon närää suuressa yleisössä, sitä kautta leviää myös tietoa turkistarhojen todellisuudesta Turkistuottajien liiton propagandan vastapainoksi.

Vierailija
13/14 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämästä vieraantuneita hörhöjä joilla ei ole mitää todellista huolenaihetta elämässä.

Vierailija
14/14 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monta tapaa olla " aktivisti" . Esimerkiksi flaijereiden jakaja on jo aktiivi, toinen ääripää on sitten kettutytöt. Aktivisti sana hämää niin, että kaikki tuntuu ajattelevan, että vähänkin eläintenoikeuksista kiinnostunut on nykyään vapauttelemassa kettuja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi