Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niin että Aurinkomatkat ei anna maksaa loppuosaa kortilla?

Vierailija
01.08.2022 |

Vaan pitää maksaa tilisiirtona? Pelkän varausmaksun voi maksaa vain luottokortilla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä siirtää luottoa tilillesi ja maksaa sillä tilisiirrolla, jos ei oo pätäkkää just tilillä.

Vierailija
2/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan munalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä siirtää luottoa tilillesi ja maksaa sillä tilisiirrolla, jos ei oo pätäkkää just tilillä.

Ei ole siitä kyse vaan siitä, jos tulee jotain häikkää, niin on luottoyhtiön siinä takana tarvittaessa selvittämässä.

Vierailija
4/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keihäsmatkoilla vain käteinen oli käypää valuuttaa.

Vierailija
5/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ees käyttää vuonna 2022 jotain aurinkomatkoja :D Tai mitään muutakaa pakettimatkatoimistoja.

Vierailija
6/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ees käyttää vuonna 2022 jotain aurinkomatkoja :D Tai mitään muutakaa pakettimatkatoimistoja.

Mä käytän, olen kyllä nuorempana reissaillut paljon ilman pakettimatkoja mutta enää ei huvita, on niin mukavaa kun kaiken saa yhdellä tilauksella, kuljetukset hotelliin mm. Mun reppureissailupäivät on ohi, en enää etsi jännitystä vaan mukavuutta ja helppoutta.

Vierailija
7/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän, olen kyllä nuorempana reissaillut paljon ilman pakettimatkoja mutta enää ei huvita, on niin mukavaa kun kaiken saa yhdellä tilauksella, kuljetukset hotelliin mm. Mun reppureissailupäivät on ohi, en enää etsi jännitystä vaan mukavuutta ja helppoutta.

Sitä mukavuutta ja helpoutta saa ihan yhtä hyvin ilman matkapakettia :D Senkus varaa hotellin ja lennot erikseen. Kentillä on kyllä taxeja vastassa, että sinne hotelliinkin pääsee :DErikseen ottaessa matka tulee paljon halvemmaksi, ja lentokin on yleensä mukavampi ilman niitä paria sataa pakettimatka-junttia.

Vierailija
8/9 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mukavuutta ja helpoutta saa ihan yhtä hyvin ilman matkapakettia :D Senkus varaa hotellin ja lennot erikseen. Kentillä on kyllä taxeja vastassa, että sinne hotelliinkin pääsee :DErikseen ottaessa matka tulee paljon halvemmaksi, ja lentokin on yleensä mukavampi ilman niitä paria sataa pakettimatka-junttia.

Kato kun kaikille halpuus ei ole ykköskriteeri. Eikä pidä edes paikkaansa että itse räätälöity on halvempi, muuttujia on paljon. Et ole tainnut itse matkustaa missään?

Vierailija
9/9 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkojen suurkäyttäjä. Ostan usein pakettimatkan, jolloin saan suoran lennon kohteeseen, jonne reittilennolla joutuisi lentämään vähintään yhden vaihdon kautta. Jos lento saapuu esim. yöllä, ja kohteeseen vaikka 100 km, maksan mielelläni matkanjärjestäjän parinkympin kuljetusmaksun kalliin taksin sijaan. En ole pitkään aikaan joutunut näkemään muita suomalaisia näillä matkoilla muualla kuin koneessa ja bussissa, ihan huuhaa käsitykset monilla pakettimatkoista. Porukka jakaantuu niin moniin hotelleihin, että usein ollaan oltu ainoat suomalaiset. Ihan kuin siellä kuljettaisiin koko viikko käsi kädessä isona ryhmänä oppaan kanssa. Ei kukjeta. En yleensä koskaan ole missään tekemisissä oppaiden kanssa. Rauhoittaakseni nyt kauhistelijoita, voin kertoa että kaupunkilomille useimmiten varaan lennot ja hotellin itse, suurkaupungeissa on hyvät lentokenttäyhteydet, sekin homma siis hallussa, mutta jos matkustan vaikka esimerkkinä Dominikaaniseen tasavaltaan tai Krabille, on pakettimatka ihan näppärä vaihtoehto edellä mainituista syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan