Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita 65-vuotiaita palstalla?

Vierailija
01.08.2022 |

Täällä yksi mies.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs muut kuusvitoset puuhailee?

Onko joku vielä työelämässä? (Hui!)

😉

N65

Itse olen jo eläkkeellä ja mikäs sen mukavampaa.

Olen melkoisen yksin kotona viihtyvä, mutta aika paljon minulla lastenlapsia on täällä ollut nyt varsinkin kesällä.

Papan kanssa ollaan oltu yhdessä jo 35 vuotta, mutta meillä on nyt ollut omat osoitteet jo aika kauan. Molemmille tämä käy hyvin ja eipä tarvitse kinastella, mihin mikäkin kuppi pitää laittaa kaappiin.

Papparainen on sosiaalinen ja minä taasen introvertti.

Minäkin olen intro ja eläkkeellä. Nykyisin elän semierakkona maalla. Täällä on luonto ja puuhailua riittää talossa ja ulkona.

N65

Vierailija
22/27 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon täyttänä jo 76, mutta vielä sokerj suussa sullaa! Pyrippä sie poika sammaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie oon täyttänä jo 76, mutta vielä sokerj suussa sullaa! Pyrippä sie poika sammaan!

Niinpä. Sokeri sulaa suussa ja tekee lämpösen p*skan ihminen on elossa.

Vierailija
24/27 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65 ja jouduin jäämään eläkkeelle n. 40 vuoden työuran jälkeen. Kurjaa. Olisin halunnut työskennellä 67-vuotiaaksi. Olen hankkinut vapaaehtoistyötä, mutta pitää yrittää jostain haalia sitä lisää. Tulin juuri puutarhasta ja lepuutan ristiselkää ennen kuin menen metsään poimimaan lisää mustikoita. Terkkuja kaikille!

Vierailija
25/27 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 87-vuotias nainen.

Vierailija
26/27 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 67 v, nainen, eläkkeellä jo kolme vuotta.

Yksin asun kauniisti, tilavasti ja velattomasti rivitalossa.

Mistään ei ole puutetta, miestä en enää ota kuin tyttöjen reissuilla hetkiseksi. Muutoin ne yrittävät jäädä nurkkiin pyörimään. Ei kiitos!

Sain tehdä töitä tauotta 43 vuotta, eläke on ihan tyydyttävä, sukanvarteenkin olen jotain pistänyt.

Pysyisi vaan terveenä niin hyvin pärjätään.

Vierailija
27/27 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 65 ja jouduin jäämään eläkkeelle n. 40 vuoden työuran jälkeen. Kurjaa. Olisin halunnut työskennellä 67-vuotiaaksi. Olen hankkinut vapaaehtoistyötä, mutta pitää yrittää jostain haalia sitä lisää. Tulin juuri puutarhasta ja lepuutan ristiselkää ennen kuin menen metsään poimimaan lisää mustikoita. Terkkuja kaikille!

Itse taas jäin mielelläni eläkkeelle, heti kun se oli mahdollista. Tein nuoremmille tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän