Mies ei suostu harrastamaan seksiä kun olen raskaana
Meillä on koko raskauden ajan ollut seksiä ehkä 5 kertaa, ja alkaa ihan oikeasti tuntua että tulen hulluksi.
Miestä häiritsee liikaa, että mukana on "kolmas" osapuoli, vauva liikkuu paljon ja häntä ahdistaa tuntea ja nähdä ne liikkeet kun yritän saada häntä syttymään. Vannoo että tilanne muuttuu sitten kun lapsi on syntynyt.
Haluaisin vaan vielä niin kovasti tuntea miltä seksi tuntui ennen lapsen syntymää. Laskettuun aikaan on enää kolme viikkoa joten taitaa olla turha toivo.
Mies kehuu kyllä kauniiksi joka päivä ja meillä on muuta hellyyttä hyvinkin paljon, vannoo ettei kyse ole siitä että pitäisi minua tai vatsaani rumana.. En enää tiedä uskonko häntä.
T. Taas pakit saanut
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollessani raskaana panetti koko ajan. Olin äärimmäisen herkillä eivätkä omat kädet auttaneet. Tietäjät tietää.
On tosi yleistä ttei miehet silloin halua mutta usko pois, seksi voi olla 100x parempaa myöhemmin. Vaikka raskaus herkistää, niin synnytys avaa paikkoja ja jumeja ja herkistää eri tavalla.Seksi naisena on kyllä paljon parempaa ennen ensimmäistäkään alatiesynnytystä. Ja mitä ihmeen jumeja? Voi luoja.
Nauratti kanssa toi "jumit aukeaa", vähän kuin niskahieronnassa konsanaan.
Kaikka sitä saakin lukea.
Terv.
Mustan huumorin ystävä ja pari lasta synnyttänyt
Monet naiset oppivat tunnetusti pillunlihasten käytön vasta ekan synnytyksen jälkeen ja alkavat saamaana orgasmeja myös yhdynnässä. Kyllä siellä silloin jumit aukeaa. Oma vaimoni saanut aina orgasmeja alle 20v lähtien, eikä 4 synnytystä vaikkuttaneet siihen tai lihasten käyttöön mitenkään, eikä vaikuttaneet myöskään pillun kokoon tai seksihaluihin. Aina halunnut ja saanut.
itse miehenä on tunnustettava että en kyennyt yhdyntään vaimoni kanssa raskauden loppupuolelle. liekkö päässäni jotkut piuhat ristissä mutta minusta näkyvästi raskaana oleva nainen ei ole millään tasolla seksikäs tai himottava, rakas kyllä. tästä toki olimme puhuneet vaimon kanssa ennen raskautta ja pyrin korvaamaan kykenemättömyyteni muuten: läheisyyttä, hierontaa, hellyyttä ja toki orgasmeja sormin tai nuolemalla. vieraissa käyntiinkin annoin luvan jos panetus käy ylitsepääsemättömäksi mutta tietääkseni näin ei käynyt.
synnytyksen jälkeen vaimon paikat paranivat onneksi kohtuullisen nopeasti ja sen ensi kerta synnytyksen jälkeen oli kyllä aivan huikea.
Kai pätee myös toisin päin?
https://www.vauva.fi/keskustelu/4750573/mika-ihme-siina-etta-jotkut-sit…
Voi luoja. Minä en tiedä parempaa kun raskaana oleva nainen. Lapsiluku on jo täynnä mutta ihan vaan se että saisin taas nousta raskaana olevan naisen päälle olis pätevä syy perua se päätös
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Minä en tiedä parempaa kun raskaana oleva nainen. Lapsiluku on jo täynnä mutta ihan vaan se että saisin taas nousta raskaana olevan naisen päälle olis pätevä syy perua se päätös
Täysin samaa mieltä! Meillä minä olisi halunnut PALJON useammin seksiä kun vaimo oli raskaana. Se kasvava vatsa ja täyteläisimmiksi muuttuneet rinnat olivat todella kiihottavia! Sääli vaan että molempien raskauksien aikana vaimoa ei seksi kiinnostanut juuri lainkaan. Maksimissaan kerran viikossa/kahdessa...
Meillä sekstailtiin ihan viimeiseen asti. 3 lasta. Jokaisen kohdalla viimeisen asti sekstailtiin ja sen jälkeen tullut muutaman tunnin päästä lähtö synnyttämään. 😇 Kun lapsi vedet tulleet sänkyyn tai lattialle kun ei oo vessaan asti kerinnyt.
Muista, että kaikilla on oikeus kieltäytyä seksistä. AINA.
Oletko aikuinen ihminen vai joku viettien vietävissä oleva eläin? Ne on vaan haluja, ei niitä ole pakko seurata. Eikä ainakaan kannata loukkaantua jos toinen ei tunne aina samoin.
Kirjoittelijoita on muutama sama mieltä kanssani. Vaimoni muuttui todella halukkaaksi 2kk raskauden alkamisen jälkeen. Jatkettiin melkein kellolleen 2 viikkoa synnytyksen alkamiseen. Täytyy myöntää vaimo kävi todella kuumana. Harrastettiin seksiä missä tahansa. Autossa, luonnossa, marketin vessassa, sovitus kopissa, rannalla, näkö tornissa, heinä pellolla, ladossa, kaljo saaressa, melkein tyhjässä elokuva teatterissa, ruis rokin vip alueella, hanoi roksin keikalla, ruissalon kärjessä keskellä päivää, Viking linen laivan kannella, ja paljon muissakin paikoissa.
Synnytyksen jälkeen kyllä oli liian pitkä tauko koska en pidä itseni runkkaamisesta.
Naapurin avioparilla oli samanlainen ongelma. Vaimolle kiima vei lopulla voiton. Juotti miehensä känniin ja sitoi tämän. Sängyn päätyihin. Aamulla miehensä herättyä ratsasti nautintoon. Jos mies valitti pissa hätää laittoi sille vaipan. Raskauden jälkeen ei antanut enää miehelleen mahdollisuutta kieltäytyä. Mies kuoli rattijuopon yli ajamana. Naapuri kyllä hommasi heti uuden miehen. Joka oli hiljainen hyssykkä. 70 kg ja 185 pitkä 10 vuotta nuorempi. Sama alkoi uudestaan. Vain mies ei valita vaan nussii.
mää laittelin raskauden viimeisenä neljänneksenä vaimo takaapäin ja snoin että en uskalla enää vaginaan niin sit imi munaa ja sain loppuajan persettä, vieläkin muisan kuinka helppoa se oli,räkäisin vain munan päähän ja ujutin sisään ja irroittelin itselleni mukavat orkut, eikä hänkään pannut pahakseen