Mies ei suostu harrastamaan seksiä kun olen raskaana
Meillä on koko raskauden ajan ollut seksiä ehkä 5 kertaa, ja alkaa ihan oikeasti tuntua että tulen hulluksi.
Miestä häiritsee liikaa, että mukana on "kolmas" osapuoli, vauva liikkuu paljon ja häntä ahdistaa tuntea ja nähdä ne liikkeet kun yritän saada häntä syttymään. Vannoo että tilanne muuttuu sitten kun lapsi on syntynyt.
Haluaisin vaan vielä niin kovasti tuntea miltä seksi tuntui ennen lapsen syntymää. Laskettuun aikaan on enää kolme viikkoa joten taitaa olla turha toivo.
Mies kehuu kyllä kauniiksi joka päivä ja meillä on muuta hellyyttä hyvinkin paljon, vannoo ettei kyse ole siitä että pitäisi minua tai vatsaani rumana.. En enää tiedä uskonko häntä.
T. Taas pakit saanut
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä että varo ettei sinusta tule miehen äiti kun vauva syntyy. Jos mies kokee sinut sen jälkeen lähinnä äitinä niin kotityöt ja vauvan hoito jää sinulle. Ja kukapa syttyisi äidistä sänkyhommiin.
Eli koeta huolehtia että mies osallistuu vauvan hoitoon alusta asti. Ja tekee osan kotitöistä vaikka olisit kotona vauvan kanssa. Ja mikä tärkeintä koeta huolehtia että mies näkisi sinut edelleen puolisona eikä pelkästään äitinä.
En usko että niin käy, mies on vauvasta todella innoissaan. Hän on pitänyt parempaa huolta kuin minä että kaikki tavarat on ajoissa hommattu yms. Hän on hyvin huolehtivaista ihmistyyppiä.
Olen huolissaan siitä, että mies ei näe minua enää haluttavana naisena vaan äitihahmona. Ei omanaan, se olisi ällöttävää, mutta ei sellaisena tyyppinä jonka kanssa voisi olla hiukan rietas.
Tunnen itse, että minussa on kaksi puolta: tuleva äiti ja seksuaalinen nainen. Ehkä jossain kohtaa ne sulautuvat yhteen, mutta tällä hetkellä lähinnä ahdistaa kun yritän saada miestä minusta naisena kiinnostumaan, hän alkaa puhua lapsesta ja minun äitiydestäni.
Ap
Tuostakin selviää ihmisen ja eläimen välinen ero.
Eläimet ovat sielultaan puhtaita. Ne käyttävät seksiä pelkkään lisääntymiseen.
Ihminen ei näytä tajuavan, mikä on sopivaa ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Sanot sille vaan tiukasti, että jos sitä munaa ei ala tulla, muistat tän aina, kun sitä panettaa kovasti. Miehet on yksinkertaisia ja ymmärtävät yksinkertaista puhetta.
Tai ne jotka ovat sun kanssa olleet.
Ymmärrän teitä molempia, sinua ja miestäsi. Toivottavasti suhteenne ei tämänhetkiseen erihaluisuuteen kaadu.
Minäkin pidän tärkeänä, että vauvan synnyttyä te molemmat olette tasavertaisia ja siis sinä äiti, mutta myös puoliso, samoin miehesi on sitten isä, mutta myös puoliso.
Uskon että vauvan synnyttyä ja hieman toivottuasi teidän sukupuolielämä palaa uomilleen. Ja sinäkin voisit jo sitten hieman hymyillenkin muistella noita loppuraskauden halujasi.
Muistat sitten laihduttaa ne raskauskilot sukkelaan pois ja geishakuulat käyttöön.
Voisi kyllä nuolla ja sormettaa edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet ei pysty. Mieti nyt, isi tökkii kullilla otsaan. On se vähän kinkyä. Ei liity sinuun mitenkään.
Kannattaa tutustua anatomiaan. Miehen kulli ei taatusti mene kohtuun saakka.
Opettele sinä ymmärtämään ero sen välillä mitä joku ajattelee ja mitä tämä kykenee ymmärtämään miten jotkut ajattelee.
Ei raskauden tai imetyksen aikana kuulukaan harrastaa seksiä, koska se heikentää äitiä ja sillä tavalla myös lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet ei pysty. Mieti nyt, isi tökkii kullilla otsaan. On se vähän kinkyä. Ei liity sinuun mitenkään.
No mittailematta otsan ja kullinnupin välistä etäisyyttä millilleen, vauva on joka tapauksessa "ihan siinä".
Ei ainakaan minulle ollut aikoinaan mikään erikoisen kiihottava ajatus.
Lisäksi vielä hormoneiden tunnistamattomaksi pullataikinaksi turvottama alapää ja tynnyrivatsa, niin aika vähissä oli eroottiset värinät.
Suhdanteet muuttuu aina. Kun mukula on pullautettu maailman johan taas miehelle seksi maistuisi. Vaan ei maistu enää sinulle, kolme vuotta sinnittelette ja sitten tulee ero. Onnea nuorelle parille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on oikeus tunteisiinsa.
Tottakai on, ja ymmärränkin häntä jollain tasolla. Itselläni on vaan halut lisääntyneet raskauden takia ja tuntuu oikeasti siltä että tulen hulluksi. Viimeksi sain kolme kuukautta sitten..
Tuntuu että olen ruma ja epähaluttava.
Ap
Raskaus teki sinusta kädettömän? Ja kasvata paksumpi nahka. Sitä tulet äitinä tarvitsemaan.
Ei. Hommailen tietysti itsekseni aina kun mies on töissä, joskus monta kertaa päivässä. Mutta se ei riitä eikä vaikuta haluihini nimenomaan miestäni kohtaan. Olen naimisissa ihanan miehen kanssa, ja kaipaan hänen kosketustaan enemmän kuin mitään muuta tällä hetkellä. Itsekseen hommailu on täysin eri asia kuin rakastamansa ihmisen kanssa.
Mies ei myöskään ymmärrä, että kieltäytyessään hän saa minut tuntemaan oloni lihavaksi, iljettäväksi ja riettaaksi tammaksi. Haluaisin tuntea itseni naiseksi. Tuntuu ettei mies enää näe silmissään kaunista naista vaan olen muuttunut äidiksi. Ehkä joku saman kokenut ymmärtää mitä selitän?
Ennen saatoimme olla yhdessä vaikka 2 tuntia putkeen, todella romanttista ja intiimiä enkä ymmärrä miksei mies halua kokea noita hetkiä vielä kun ne ovat mahdollisia. En usko että lapsen kanssa on moneen vuoteen realistista edes haaveilla pitkistä sessioista joita luulin meidän molempien rakastavan.
Pelkään, että rakkauselämämme on kuihtumassa kasaan niin kuin monelle käy kun perhettä tulee..
Ap
Jopas on pinnallisella pohjalla ja "sessioiden" varassa teidän suhde. Meillä kaikilla voi tulla pitkiäkin aikoja, jolloin ei seksi maistu, ilman raskauttakin. Kun vanhenet, niin huomaat. Ja ihminen voi sairastua, eikä kai silloinkaan kukaan jyskytä tuntikausia. Tai se toinen ole vaatimassa selän takana kinuen.
Kuten joku jo sanoikin, lepää ja valmistaudu äidiksi tuloon. Pahimmillaan se voi olla hemmetin rankkaa, ja silloin sitä rakkautta vasta oikeasti punnitaan.
Jos painonnousu on normaaleissa rajoissa, niin on todella typerää miettiä miltä näyttää. Raskaana olevan näyttää raskaana olevalta. Itselläni oli järkyttävän kokoinen maha, kuin ois kolmoset, vaikka muuten ok olinkin. Eipä tullut edes mieleen pyydellä miestä hommiin. Pärjättiin hienosti, ilman varsinaista touhuiluakin.
Rakkauteen kuuluu kunnioitus ja usko siihen kumppaniin. Pitää unohtaa se "minä itse". Mieti millaista syyllisyyttä aiheutat miehelle tuolla lapsellisella käytöksellä, kun kihnuttelet hänen kyljessään jalat ristissä.
Vaikka sinulle sukupuolielämä ei olisi tärkeää, monelle muulle se on. Se on rakkautta ja hellyyttä. Toki meillä on rakkautta ja hellyyttä muutenkin paljon, mutta pelkkä kainalossa pötköttäminen ja pussailu ei tyydytä tuota toista puolta.
Suhteemme ei ole sessioiden varassa, ja kuivia kausia on toki tähän 15 vuoden suhteeseen mahtunut ennenkin. Nyt tuntuu vaan enskmmäistä kertaa, että syynä olen minä ja minun muuttunut kehoni. Se tuntuu paljon henkilökohtaisemmalta kuin vaikka yksi vakava sairastuminen joka käytiin yhdessä läpi.
En kinua enkä anele. Hyväksyn miehen päätöksen, ja ollaan puhuttu asiasta. Kyllä hän tietää ettei hänen minun takiani tarvitse tuntea itseään ahdistuneeksi. Mutta jos olet itse ollut raskaana, tiedät miten herkillä oma mieli on. Ja tottakai sitä miettii onko enää oikeasti kaunis toisen mielestä kun maha on iso ja arpinen.
Taka-alalla tiedän että miestäni ei todellakaan haittaa mitkään arvet tai pallomaha ja vielä vähemmän raskauskilot, hän ei ole ollenkaan pinnallista sorttia. Enemmän minua ahdistaa tuo selvä "roolinmuutos" hänen päänsä sisällä. Siis että muutuin vaimosta äitihenkilöksi. En halua sen vaikuttavan meidän tulevaisuuden intiimielämään. Haluan pitää nuo kaksi roolia erossa toisistaan.
Ap
Ap
Raskaana olevaa naista on kiva panna paljaalla kun ei oo pelkoa et se pamahtaa paksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele sinä ymmärtämään ero sen välillä mitä joku ajattelee ja mitä tämä kykenee ymmärtämään miten jotkut ajattelee.
Saathan sinä kuvitella mitä vain mutta jos kuvitelmat eivät pohjaudu todellisuuteen niin niitä kutsutaan harhoiksi tai fobioiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mittailematta otsan ja kullinnupin välistä etäisyyttä millilleen, vauva on joka tapauksessa "ihan siinä".
Ei ainakaan minulle ollut aikoinaan mikään erikoisen kiihottava ajatus.
Lisäksi vielä hormoneiden tunnistamattomaksi pullataikinaksi turvottama alapää ja tynnyrivatsa, niin aika vähissä oli eroottiset värinät.
Mutta kun ei oikeasti ole. Ei se kohdunkaula ole mikään millien mittainen vaan senttien. Ja lisäksi se vauvan otsa ei kyllä ole koko ajan ihan siinä kohdunsuussa kiinni vaan välissä on ihan synnytystä lukuuottamatta paljonkin nestettä. Joten kyse on vain ihan omasta väärästä mielikuvastasi.
Harvinaisen tyhmä mies. Miehen tehtävä on auttaa kaikin tavoin vaimoa raskauden aikana. Jos vaimo käy kuumana kuin hellankoukku, kuten oma vaimonia aina 4 raskauden aikana, niin toki miehen pitää helpottaa vaimonsa paineita. Omasta ja vaimon mielestä parasta aikaa, seksiä ihan jatkuvasti. Oli taivaalista nuolla orgasmeja kuin toinen kävi korkeilla kierroksilla. Itse olin kovilla, kun piti naida naimasta päästyään. Varsinkin kun sama alkoi jo lasta yrittäessä. Vaimokin muistellut kaiholla omaa kiimaansa. Sitä paitsi tämä jos mikä lähentää paria toisiinsa ja lisää vaimon rakkautta miestään kohtaan. Voitte kuvitella halusiko vaimo seksiä aina heti kohta synnytyksen jälkeen, halusiko pitää hyvänään rakasta meistään, ihan varmasti halusi, onko ollut koskaan miehellä puutetta pillusta, NO EI OLE. Aina kun vaimo on tarjonnut pillua nuoltavaksi tai halunnut orgasmeja on myös niitä saanut. Naisten seksihalut sytytetään miehen yleisellä toiminnalla ja vaimonsa arvostamisella kaikessa aina ympäri vuorokauden, ympäri vuoden. Niin mies makaa kuin petaa. Tyhmät itsekkäät miehet ei tätä tajua ja kärsivät pillun puutteesta omaa tyhmyyttään ja kaiken lisäksi joutuvat tyytymään huonoon seksiin haluttoman naisen kanssa.
Tunteillehan ei mitään välttämättä voi. Mutta itselleni ainakin riitti luettu ja neuvolassa kuultu tieto, ettei normaali seksi yhdyntöineen ole mitenkään haitallista kohdussa kehittyvälle lapselle, ei myöskään anaaliseksi. Puoliso oli kiimassa raskauksien alkukolmannesta lukuunottamatta ja minua taas ei tippaakaan haitannut hänen kehonsa muuttuminen, joten meillä oli raskausaikana seksiä jopa seurustelun alkuaikoja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä että varo ettei sinusta tule miehen äiti kun vauva syntyy. Jos mies kokee sinut sen jälkeen lähinnä äitinä niin kotityöt ja vauvan hoito jää sinulle. Ja kukapa syttyisi äidistä sänkyhommiin.
Eli koeta huolehtia että mies osallistuu vauvan hoitoon alusta asti. Ja tekee osan kotitöistä vaikka olisit kotona vauvan kanssa. Ja mikä tärkeintä koeta huolehtia että mies näkisi sinut edelleen puolisona eikä pelkästään äitinä.
En usko että niin käy, mies on vauvasta todella innoissaan. Hän on pitänyt parempaa huolta kuin minä että kaikki tavarat on ajoissa hommattu yms. Hän on hyvin huolehtivaista ihmistyyppiä.
Olen huolissaan siitä, että mies ei näe minua enää haluttavana naisena vaan äitihahmona. Ei omanaan, se olisi ällöttävää, mutta ei sellaisena tyyppinä jonka kanssa voisi olla hiukan rietas.
Tunnen itse, että minussa on kaksi puolta: tuleva äiti ja seksuaalinen nainen. Ehkä jossain kohtaa ne sulautuvat yhteen, mutta tällä hetkellä lähinnä ahdistaa kun yritän saada miestä minusta naisena kiinnostumaan, hän alkaa puhua lapsesta ja minun äitiydestäni.
Ap
Fiksu mies. Hän yrittää valmistella parisuhdettanne siihen tilaan, jossa te muututte kahden ihmisen yksiköstä perheeksi, jossa on (vähintään) 1 lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Ollessani raskaana panetti koko ajan. Olin äärimmäisen herkillä eivätkä omat kädet auttaneet. Tietäjät tietää.
On tosi yleistä ttei miehet silloin halua mutta usko pois, seksi voi olla 100x parempaa myöhemmin. Vaikka raskaus herkistää, niin synnytys avaa paikkoja ja jumeja ja herkistää eri tavalla.
Voihan sen fjöösan väljentymisen noinkin esittää. Uskokaa pojat vaan , että SEN parasta-ennen-päivämäärä on auttamattomasti takana kun alatiesynnytys koittaa.
Jumankauta mikä mies ei tiedä mitä menettää
Jep. Eikä kannata arastella, joskus joutuu pakottamaan alkuun. Pahin virhe on päästää mies passivoitumaan huollettavaksi, eihän sellaista tosiaan halua. Tasapaino pitää olla.