Mies ei suostu harrastamaan seksiä kun olen raskaana
Meillä on koko raskauden ajan ollut seksiä ehkä 5 kertaa, ja alkaa ihan oikeasti tuntua että tulen hulluksi.
Miestä häiritsee liikaa, että mukana on "kolmas" osapuoli, vauva liikkuu paljon ja häntä ahdistaa tuntea ja nähdä ne liikkeet kun yritän saada häntä syttymään. Vannoo että tilanne muuttuu sitten kun lapsi on syntynyt.
Haluaisin vaan vielä niin kovasti tuntea miltä seksi tuntui ennen lapsen syntymää. Laskettuun aikaan on enää kolme viikkoa joten taitaa olla turha toivo.
Mies kehuu kyllä kauniiksi joka päivä ja meillä on muuta hellyyttä hyvinkin paljon, vannoo ettei kyse ole siitä että pitäisi minua tai vatsaani rumana.. En enää tiedä uskonko häntä.
T. Taas pakit saanut
Kommentit (71)
Meillä oli ihan päinvastoin. Mies halusi jatkuvasti seksiä kun olin raskaana. Ei kyllä haitannut yhtään kun itselläkin teki koko ajan mieli. Pervoiltiin oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet ei pysty. Mieti nyt, isi tökkii kullilla otsaan. On se vähän kinkyä. Ei liity sinuun mitenkään.
Kannattaa tutustua anatomiaan. Miehen kulli ei taatusti mene kohtuun saakka.
No mittailematta otsan ja kullinnupin välistä etäisyyttä millilleen, vauva on joka tapauksessa "ihan siinä".
Ei ainakaan minulle ollut aikoinaan mikään erikoisen kiihottava ajatus.
Lisäksi vielä hormoneiden tunnistamattomaksi pullataikinaksi turvottama alapää ja tynnyrivatsa, niin aika vähissä oli eroottiset värinät.
Mutta kun ei oikeasti ole. Ei se kohdunkaula ole mikään millien mittainen vaan senttien. Ja lisäksi se vauvan otsa ei kyllä ole koko ajan ihan siinä kohdunsuussa kiinni vaan välissä on ihan synnytystä lukuuottamatta paljonkin nestettä. Joten kyse on vain ihan omasta väärästä mielikuvastasi.
Olet edelleen jumissa eksaktin mittailun kanssa.
Jos jotakuta häiritsee kalun tuuppiminen vauvan päähän, niin häiritsevyyttä ei vähennä yhtään se jos väliin lyödään 5-10cm silavaa.
Haitallista ei toki nykytiedon valossa ole, mutta ihmisestä riippuen voi olla hyvinkin ällöttävää.
Takaapäin ei tarvitse ajatella koko asiaa. Raskausmaha on piilossa ja voi lykkiä menemään. Kerro vain, että panettaa vietävästi, on pakko saada munaa ja käy kontillesi. Mies joka vastustelee ei ole terve.
T: Daddy
Meillä mentiin mallilla takaapäin raskauden ajan ei näy/tunnu liikkeet. Silloin sain myös panna peppuun.
Meillä myös takaapäin koko raskausaika. Eikä olla koskaan harrastettu niin paljon anaalipanoja kuin silloin.
Kyllä mä olen pystynyt touhumaan. Varovainen tosi olen ollut kun pikkunen siellä masussa. Takaapäin oikein hyvin toimi.
Itselläni on 20cm kalu ja naitiin aina vaimon pyynnöstä kuin kanit. Kaikkia raskauksia yritettiin käynnistää panemalla kuten niin moni muukin. Ei auttanut, mutta kivaa oli. Ihan täyspäisiä nuo 4 jo aikuista lasta näyttävät olevan. Enemmän itseäni mietitytti joskus vaimon sadat rajut orgasmit, selkä kaarella ja kovat ravistuksen vatsa pinkeänä supistaen.
Olispa ollut niin hyvä tuuri kun halukas äiti. Mutta ei. Raskauden aikana kolme kertaa seksiä ja viimeinen puolivuotta ennen synnytystä. Ja synnytyksen jälkeen meni vielä puolivuotta kun oli ekan kerran, eli yli vuosi käytännössä ilman...
No hyi hitto,ei seksiä ennenkuin vauva ulkona. Kuullu niin monta kauhutarinaa kun vauva tarttunut heppiin kiinni...
Vierailija kirjoitti:
No hyi hitto,ei seksiä ennenkuin vauva ulkona. Kuullu niin monta kauhutarinaa kun vauva tarttunut heppiin kiinni...
Päivän paras. Oletko tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
No onhan se raskauskroppa epäseksikäs, mutta se on lyhyt aika elämässä. Toivotaan että mies palautuu, muuten joudut vanhetessakin olemaan ilman, jos ukko on kovin erektioesteetikko.
Onhan se raskausajan kroppa vaan niin seksikäs ja haluttava. Se on vaan niin harmittavan lyhyt aika, reilu puoli vuotta kerrallaan.
M36
Vierailija kirjoitti:
No nyt en ainakaan tattiani moiseen koloon laita! Hyi!
:)
Vierailija kirjoitti:
Ollessani raskaana panetti koko ajan. Olin äärimmäisen herkillä eivätkä omat kädet auttaneet. Tietäjät tietää.
On tosi yleistä ttei miehet silloin halua mutta usko pois, seksi voi olla 100x parempaa myöhemmin. Vaikka raskaus herkistää, niin synnytys avaa paikkoja ja jumeja ja herkistää eri tavalla.
Seksi naisena on kyllä paljon parempaa ennen ensimmäistäkään alatiesynnytystä. Ja mitä ihmeen jumeja? Voi luoja.
Ei ole törkeämpää kuin naisensa raskaaksi panema mies joka ei anna naiselleen seksiä koska nainen on raskaana!
Onneksi oma mies ei voinut pitää näppejään ja penistään minusta erossa. Olin niin onnellinen.
Käyttäjä8965 kirjoitti:
Entäs kakkoseen?
Niin että miestä ällöttäö normiseksi mutta pskaan ei ole mitään ongelmaa työntää heppiään.
Ja anaalin rassaus voi vahingoittaa anaalia ja aiheuttaa tulehduksen ja jopa keskenmenon.
Vierailija kirjoitti:
Muistat sitten laihduttaa ne raskauskilot sukkelaan pois ja geishakuulat käyttöön.
Niin mies ei pane raskaana olevaa vaimoaan kun naisen halut on tapissa mutta muistahan nainen että synnytylksen jälkeen et ole täällä itseäsi ja lastasi varten vaan vain miestäsi ja hänen seksuaalista haluaan varten ja katokin että olet entiselläsi kun tulet vauvan kanssa kotiin.
Luulen ikävä kyllä että aloittaja ei kauaa tuollaista miestä katsele , varsinkin tuon törkeän hylkäämisen vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli sama molempien raskauksien aikana, ja samat selitykset miehellä. Lapset ovat nyt jo teinejä, ja seksielämä toimii, mutta muistan tuon yhä. Ei mennyt kuin hetki synnytyksestä, niin mies oli muna pystyssä toivomassa seksiä, ja olin niin loukkaantunut. Itseä ei juuri haluttanut imetysaikana.
Sehän on äärimmäisen loukkaavaa, jotain menee rikki eikä palaudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollessani raskaana panetti koko ajan. Olin äärimmäisen herkillä eivätkä omat kädet auttaneet. Tietäjät tietää.
On tosi yleistä ttei miehet silloin halua mutta usko pois, seksi voi olla 100x parempaa myöhemmin. Vaikka raskaus herkistää, niin synnytys avaa paikkoja ja jumeja ja herkistää eri tavalla.Seksi naisena on kyllä paljon parempaa ennen ensimmäistäkään alatiesynnytystä. Ja mitä ihmeen jumeja? Voi luoja.
Nauratti kanssa toi "jumit aukeaa", vähän kuin niskahieronnassa konsanaan.
Kaikka sitä saakin lukea.
Terv.
Mustan huumorin ystävä ja pari lasta synnyttänyt
Ei ainakaan meillä ollut.
Toki nainen hoiti vakonsa kuntoon synnytyksen jälkeen.