Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOs menet " vaippaperheeseen" kylään, otatko kuitenkin mukaan omalle lapsellesi vaipat?

Vierailija
22.10.2006 |

Tuli isäntä perheen kanssa vähän vääntöä, kun oletin, että vaipat tulee talon puolesta. Ensi kerralla otan veskipaperitkin meiltä, niin ei tuu sanomista.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vaippoja antaisin, ihmetyttäisi kyllä tuollainen käytös!

Ja eiväthän kaikki edes käytä samaa merkkiä. Meillä ainakin kaksi nuorempaa ovat olleet niin herkkä ihoisia, että heille on käynyt vain yksi vaippamerkki.

Kerran olen itse joutunut pyytämään vaipan kylässä ollessamme kun vauva innostui töräyttelemään niin että olin jo vaihtanut kaikki neljä mukaan ottamaani vaippaa.

Vierailija
22/27 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin jos tarvetta tulee jokainen normaali ihminen antaa toiselle. ihminen joka alkaa riitelemään ruuasta/vaipoista on itsekäs ja pihi idiootti joka ei edes ansaitse sosiaalista elämää ja itse en halua olla tekemisissä tämän luonteisten ihmisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä varmaan menkkojenkaan aikaan käy kyläpaikan emännältä ruinaamassa siteitä/tampooneja??? Jestas sentään miten voi joku luulla että kyläpaikat on jotain täyshoitoloita! PRKL!

Vierailija
24/27 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on unohtunut vaipat ottaa mukaan tai olen yllättäen päättänyt lähteä kylään ja vaipat ovat loppuneet kesken. Silloin voi yhden lainata.

En mielelläni lainaa muilta vaatetta. Itse olen kyllä joskus kaverin lapselle lainannut. Tai viimeksi annoin kaverin vauvalle vaihtovaatteet kun oli just pieneksi meidän lapselta jääneet.

Vierailija
25/27 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet todellinen olet uskomaton siipeilijä. Odotan että vierailijalla on vauvan tarvikkeet mukana vaipat, vaihtovaatteita riittävästi sekä ruoat.

Niin olen toiminut itsekin.

Ps. Ap ollessaan vierailulla käyttää isäntäväen kondomeja jos sattuu panettamaan.

Wc-paperi ja vaipat eivät ole verrannollisia.

Vierailija
26/27 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi tapahtua unohduksia tai virhearviointeja ja tällöin kuuluu mielestäni hyviin tapoihin antaa vaippa tai lainata (tai jopa antaa, jos on esim. omalta lapselta pieneksi jääneitä) lapselle puhtaat vaatteet, kyseessä on kuitenkin aika pieniarvoiset jutut. Itse ainakin antaisin ihan sen kummemmin asiaa miettimättä tai ihmettelemättä!

Vierailija
27/27 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuli isäntä perheen kanssa vähän vääntöä, kun oletin, että vaipat tulee talon puolesta. Ensi kerralla otan veskipaperitkin meiltä, niin ei tuu sanomista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme