Kannattaako erota vai setviä ongelmat?
Avioliitto on huonossa jamassa. Kotona ahdistava ilmapiiri. Riitaan tarvitaan aina 2, mutta tässä vielä kaupan päälle 3 lasua, jotka vuosien saatossa kohdistuneet vaimoon sekä hänellä krooninen, kohtauksia aiheuttava sairaus. Meillä avioehto, joten tämä asia on jo hoidettu. Tuloerot kuitenkin todella suuret minun hyväkseni, joten en oikein tiedä mikä pidättelee, kun itselläni on hyvinkin varaa lähteä, jos haluan. Kaikki lukeamani osoittaa, että ei kannata jäädä suhteeseen. Keskustelua ei saada aikaiseksi ja terapia jäi pois vaimon toiveesta. Mikä siis pidättelee?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä ap luulet, että erotessanne tapahtuu? Kun kerran vaimollasi on sairaus jossa on kohtauksia, hän on väkivaltainen ja pienituloinen, niin kai tajuat, että lapset jää sulle.
Vahvasti uskon näin itsekin, en vain halua, että lapset menettävät äitinsä. Aika neuvoton olo itsellänikin.
Olen jo ammattilaisten kanssa useampaankin kertaan jutellut, joten aika selvillä olen eron jälkeisistä kuvioista. Ehkä enemmänkin huolettaa se, että ei tahdo voimat enää tätä prosessia käymään läpi. Niin kauan jatkunut huonot ajat, että on aika turta olo.
Jaaaa taas porukka menee mukaan tällaiseen paskaan provoon. Yrittäisit edes Ap
Kun tavatiin, olin vuokratyöfirmassa määräaikaisessa työsuhteessa. Pikkuhiljaa tehnyt uraa, mutta olen kyllä perheenkin huomoinut yövalvomisten, treenien yms. normihommat hoitaen.