Muistatteko vielä Steven Thomaksen?
Kommentit (21)
W kirjoitti:
Moni perheen äiti.
Kyllä perheellisiä äitejä olivat, vaimoja ja tyttäriä.
Tälläistä vain suomessa.
Voin sen verran sanoa, että ei ole meno muuttunut yhtään. Tästä syystä itse en suorastaan edes puhu kanta-suomalaisille naisille kun olen illassa. Se tauti ja viirus määrä, huhuh.
Ritva689 kirjoitti:
Voin sen verran sanoa, että ei ole meno muuttunut yhtään. Tästä syystä itse en suorastaan edes puhu kanta-suomalaisille naisille kun olen illassa. Se tauti ja viirus määrä, huhuh.
Sitten riennetään Ruotsiin työntelemään kavereita junien alle, kotona taas tarjotaan hela hoito.
Ritva689 kirjoitti:
Tämä niin totta.
Suomalainen nainen, saastunein nainen.
Piti laittaa poikki yhen kanssa kun selvis et oli kelvannut Toomakset. Jäi vähä kaivelemaan mihi ite upotti. Jatkos kyll keksin mite ottaa enne selvää vaikka herkkä aihe onki mut kyl se kysymys pitää kestää. Ei näitä jatkoon.
Kyllä siinä kosketuksessa dna muuttuu jo vaikkei tautia tuliskaan. En mä ainakaan halua mun lapsille näitä dna muutoksia. Mut ehkä tälläsen näkee jo vähän naamasta ettei niin tartvitse menneitä tonkia?
Aloittaja keskustelee itsensä kanssa
Misogyniaa
Jutussa mainittiin myös eksoottinen tanssija Rachel. Hyvin oli kelvannut Siomi-miehille. Mikäpä ei kelpaisi.
MikkoS kirjoitti:
Kyllä siinä kosketuksessa dna muuttuu jo vaikkei tautia tuliskaan. En mä ainakaan halua mun lapsille näitä dna muutoksia. Mut ehkä tälläsen näkee jo vähän naamasta ettei niin tartvitse menneitä tonkia?
No jos heittää esimerkkinä vaikka erään missin niin kyllä sen naamasta ja paksuista reisistä näkee.
Mutta kyllä mä varmistaisin, tosiaankaan halua tollasen kanssa elämää rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
Thomasin, ei Thomaksen
Voi käyttää molempia.
Mitä niitä oli, pari sataa naista? Mä en ymmärrä. Eikö vähän pitäis tutustua ihmiseen ennen kuin mennään sänkyyn ettei mihinkään monsteriin sekaantuisi.
Tyyppihän on pelottavan näköinenkin!
Toivottavasti tytöt/naiset oppivat jotain. Osahan saa kärsiä loppuikänsä. Melkein tekisi mieli sanoa että ihan oikein. Toivottavasti seksi oli kuitenkin sen arvoista.. eli niin hyvää että voisi vaikka kuolla!
On se kyllä hullua miten yleistä tää on suomessa. Esim ruotsissa sehän on yleinen vitsi että kyseessä on suomalainen nainen jos on niin sanottu multicolor pari.
Minaharker kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thomasin, ei Thomaksen
Voi käyttää molempia.
Taivutatko Jones-nimen Joneksen?
Miten voi saada selville onko joku nainen ollut näitten kaa? En halua mitään hiviä ja subsahara afrikka on sitä pahinta riskialuetta. Joka kolmannella tais olla se ja tuo ei ole sitä pelkästään homojen keskuudessa leviävää varianttia.
Naiset oli aivan villinä tuohon mustaan mieheen. Oliko kymmeniä jos ei satoja seksipartnereita parin vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Naiset oli aivan villinä tuohon mustaan mieheen. Oliko kymmeniä jos ei satoja seksipartnereita parin vuoden aikana.
Tuohon aikaan musta mies oli vielä varsin eksoottinen suomalaisnaisten mielestä.
Mitä olen nähnyt niin mustat miehet on edelleen kovaa valuuttaa suominaisten keskuudessa.
N38
Moni perheen äiti.