Kateissa olleet 5- ja 6-vuotiaat pojat löydettiin Tampereella
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/557a91f3-454f-4ac1-961e-489021fec8b2
Pikkumiehet löydetty yleisövihjeen perusteella!
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää sana pikkumies
Mun miielestä just suloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää sana pikkumies
Mun miielestä just suloinen.
Olen samaa mieltä mutta en toisinaan.
Noi tuntomerkit oli niin suloiset. Toivottovasti pojilla oli hauskaa.
En ollut edes kuullut, että he olivat kateissa, ja olen katsonut netistä uutisia säännöllisin väliajoin tänään. Miten meni noin omasta mielestä tiedotus?
Huh, vanhemmat varmaan niin huojentuneita!
Vierailija kirjoitti:
En ollut edes kuullut, että he olivat kateissa, ja olen katsonut netistä uutisia säännöllisin väliajoin tänään. Miten meni noin omasta mielestä tiedotus?
Ylen sivuillakaan ei ollu mitään
Miten voidaan nykypäivänä puhua pojista ja tytöistä, ne on lapsia ja oikea termi on pikkuihminen eikä pikkumies. Törkeää maskuliinisuuden hapatusta tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Miten voidaan nykypäivänä puhua pojista ja tytöistä, ne on lapsia ja oikea termi on pikkuihminen eikä pikkumies. Törkeää maskuliinisuuden hapatusta tuollainen.
Nii oikke. Ei nykyään saa olla poikia ja tyttöjä, eikä pikkunaisia eikä pikkumiehiä.
Pikkumaisia saa olla ja kaikesta saa pahastua. Paras pn jos voi ottaa itseensä jonkun toisen puolesta.
Ihme valitusta taas 🙄 Pääasia että pikkuiset on turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vissiin ihan hyvin kun löytyivät nopeasti tiedotuksen jälkeen yleisövihjeen perusteella?
Ärsyttää sana pikkumies