Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskeuma. Ehdota urheilulajeja.

Vierailija
31.07.2022 |

Raskauksista tosiaan jäänyt riesaksi laskeuma, joten hyppiminen ja ja juoksu ei oikein onnistu. Tykkäisin kuitenkin vauhdikkaasta ja aika raskaastakin liikunnasta. Ehdota sopivaa!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntonyrkkeily

Vierailija
2/30 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enduro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maasto- tai alamäkipyöräily

Vierailija
4/30 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laskeuma ja juoksen ja jumppaan. Onko varma että lääkäri kieltänyt juoksun?

Vierailija
5/30 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjihyppy perse alaspäin!

Vierailija
6/30 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettelu.

Vierailija
7/30 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kyselen. Miten laskeuma vaikuttaa ja onko sille mitään tehtävissä?

Itsellä kaksi lasta ja ei jäänyt ongelmia. Voiko tohon jotenkin itse myötävaikuttaa tai pienentää riskiä?

Vierailija
8/30 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörällä ajo nimismiehen kiharalla.

Vierailija
9/30 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no ei oo varsin kielletty. Tai siis ohjeeksi on sanottu, että ei kannata tehdä sellaista mikä tuntuu pahalta ja olen huomannut, että nuo ei tunnu kivalle.

-ap

Vierailija
10/30 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kyselen. Miten laskeuma vaikuttaa ja onko sille mitään tehtävissä?

Itsellä kaksi lasta ja ei jäänyt ongelmia. Voiko tohon jotenkin itse myötävaikuttaa tai pienentää riskiä?

Mulle tuli vaikeassa synnytyksessä.

Vierailija
11/30 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uinti sopii.

Vierailija
12/30 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei hyppynarulla hyppimistä, eikä juoksua.

Kyllähän tohon muutama laji vielä jää.

Vierailija
13/30 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on laskeuma ja juoksen ja jumppaan. Onko varma että lääkäri kieltänyt juoksun?

Eihän nämä välttämättä kiellettyjä ole, mutta jos laskeumaan liittyy esim. inkontinenssi, voi liikunnasta olla nautinto kaukana, jos pitää pelätä että housut kastuu. Nämä lajit voi myös tuntua epämiellyttäviltä.

Vierailija
14/30 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paraneeko se ikinä?

Vierailija
15/30 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alamäkiluistelu

Vierailija
16/30 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kaksi lasta ja ei jäänyt ongelmia. Voiko tohon jotenkin itse myötävaikuttaa tai pienentää .

Raskauksien välttäminen varmaan tehokkain tapa suojautua tältäkin harmilta. Mutta juu, riskiä voi pienentää ainakin sillä, että pitää huolta lantiopohjan lihaksista. Myös ylipainon välttäminen on suotavaa. Mutta kudostyyppi vaikuttaa paljon ja siihen toki ei voi vaikuttaa.

Minulla ihan siis monesti liikunnan jälkeen alapäästä kurkkaa jotakin, minkä kuuluisi pysyä sisällä. Että kyllä se välillä vähän harmittaa... minulle on sanottu että sitten kun lapsiluku on täynnä, voisin saada ihan leikkaushoitoa.

Ap

Vierailija
17/30 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kaksi lasta ja ei jäänyt ongelmia. Voiko tohon jotenkin itse myötävaikuttaa tai pienentää .

Raskauksien välttäminen varmaan tehokkain tapa suojautua tältäkin harmilta. Mutta juu, riskiä voi pienentää ainakin sillä, että pitää huolta lantiopohjan lihaksista. Myös ylipainon välttäminen on suotavaa. Mutta kudostyyppi vaikuttaa paljon ja siihen toki ei voi vaikuttaa.

Minulla ihan siis monesti liikunnan jälkeen alapäästä kurkkaa jotakin, minkä kuuluisi pysyä sisällä. Että kyllä se välillä vähän harmittaa... minulle on sanottu että sitten kun lapsiluku on täynnä, voisin saada ihan leikkaushoitoa.

Ap

Auts!

Kuulostaa ikävälle, mutta ehkä niitä lihaksia kannattaa ainakin sitten jumppailla ja jos tykkää juosta tms. niin sitten laittaa jotain suojaa alle. Niitä on kuitenkin niin monenlaisia nykyään. Toivon siis, että ei liikunta jää sen takia pois.

Onhan meillä kuukautistenkin aikaan suojia, niin miksi ei liikintasuoritusten aikana.

Vierailija
18/30 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paraneeko se ikinä?

Ei. Nämä ovat aika yleisiä pysyviä vaivoja synnytyksen jälkeen eikä näitä korjailla terveydenhuollossa.

Vierailija
19/30 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Capoeira

Vierailija
20/30 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihto. Tärähdykset maltillisia/olemattomia ja vaativuutta helppo säädellä itse. Sulan maan aikaan rullahiihto tai -luistelu on vastaava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi