Minkä ikäisenä miehet miehistyvät ja aikuistuvat?
Ja lakkaavat olemasta lapsellisia, keskenkasvuisia poikia? Tuntuu, että edelleen omanikäiset ovat ihan teinien tasolla.
N28
Kommentit (54)
Eivät ikinä. Mutta se on osaltaan passaavien ja joustavien naisten oma vika.
N46
Kuulostaa siltä että ap haluaisi miesten tekevän jotain tai olevan sellaisia kuin hän itse haluaa. Kykenemättömyys kohdata todellisuutta ja erilaisia ihmisiä ei ole aikuisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ihme että naiset on kärttyisiä. Ilmeisesti jossain iässä pitäisi lopettaa elämästä nauttiminen. Varsinkaan pelaamalla ei saa olla kivaa. Salkkarit, tempparit jne on sitten tietenkin eri asia. Ja ettei olisi liian helppoa niin jostakin naisesta pitää valittaa kuitenkin sille miesparalle. Tiedätkö töissä se blaa blaa blaa. Voi pyhä spagettihirviö armahda ja tapa.
Kuulostat juuri perusmieslapselta. Uhriudut ja kiekuttelet. Kukaan ei ole kieltänyt nauttimasta elämästä.
Aikuistu viettämällä aikaa naisen sukulaisten luona missä lie kissanristiäisissä. Jokainen minuutti tuntuu tunnilta. Melkein tuntee hiusten harmaantuvan. Jos et lähde niin nalkutus. Pelaaminen on lapsellista ja älypuhelimen tuijottaminen tarpeellista. Aikuistu oppimalla tunnistamaan naisen oikkuja. Onpa niinku joku harrastu koko iäksi.
Eli roikut suhteessa jossa olet onneton ja sitten kitiset netissä kun on elämä vaikeaa. Ei herranjestas.
19-75 v. vähän tapauksesta riippuen
😑
Vierailija kirjoitti:
Naisen aikuistuminen. Niin kuiva alapää että tomua saattaa pölähtää jos koskettaa. Sitten ei kun syyttämään miehiä lapsellisiksi.
Katkeruus on kyllä luotaantyöntävä piirre ihmisessä. Menisit eteenpäin jo sinäkin elämässäsi.
Toi 'aikuistuminen' ja 'miehistyminen' on vaan naisten tapa manipuloida.
Vierailija kirjoitti:
Toi 'aikuistuminen' ja 'miehistyminen' on vaan naisten tapa manipuloida.
Millä tavalla?
Ei minkään. Tai sitten kun kasvattelevat heinää ja madot syövät. Hyvä että edes madot syövät.
Miehet kantaa vastuun koko elämänsä ajan. Naiset taas saa kaiken kultalautasella. Koska pimppi.
Miksi minun pitäisi esittää jotain muuta kuin oon? Lapsellisuus on osa luonnettani.
T: Kakskytyhdeksän vee poikamies
Joka iikka noutamaan Kitty Kaalimadosta. Ny ne kiimaset akat tulloo! Piiloutukaa 🏃👨🦽🧗🚴
50v. koin aikuistuminen ja 51 vuotiaana erosin avioliitosta ja vaihdoin siinä samassa hässäkässä 12 vuotta nuorempaan naiseen.
M 53
Eli vastaus: 50v.
Aikuistuminen meinaten Sirkka-Liisa haluaa päästä emanoimaan?
Mitäköhän tällä aikuistumisella tarkoitetaan?
Haluaa lapsen? Ei enää halua hengailla kaverien kanssa?
Kuulostaa samaan aikaan sekä psykopaatin, että narsistin toiminnalta, niin kuin naisten exät ovat aina.
Mitä, jos se onkin ihan rela tyyppi ilman turhia terapiakäyntejä. Miten itse koet aikuiden?
Tiukasti asiallinen, niinkuin opettajat ja vanhemmat aina opettivat?
Sitäpaitsi kysykää lapsilta. He usein muistavat isän perheen hassuttelija , tai vaihtoehtoisesti järkkymättömä muurina, kun äiti hösöttää vieressä, itkee, tai ei osaa tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän tällä aikuistumisella tarkoitetaan?
Haluaa lapsen? Ei enää halua hengailla kaverien kanssa?
Kuulostaa samaan aikaan sekä psykopaatin, että narsistin toiminnalta, niin kuin naisten exät ovat aina.
Mitä, jos se onkin ihan rela tyyppi ilman turhia terapiakäyntejä. Miten itse koet aikuiden?
Tiukasti asiallinen, niinkuin opettajat ja vanhemmat aina opettivat?
Sitäpaitsi kysykää lapsilta. He usein muistavat isän perheen hassuttelija , tai vaihtoehtoisesti järkkymättömä muurina, kun äiti hösöttää vieressä, itkee, tai ei osaa tehdä mitään.
Moni liitto lässähtää jälkikasvun tultua taloon. Pakkoko sellaisia on tulostaa?
Vierailija kirjoitti:
Määrittele: "Aikuistuminen", mitä tarkalleen etsit.
Ett haluaa leikkiä nukeilla eikä tehdä uraa kovilla tieteillä.
Ei ainakaan ennen kuin ovat 43-vuotiaita.
M42