Jos joku varattu olisi suhun ihastunut ja valmis pettämään puolisoaan sun kanssa
Oma suhteesi olisi huonossa kunnossa tässä skenaariossa.
Ihastunut olisi sun makuusi, melko täydellinen sun mielestä, mutta et halua pettää omaa puolisoasi.
Et kuitenkaan katkaise yhteyttä tähän ihastuneeseen, miksi? Et halua viettää hänen kanssaan aikaa, mutta silti roikotat häntä elämässäsi, miksi?
Kommentit (34)
Olisin valmis kokeilemaan toista, jos on oikeasti mahdollisuus suhteelle ja yhteiselle tulevaisuudelle. Vain seksin takia en pettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin!! Pettäminen ja tulella leikkiminen ovat aina valintoja, nykyisin moraalikäsitykset ja oikein tekeminen tuntuu olevan kiven takana. Pettäminen on raukkamaista ja loukkaa, haavoittaa syvästi puolisoa. Parantakaa omaa suhdettanne ja tehkää kaikkenne, että siinä onnistutte. Kiitos loistavasta kommentista!
No jopas, luulitko ettei jokainen tätäkin ketjua lukeva ole jo täysin tietoinen tästä asiasta. :)
Kysymys ei koske tuon moraalittoman pettäjän (mahdollinen narsisti jopa!) käytöstä vaan tuon toisen ihmisen toimintaa.
Jos ei halua pettää, miksi pitää yhteyttä? Ap
Sinä ilmeisesti kuvittelet, että ainoa, mitä ihminen voi toisesta haluta, on seksi.
Et pysty kuvittelemaankaan, että toisesta voisi kaivata esimerkiksi älykästä ja hauskaa keskusteluseuraa, huomiota, kuuntelijaa, vastakaikua ajatuksille?
Eikö tuo ole ystävyyttä?
Sittenhän voisi olla kavereita? Ap
Minulla on ollut aina näitä työkavereita, jotka olisivat halunneet enemmänkin. Siinä ne vierellä roikkuvat vuodesta toiseen. Välillä juodaan enemmän kahvia, toisinaan vähän harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut aina näitä työkavereita, jotka olisivat halunneet enemmänkin. Siinä ne vierellä roikkuvat vuodesta toiseen. Välillä juodaan enemmän kahvia, toisinaan vähän harvemmin.
On aika selvä mitä haluavat sinulta.
Koontina ehkä siis, että vastapuoli nauttii ihailusta ja pitää pientä porttia auki. Ap
(Ja lisäyksenä että vastapuoli on itse myöntänyt suhteensa ongelmat ja että ihastuksen tunteet ovat molemminpuoleiset.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin!! Pettäminen ja tulella leikkiminen ovat aina valintoja, nykyisin moraalikäsitykset ja oikein tekeminen tuntuu olevan kiven takana. Pettäminen on raukkamaista ja loukkaa, haavoittaa syvästi puolisoa. Parantakaa omaa suhdettanne ja tehkää kaikkenne, että siinä onnistutte. Kiitos loistavasta kommentista!
No jopas, luulitko ettei jokainen tätäkin ketjua lukeva ole jo täysin tietoinen tästä asiasta. :)
Kysymys ei koske tuon moraalittoman pettäjän (mahdollinen narsisti jopa!) käytöstä vaan tuon toisen ihmisen toimintaa.
Sinä ilmeisesti kuvittelet, että ainoa, mitä ihminen voi toisesta haluta, on seksi.
Et pysty kuvittelemaankaan, että toisesta voisi kaivata esimerkiksi älykästä ja hauskaa keskusteluseuraa, huomiota, kuuntelijaa, vastakaikua ajatuksille?
Eikö tuo ole ystävyyttä?
Aloittaja kysyi, miksi joku haluaisi pitää yhteyttä, vaikka ei halua pettää omaa puolisoaan. Vastasin hänen kysymykseensä. Mutta huonot edellytykset tuossa asetelmassa olisi ystävyydelle, jos se toinen osapuoli olisi ihastunut ja haluaisi seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä teitä ääliöitä löytyy?
Tästä syystä näen tämän koko keskustelupalstan puistattavana.
Sinun pitäisi olla se roikottaja, jos ymmärrät lukemaasi aloitusta ollenkaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen = seksi?
Kai ymmärrät että nuo mainitsemasikin seikat voi loukata sitä kumppania?
Pettäjää taas voi loukata, ettei oma puoliso kykene antamaan hänelle älykästä ja hauskaa keskusteluseuraa, huomiota, kuuntelijaa, vastakaikua ajatuksille, esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen = seksi?
Kai ymmärrät että nuo mainitsemasikin seikat voi loukata sitä kumppania?Pettäjää taas voi loukata, ettei oma puoliso kykene antamaan hänelle älykästä ja hauskaa keskusteluseuraa, huomiota, kuuntelijaa, vastakaikua ajatuksille, esimerkiksi.
No eiköhän tuosta syystä pidä sitten erota jos itse on valinnut kumppanin joka ei osaa keskustella "itselle sopivalla tavalla". Ei pidä kostaa toiselle pettämisellä sitä että on itse valinnut monogaamiseen suhteeseen puolison joka ei kykene keskustelemaan. Voi myös ehdottaa avointa suhdetta tai eroa, pettäminen on selkärangattomille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä tuollaista luuseria tuuppaisi kun kerran tekee itseään tykö ja on selvästi kiimoissaan
No kuumana toden totta, mutta valikoin hyvin tarkkaan kenen kanssa pettäisin.
Fyysisesti en ole pettänyt kertaakaan elämässäni, mutta olen tiedostanut että kyseisen henkilön kanssa se olisi riskin arvoista.
Yritä ymmärtää, että joskus me ihmiset olemme lopulta täysin sikamaisia. Mutta mua ei ikinä kiinnostaisi pettää täysin vieraan tyypin kanssa hetken huumassa. SE ON SÄÄLITTÄVÄÄ. Ap
Asemoit itsesi "paremmaksi pettäjäksi". Henkisesti olet sen jo tehnyt, nyt ihmettelet miksei homma etene fyysiseksi.
Mies on varattu, "suhdeongelmistaan" huolimatta. Usko se jo ja luovuta.
Mitä se pettäminen on. Ei ketään voi omistaa. Naimisissa oleva on sitoutunut perheeseensä. Sitoutuu myös sinuun.
Jokaisella meillä on oma polku, oma henkinen kasvu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen = seksi?
Kai ymmärrät että nuo mainitsemasikin seikat voi loukata sitä kumppania?Pettäjää taas voi loukata, ettei oma puoliso kykene antamaan hänelle älykästä ja hauskaa keskusteluseuraa, huomiota, kuuntelijaa, vastakaikua ajatuksille, esimerkiksi.
No eiköhän tuosta syystä pidä sitten erota jos itse on valinnut kumppanin joka ei osaa keskustella "itselle sopivalla tavalla". Ei pidä kostaa toiselle pettämisellä sitä että on itse valinnut monogaamiseen suhteeseen puolison joka ei kykene keskustelemaan. Voi myös ehdottaa avointa suhdetta tai eroa, pettäminen on selkärangattomille.
Ei ole järkevää erota tyhjän päälle.
No kuumana toden totta, mutta valikoin hyvin tarkkaan kenen kanssa pettäisin.
Fyysisesti en ole pettänyt kertaakaan elämässäni, mutta olen tiedostanut että kyseisen henkilön kanssa se olisi riskin arvoista.
Yritä ymmärtää, että joskus me ihmiset olemme lopulta täysin sikamaisia. Mutta mua ei ikinä kiinnostaisi pettää täysin vieraan tyypin kanssa hetken huumassa. SE ON SÄÄLITTÄVÄÄ. Ap