Mies kiukuttelee kun en halunnut mökkiviikonloppuna seksiä
Kun illalla en halunnut ja olisin aamulla halunnut nauttia mökkiaamusta niin mies pakkasi tavarat ja sanoi kello 8 että nyt lähdetään sitten kotiin. Automatka oli pelkkää mykkäkoulua. Illalla se meni siihen siis, että mies koitti lääppiä, mutta sanoin että nyt en ole tunnelmissa niin hän vain käänsi selkänsä minulle ja hymähti, että niinpä tietysti. Olen nyt todella surullinen tästä suhteen tilasta.
Kommentit (1990)
Täällä miehet itkee ku ei saa pesää, on niin kamalaa että.🤣
Meneeköhän miehellä paremmin tämä viikonloppu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä heikkoja ihmisiä kun ei välillä kestetä ilman seksiä vaan alkaa ties mitkä oireilut.
Riippuu kokonaan siitä, mikä on "välillä".
Viikko, kuukausi, vuosi, vuosikymmen.
No joka toinen päivä mies aloittaa palaverit vaimonsa kanssa jos joutuu kerran odottamaan päivän enemmän.
Koskas sinä itse aloitat palaverit?
Kuinka pitkään haluat olla ilman?
Viikkoa en edes huomaa, jos olisi kuukausi ilman, saattaisin kysyä, millaiset fiilikset on asian suhteen. Vuosi seksittömyyttä, niin varauksin aikaa parisuhdeterapiaan. Vuosikymmentä seksittömyyttä ei tulisi täyteen, koska jos vuoden jälkeen vaimo ei olisi suostunut terapiaan, olisin alkanut tekemään eroa ja ehkä kahden vuoden kuluttua olisin lähtenyt menemään.
Vierailija kirjoitti:
No tollaset valittavat, mököttävät sekä hellyyttä ja romantiikkaa vieroksuvat miehet on just sellasia, jotka ei kiihota tippakaan. Olkaa sitten ilman.
Joo ollaan vaan.
Ollaan sitten ilman niitä frigidinaisiakin että ulos vaan miehen tarjoamasta keskiluokkaisesta elämästä.
Eikös niillä ma muilla niissä lähiöissä ole isommat pilitkin? Jos vaikka romanssinpoikasta syttyisi.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko voimaantuvasi ajatuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä heikkoja ihmisiä kun ei välillä kestetä ilman seksiä vaan alkaa ties mitkä oireilut.
Riippuu kokonaan siitä, mikä on "välillä".
Viikko, kuukausi, vuosi, vuosikymmen.
No joka toinen päivä mies aloittaa palaverit vaimonsa kanssa jos joutuu kerran odottamaan päivän enemmän.
Koskas sinä itse aloitat palaverit?
Kuinka pitkään haluat olla ilman?
No eipä siinä kuule mitään palavereja tarvita, kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan, ovat samalla aaltopituudeella eivätkä säikähdä vähän pidempiä taukoja.
Mutta kumpaakaan kysymykseen et pystynyt vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Meneeköhän miehellä paremmin tämä viikonloppu?
Menee. Kaverin kanssa kalassa ja akka kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pimppikin kostuu...
Vierailija kirjoitti:
Olkaa miehet miesten kanssa, niin saatte varmasti paljon seksiä, ja naiset naisten kanssa, niin saatte varmasti romantiikkaa.
Naiset saa romantiikannälkänsä tyydytetyksi myös kaalimadon tuotteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun lukeneena tunnen itseni erittäin onnekkkaaksi mieheksi. Tai ei sillä oikeasti ole mitään tekemistä onnen kanssa. Olet tajunnut sen, mitä naisen onnellisena pitäminen vaatii. Tässä tapauksessa sekä hellyyttä, kotitöitä sekä seksiä.
Muutenkaan meillä ei seksistä kieltäydytä syyllä, että ei nyt vaan huvita. Kyllä siihen jokin syy aina on.
Elämä on varsin kivaa hyvässä suhteessa.
Tässäpä tuhannen taalan kysymys:
Tekeekö parisuhteesi sinut onnellisemmaksi vai onnettomammaksi?
Tässä on toinen mies, joka on parisuhteessa onnellisen ja tyytyväisen naisen kanssa. Arjessa on paljon haasteita, mutta me molemmat olemme sitoutuneita, teemme paljon työtä ja puskemme eteenpäin. Tuen puolisoani ja hän minua. Kommunikaatio sujuu. Nainen on kertonut ja näyttänyt sen, että hän arvostaa minua ja parisuhdettamme. Seksikin siis sujuu.
En silti pysty vastaamaan kysymykseen, tekeekö parisuhde itsessään minut onnellisemmaksi vai onnettomammaksi. Kysymys ei ole yksinkertainen. Vastaisin itse, että se tekee molempia. Välillä se tarjoaa syviä onnellisuuden hetkiä, mutta välillä tuntuu, että juuri parisuhteen vuoksi elämäni on raskasta/kurjaa/tylsää/yksinäistä/vaikeaa.
Miehen mielestä nainen siis kertoo ja näyttää arvostuksensa miestään ja parisuhdettaan kohtaan (ensisijaisesti) seksillä jota on riittävästi miehen makuun.
Itse asiassa kyllä. Onko se niin outo ajatus? Ihmiset pitävät yleensä isoinpana arvostuksen osoituksena sitä jos toinen antaa sitä mikä on itselle tärkeintä. Pitäähän iso osa naisistakin miehen taholta arvostuksen osoituksena jos mies antaa naiselle paljon läheisyyttä ja hyviä keskusteluja.
Seksi on siis sinulle tärkeintä. Tämä selvä.
Kerropa, etkö koskaan itse kaipaa keskustelua? Istua möllötät tuppisuuna päivät päästään? Ja läheisyyttä et kaipaa muulloin kuin silloin, kun pitää saada seksiä?
En kyllä ryhtyisi parisuhteeseen sinun kaltaisesi miehen kanssa. Onneksi toisenlaisiakin on olemassa.
Täällä on eräillä näistä katkerista, väärinymmärretyistä keski-ikäisistä naisista vahva taipumus rakennella olkiukkoja, joiden kimppuun sitten itse hyökätään.
Miksi se kuulostaa niin kamalalta, jos joku toteaa, että kaunein tai arvokkain asia parisuhteessa on, jos toinen osoittaa halukkuutensa toista osapuolta kohtaan?
Ei se silti tarkoita sitä, etteivätkö muutkin asiat olisi tärkeitä.
Romanttiseen rakkauteen perustuvan parisuhteen erottaa kaikista muista suhteista se, että molemmat osapuolet tuntevat seksuaalista vetovoimaa - halua - toisiinsa, ja myös näyttävät sen. Tämä on (tämän pitäisi olla) se ainut asia, joka parisuhteen erottaa muista ihmissuhteista.
Miksi sitten seksuaalisen halun näyttäminen - erittäin intiimi asia - voisi olla parisuhteessa se arvokkain juttu? Että kumpikin uskaltaa ja pystyy näyttämään ja kertomaan toiselle, että rakastaa ja haluaa toista?
Onko jollekin niin vaikea asia älytä, että hyvässä parisuhteessa on paitsi seksiä, myös muita asioita, kuten syvällistä keskustelua, tunneyhteys, hellyyttä, yhdessä vietettyä aikaa, jaetut elämänarvot ja -tavoitteet?
Näitä edellä mainittuja asioita jokainen ihminen voi saada tai edistää myös muiden ihmisten kanssa. Syvällistä keskustelua voi olla ystävien kanssa, samoin vahvaa tunneyhteyttä. Esimerkiksi lasten kanssa on varmasti paljon hellyyttä, yhdessä vietettyä aikaa ja usein myös jaetut elämänarvot ja -tavoitteet. Viimeksi mainittuja asioita voi olla myös vaikkapa työelämässä, harrastuksissa, vapaaehtoistyössä, uskonnollisessa tai aatteellisessa yhteisössä tms., tilanteesta toki riippuen.
Mutta parisuhteen erottaa kaikista muista ihmissuhteista juuri seksuaalisuus - intiimi kosketus ja seksi. Eikö silloin sen pitäisi olla juuri tässä ihmissuhteessa aika korkealle arvostettava ja ainutlaatuinen asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun luettuani olen entistä tyytyväisempi sinkkuuteeni. Sellainen parisuhde, jossa on tarjolla vaan huonoa seksiä ts. kumppanin puolelta itsekästä, ei kiinnosta yhtään. Vaikka tykkäänkin seksistä, en kestäisi yhtään sitä, että joku on koko ajan vonkaamassa ja pitää minua velvollisena tyydyttämään omat halunsa. Kokisin sen äärettömän ahdistavana.
Mutta en usko että kukaan lähtee ensinnäkään tuollaiseen suhteeseen? Tai miten ihmeessä huonoa seksiä ei ole huomannut siinä suhteen alussa? Ja mikä sitten muuttuu jos se ajan mittaan huononee?
Heti seuraavalta sivulta löytyy nainen jonka mielestä seksi on aina alussa huonoa:
"Muutenkin kokemus naisena on se, että alkuun seksi on aina enemmän tai vähemmän rasittavaa ähellystä uuden miehen kanssa. Hyvin epätyydyttävää. Suhteen edetessä seksi voi muuttua paremmaksi, kun opitaan toisiamme, sitä mistä toinen nauttii. Mutta lähtökohtaisesti mun kokemus on se, että seksi on paskaa kunnes siitä alkuvaiheesta pääsee yli. Se muutama kuukausi aina jopa vuoteen saakka vaan on pakko sietää jos haluaa ikinä hyvää seksiä."
Kuinka moneen suhteeseen tuo pätee? Alkaako yli vai alle puolet suhteista tuolla tavoin? Onko nainen analysoinut syitä huonoon seksiin, jos se on kaikkien kanssa aina huonoa alkuun, niin onko kohdalle osunut vain huonoja tapauksia vai onko vika jossain muualla.
100 prosenttia tapauksista mun otannalla. Joku muu on voinut kohdata miehen jonka kanssa homma toimii heti. Mä en ole ikinä saanut seksissä ennen kuin mies on ehtinyt ja halunnut opetella mut. Nykyistä miestä ei ole tarvinut edes sanallisesti opastaa. Oppi nopeasti, kun kiinnitti huomiota reaktioihini. Kuulemma tarvitsee vain kuunnella hengitystä, niin tietää heti mikä toimii. Mutta hänenkin piti ensin oppia mun tapani reagoida. Ihan vaan siis jo rytmi, toimiiko tällä kertaa hidas ja kiusoitteleva, vai kunnollinen rynkyttäminen. En itsekään nimittäin aina tiedä. Saattaa tuntua että kaipaa rynkyttämistä, mutta sitten se rynkyttäminen ei kuitenkaan toimi, ja pitää vaihtaa taktiikkaa.
Oletkos muuten kertonut kumppaneillesi mistä oikein pidät. Vai annatko niiden vaan itse keksiä sen kaiken?
Jos tuo lause - nykyistä miestä ei tarvinut edes sanallisesti opastaa - ei sulle aukene, niin aukaistaan: muita miehiä on tarvinut sanallisesti opastaa. Ja jos vieläkään ei aukene mitä se tarkoittaa, niin kyllä, olen kertonut. Kertominen vaan ei aina riitä. Jos sanon että hellemmin, seuraavaksi taas pitää sanoa, että vielä hellemmin, tai ei noin hellästi kuitenkaan. Seuraavalla seksikerralla taas sama asia, kunnes mies oppii sen kosketuksen voimakkuuden. Joka tapauksessa kun joskus kosketus saa olla voimakkaampi ja toisinaan hellempi, on ihan hirveän raskasta kuukaudesta toiseen joka kerta opastaa miestä sanallisesti. Hellemmin, hellemmin, ei ihan noin hiljaa, noin nyt on hyvä. Nyt voisit alkaa vähän lisäämään painetta, hyvä just noin, nyt vielä vähän lisää.. Ei vaan jaksa. Jos mies on kerta kaikkiaan kykenemätön oppimaan kuuntelemaan sitä sanatonta viestintää, niin en mä jaksa.
Mistä h.lvetistä ne miehet voi tietää, millaisella tuulella milloinkin olet?
Meillä ainakin seksi vaihtelee naisen kierron mukaan. Ja joskus ihan fiiliksenkin mukaan. Puhuminen auttaa tässäkin.
Jos et jaksa niin ota sitten sitä, mitä sulle annetaan.
Esimerkiksi hengityksen rytmistä ja voihkaisujen määrästä ja intensiteetistä pystyy aika helposti päättelemään asioita.
Näillähän naiset feikkaa orkkunsa.
Joten päätteleminen voi joskus olla aika vaikeaa.
No mä en feikkaa yhtään mitään. Jos en tule niin en tule. Että kyllä pystyy päättelemään, mun kohdalla, jos halua siihen on. Ihan kuin edelleen haettaisiin niitä tekosyitä minkä varjolla voi vaan jättää sen naisen huomioimatta.
Mitä sä asiasta vaahtoat. Eikö sulla ollut ymmärtäväinen ja orkkuja antava mies kotona?
Ohiksena. Mikään ei ole niin ihanaa kuin samalla aaltopituudella seksin suhteen (ja yleensä sitten muutenkin) oleva mies. Mies, joka osaa lukea naista. Ja samoin tietty toisinpäin, vaikkakin rankasti yleistäen naiset ovat siinä toisen lukemisessa hiukan parempia. Tiedostan, että kahden ihmisen kohtaamista, jossa solahtavat samalle taajuudelle luonnostaan, ei tapahdu kovin usein. Luulen, että jopa suurin osa ihmisistä ei kohtaa koskaan sellaista vastapuolta. Itse tapasin nyt vasta lähes viisikymppisenä. Kokemus on meille molemmille aivan uskomaton. Seksissä täydellinen vapautuminen ja yhtä orgastista leijumista alusta loppuun. Koemme olevamme "kotona" kun olemme toistemme seurassa. Kaikki on niin mutkatonta, mutta inspiroivaa ja energisoivaa, ihan riippumatta siitä mitä teemme. Emme kumpikaan osanneet edes kuvitella, että näin syvällinen yhteys on edes mahdollista toisen kanssa.
Toivoisn, että jokainen saisi kokea edes osan tällaisen yhteyden kokemuksesta. Voisi seksielämä tuntua kaikille hieman erilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ymmärrä, että miten tärkeää seksi on miehille psykologisesti. En tarkoita tällä, että naisten pitäisi antaa vaikkei tee mieli. Tarkoitan sitä, että naisten pinnallinen ja ehkä vähätteleväkin suhtautuminen siihen, miten mies suhtautuu seksiin ei auta parisuhdettanne.
Tämä! Olen itse nainen ja ihmettelen todella miten rumasti monet naiset puhuvat ja ajattelevat miehistä. Miesten halu ja seksuaalisuus on aina jotenkin kauhean rumaa ja liiallista ja naisten taas jotenkin aina oikeaa, olisi sitä halua sitten miten vähän tahansa.
Kyllähän parisuhde on aina kahden kauppa ja siinä pitäisi pyrkiä sen toisen hyväksyvään ymmärtämiseen eikä siihen että osoitetaan miten vääränlainen toinen on ja miten väärin tuntee ja haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tollaset valittavat, mököttävät sekä hellyyttä ja romantiikkaa vieroksuvat miehet on just sellasia, jotka ei kiihota tippakaan. Olkaa sitten ilman.
Joo ollaan vaan.
Ollaan sitten ilman niitä frigidinaisiakin että ulos vaan miehen tarjoamasta keskiluokkaisesta elämästä.
Eikös niillä ma muilla niissä lähiöissä ole isommat pilitkin? Jos vaikka romanssinpoikasta syttyisi.
Monesko viestisi tästä aiheesta? Nyt on kyllä jollain osunut tämä lähiöaihe tunteisiin ja kovasti. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka jankuttaa naisille voimaantumisista on kyllä epäseksikkäintä ikinä. Ehkä porsimisesta jankuttamisen jälkeen. Epäilemättä samasta sylttytehtaasta tosin tulevat molemmat hengentuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ymmärrä, että miten tärkeää seksi on miehille psykologisesti. En tarkoita tällä, että naisten pitäisi antaa vaikkei tee mieli. Tarkoitan sitä, että naisten pinnallinen ja ehkä vähätteleväkin suhtautuminen siihen, miten mies suhtautuu seksiin ei auta parisuhdettanne.
Tämä! Olen itse nainen ja ihmettelen todella miten rumasti monet naiset puhuvat ja ajattelevat miehistä. Miesten halu ja seksuaalisuus on aina jotenkin kauhean rumaa ja liiallista ja naisten taas jotenkin aina oikeaa, olisi sitä halua sitten miten vähän tahansa.
Kyllähän parisuhde on aina kahden kauppa ja siinä pitäisi pyrkiä sen toisen hyväksyvään ymmärtämiseen eikä siihen että osoitetaan miten vääränlainen toinen on ja miten väärin tuntee ja haluaa.
Vähemmän haluaviin tosiaankin suhtaudutaan todella ymmärtäväisesti nykymaailmassa. (Vonkaus, painostus, syyllistäminen, lääkkeet, terapia, ellei tokene niin kengänkuva persuksiin. Ja se haluttomuus voi sit tosiaan olla sitä, että kiinnostais 2 kertaa viikossa, mutta kun oikee määrä olis joka päivä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtävä kirjoitus.
Itse lisäisin yhden ikävän tosiasian, jonka toivoisin monen naisen ymmärtävän miehistään: ikävä kyllä moni mies on kasvatettu tai kasvanut sellaisessa ympäristössä, että oma kehosuhde ja tunnesuhde ovat heikkoja, irrallisia ja katkonaisia.
Moni mies ei pysty kanavoimaan kehollisia tunteitaan ja toiveitaan muuten kuin seksuaalisesti. Monen kehosuhde on kapea - oma keho on hyvä ja kelpaava juuri seksuaalisuuden kautta. Omaan kehoon ei saada yhteyttä muuten kuin seksin (ml. sooloseksi) kautta. Kehoarvostus ja -tuntemus on huonoa. Vain kiihottuminen tekee luontevan ja arvostavan yhteyden omaan kehoon.
Huono kehotuntemus sekä heikommin kehittynyt tunne-elämä luo samanlaisen suhteen myös muihin ihmisiin - ja heidän kehoihinsa ja tunteisiinsa. Mies saattaisi toivoa, että pystyisi ilmaisemaan tunteitaan omalla kehollaan myös muilla tavoilla - hellyys, halaaminen, suutelu, jne. mutta jos kehoyhteys ei toimi kunnolla, tämä kaikki kanavoituu seksuaaliseen kiihottumiseen. Suhde saattaa olla niin rikki, että pienikin kosketus omalta kumppanilta stimuloi hyvin nopeasti kiihottumisen, koska miehen mieli-kehosuhde kokee kosketuksen hyväksyvänä > "kelpaan tällaisena kuin olen" > "kelpaan rakkauteen > rakasteluun" > kiihottuminen.
Tämä saattaa tehdä sellaisen kehän, jota ei pysty murtamaan. Moni mies hyötyisi ei-seksuaalisen koskettelun "opettelusta", ja paremmasta kehosuhteesta. Silloin he eivät itse ikään kuin rikkoisi omia rajojaan ja toisen ihmisen rajoja, kun jokainen rakastava kosketus parisuhteessa ei olisi potentiaalisesti kiihottava.
Itse en siis usko ollenkaan "miesten luonnostaan korkeampaan seksiviettiin" tms. vaan siihen, että miesten omaksuma epätäydellinen kehosuhde ja vaillinaiseksi jäänyt tunne-elämä johtaa siihen, että kaikki (romanttinen) rakkaus kanavoituu kiihottumisen ja seksuaalisuuden kautta. Pahinta tässä on vielä se, että tällaisessa tapauksessa mies ei ikään kuin koskaan pysty tuntemaan myöskään tyydyttävän rakastelun ja orgasmin jälkeen ilmeisesti monelle naiselle ominaista kokonaisvaltaista seksuaalisen tyydyttymisen tunnetta, vaan tuo monitasoinen kokemus jää latteaksi, ja ehkä jo seuraavana päivänä mies haluaisi aina vain lisää kiihottumista > pinnallista tyydyttäytymistä, eikä koskaan pystyisi aidosti saamaan syvää ja rauhoittavaa nautintoa seksikokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun luettuani olen entistä tyytyväisempi sinkkuuteeni. Sellainen parisuhde, jossa on tarjolla vaan huonoa seksiä ts. kumppanin puolelta itsekästä, ei kiinnosta yhtään. Vaikka tykkäänkin seksistä, en kestäisi yhtään sitä, että joku on koko ajan vonkaamassa ja pitää minua velvollisena tyydyttämään omat halunsa. Kokisin sen äärettömän ahdistavana.
Mutta en usko että kukaan lähtee ensinnäkään tuollaiseen suhteeseen? Tai miten ihmeessä huonoa seksiä ei ole huomannut siinä suhteen alussa? Ja mikä sitten muuttuu jos se ajan mittaan huononee?
Heti seuraavalta sivulta löytyy nainen jonka mielestä seksi on aina alussa huonoa:
"Muutenkin kokemus naisena on se, että alkuun seksi on aina enemmän tai vähemmän rasittavaa ähellystä uuden miehen kanssa. Hyvin epätyydyttävää. Suhteen edetessä seksi voi muuttua paremmaksi, kun opitaan toisiamme, sitä mistä toinen nauttii. Mutta lähtökohtaisesti mun kokemus on se, että seksi on paskaa kunnes siitä alkuvaiheesta pääsee yli. Se muutama kuukausi aina jopa vuoteen saakka vaan on pakko sietää jos haluaa ikinä hyvää seksiä."
Kuinka moneen suhteeseen tuo pätee? Alkaako yli vai alle puolet suhteista tuolla tavoin? Onko nainen analysoinut syitä huonoon seksiin, jos se on kaikkien kanssa aina huonoa alkuun, niin onko kohdalle osunut vain huonoja tapauksia vai onko vika jossain muualla.
100 prosenttia tapauksista mun otannalla. Joku muu on voinut kohdata miehen jonka kanssa homma toimii heti. Mä en ole ikinä saanut seksissä ennen kuin mies on ehtinyt ja halunnut opetella mut. Nykyistä miestä ei ole tarvinut edes sanallisesti opastaa. Oppi nopeasti, kun kiinnitti huomiota reaktioihini. Kuulemma tarvitsee vain kuunnella hengitystä, niin tietää heti mikä toimii. Mutta hänenkin piti ensin oppia mun tapani reagoida. Ihan vaan siis jo rytmi, toimiiko tällä kertaa hidas ja kiusoitteleva, vai kunnollinen rynkyttäminen. En itsekään nimittäin aina tiedä. Saattaa tuntua että kaipaa rynkyttämistä, mutta sitten se rynkyttäminen ei kuitenkaan toimi, ja pitää vaihtaa taktiikkaa.
Oletkos muuten kertonut kumppaneillesi mistä oikein pidät. Vai annatko niiden vaan itse keksiä sen kaiken?
Jos tuo lause - nykyistä miestä ei tarvinut edes sanallisesti opastaa - ei sulle aukene, niin aukaistaan: muita miehiä on tarvinut sanallisesti opastaa. Ja jos vieläkään ei aukene mitä se tarkoittaa, niin kyllä, olen kertonut. Kertominen vaan ei aina riitä. Jos sanon että hellemmin, seuraavaksi taas pitää sanoa, että vielä hellemmin, tai ei noin hellästi kuitenkaan. Seuraavalla seksikerralla taas sama asia, kunnes mies oppii sen kosketuksen voimakkuuden. Joka tapauksessa kun joskus kosketus saa olla voimakkaampi ja toisinaan hellempi, on ihan hirveän raskasta kuukaudesta toiseen joka kerta opastaa miestä sanallisesti. Hellemmin, hellemmin, ei ihan noin hiljaa, noin nyt on hyvä. Nyt voisit alkaa vähän lisäämään painetta, hyvä just noin, nyt vielä vähän lisää.. Ei vaan jaksa. Jos mies on kerta kaikkiaan kykenemätön oppimaan kuuntelemaan sitä sanatonta viestintää, niin en mä jaksa.
Mistä h.lvetistä ne miehet voi tietää, millaisella tuulella milloinkin olet?
Meillä ainakin seksi vaihtelee naisen kierron mukaan. Ja joskus ihan fiiliksenkin mukaan. Puhuminen auttaa tässäkin.
Jos et jaksa niin ota sitten sitä, mitä sulle annetaan.
Esimerkiksi hengityksen rytmistä ja voihkaisujen määrästä ja intensiteetistä pystyy aika helposti päättelemään asioita.
Näillähän naiset feikkaa orkkunsa.
Joten päätteleminen voi joskus olla aika vaikeaa.
No mä en feikkaa yhtään mitään. Jos en tule niin en tule. Että kyllä pystyy päättelemään, mun kohdalla, jos halua siihen on. Ihan kuin edelleen haettaisiin niitä tekosyitä minkä varjolla voi vaan jättää sen naisen huomioimatta.
Mitä sä asiasta vaahtoat. Eikö sulla ollut ymmärtäväinen ja orkkuja antava mies kotona?
Ohiksena. Mikään ei ole niin ihanaa kuin samalla aaltopituudella seksin suhteen (ja yleensä sitten muutenkin) oleva mies. Mies, joka osaa lukea naista. Ja samoin tietty toisinpäin, vaikkakin rankasti yleistäen naiset ovat siinä toisen lukemisessa hiukan parempia. Tiedostan, että kahden ihmisen kohtaamista, jossa solahtavat samalle taajuudelle luonnostaan, ei tapahdu kovin usein. Luulen, että jopa suurin osa ihmisistä ei kohtaa koskaan sellaista vastapuolta. Itse tapasin nyt vasta lähes viisikymppisenä. Kokemus on meille molemmille aivan uskomaton. Seksissä täydellinen vapautuminen ja yhtä orgastista leijumista alusta loppuun. Koemme olevamme "kotona" kun olemme toistemme seurassa. Kaikki on niin mutkatonta, mutta inspiroivaa ja energisoivaa, ihan riippumatta siitä mitä teemme. Emme kumpikaan osanneet edes kuvitella, että näin syvällinen yhteys on edes mahdollista toisen kanssa.
Toivoisn, että jokainen saisi kokea edes osan tällaisen yhteyden kokemuksesta. Voisi seksielämä tuntua kaikille hieman erilaiselta.
Kaikki nämä katkerat valittajat ja toisten haukkujat eivät tuollasta ole koskaan kokeneet. Sitten parjaavat alimpaan helvettiin, niitä jotka haluavat antaa ja saada enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka jankuttaa naisille voimaantumisista on kyllä epäseksikkäintä ikinä. Ehkä porsimisesta jankuttamisen jälkeen. Epäilemättä samasta sylttytehtaasta tosin tulevat molemmat hengentuotteet.
Eikö se enään olekaan se, joka puhuu pihtareista tai vonkaa koko ajan seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän haluaviin tosiaankin suhtaudutaan todella ymmärtäväisesti nykymaailmassa. (Vonkaus, painostus, syyllistäminen, lääkkeet, terapia, ellei tokene niin kengänkuva persuksiin. Ja se haluttomuus voi sit tosiaan olla sitä, että kiinnostais 2 kertaa viikossa, mutta kun oikee määrä olis joka päivä.)
Varmasti asenteissa on korjaamista ihan kaikilla osapuolilla. Mutta yhden osapuolen ikävä puhe ei oikeuta puhumaan toisesta ikävästi. Vaikka naisistakin puhutaan ikävästi niin ei naisten silti tarvitse puhua ikävästi miehistä. Tuollainen koston kierre on vain lapsellista ja osoitus siitä että ei ole sen parempi kuin toinenkaan.
Olkaa miehet miesten kanssa, niin saatte varmasti paljon seksiä, ja naiset naisten kanssa, niin saatte varmasti romantiikkaa.